Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Caciuli de iarna cu urechi si manusi imblanite


Anunt de participare (utilitati) numarul 111887/22.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E. ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala:  str. Ciurchi Nr. 146-150, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700359, Romania, Punct(e) de contact:  Andreea Jangan, Tel. 0365 403 752, Email:  [email protected], Fax:  0365 403 693, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate pe actiuni
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Caciuli de iarna cu urechi si manusi imblanite
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locatiile E.on Moldova Distributie SA
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Caciuli de iarna cu urechi si manusi imblanite
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18424000-7 - Manusi (Rev.2)
18443340-1-Sepci (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Caciuli de iarna cu urechi1009 bucati
Manusi imblanite1019 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 112, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 2240 ron, Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata facturilor se face in termenul ofertat. Termenul se calculeaza de la data receptiei si depunerea facturii la sediul central al E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA. Sursa de finantare: surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform Art. 44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a descalifica operatorii economici pe baza datelor furnizate de Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice (ANRMAP) privind incalcarea obligatiilor contractuale ale operatorilor economici fata de alte autoritati contractante.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri CA>= 224000 RON, ; Lista cu principalele livrari - Ofertantul va prezenta un portofoliu cu clientii carora le-a furnizat produse/servicii similare cuprinzand valori, perioade de livrare, cantitatea.
Se vor prezenta recomandari, incluzand nume si date de contact. Recomandarile trebuie sa exprime calitatea produselor si felul in care au fost respectate prevederile contractuale (sa rezulte faptul ca au fost respectate prevederile contractuale).
; Experienta similara>=112000 ron
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele livrari;Experienta similara, Autorizare pentru comercializare - Operatorul economic ofertant sa fie autorizat de producator pentru livrarea produselor ofertate si asistenta tehnica in garantie si post-garantie. ;Schite tehnice /fise tehnice/ mostre / fotografii/raport de incercari - Se va prezenta Fisa tehnica a produsului, emisa de producator (stampilata si semnata) care trebuie sa cuprinda: instructiuni de folosire si raportul de verificari tehnico-functionale . ; Standarde de asigurare a calitatii;Alte autorizari specifice domeniilor de activitate - Certificat tehnic pe produsele ofertate, emise de catre autoritati competente, pentru producator, care sa ateste respectarea standardelor solicitate, precum si provenienta produselor, Agrement tehnic sau Certificat conformitate CEInformatii privind masurile de protectia mediului
Standarde de asigurare a calitatii- Producatorul trebuie sa detina Certificarea Sistemului de Management al Calitatii conform SR EN ISO 9001 sau similar.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a) elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de licitare: - pretul ofertei = 80%- termen de plata = 2, 5%
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.12.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.12.2010 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.12.2010 15:00
Locul: Tg. Mures, Piata Trandafirilor Nr. 17
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Un reprezentant al fiecarui ofertant si reprezentantii autoritatii contractante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL, SECTIA DE CONTENCIOS ADMINISTRATIV TG. MURES
Adresa postala:  Str. Bolyai Nr. 30, Localitatea:  Tg. Mures, Cod postal:  540067, Romania, Tel. 0265 269 169, Fax:  0265 263 694
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos Nr. 6 Sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Email:  [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DEPARTAMENT JURIDIC E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE
Adresa postala:  Piata Trandafirilor Nr. 21 Corp B-63 Cam. 1-2, Localitatea:  Tg. Mures, Cod postal:  540067, Romania, Tel. 0365 403769
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.11.2010 16:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer