Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Caciula blana


Anunt de intentie (utilitati) numarul 22240/14.03.2012
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Punct(e) de contact: RADUCU FEDIUC, Tel. +40 213035617, Email: [email protected], Fax: +40 213035670
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CN TRANSELECTRICA SA - ST CRAIOVA
Adresa postala: strada Brestei, nr. 5, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200581, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Comercial, Tel. +40 251307138, In atentia: Roxana Ionescu, Email: [email protected], Fax: +40 251307108
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Electricitate
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Caciula blana
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Caciula blana
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
18610000-8 - Articole din blana (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
1 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 5, 580RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii, modalitati d eplata OP
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Intrucat valoarea estimata a achizitiei acestor produse in anul 2012, cumulata pentru toate sucursalele este superioara pragului de 15.000 euro si sub pragul de 125.000 euro, in conformitate cu prevederile articolului 124, lit. a) coroborat cu art. 125, lit. e) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, procedura aplicata este cerere de oferta pentru atribuirea acestui contract de achizitie publica
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 5, 580 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
14.03.2012 12:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer