Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - caiet de sarcini pentru incheierea contractului de service al Sistemului de Metering al Pietei Angro de Energie Electrica


Anunt de participare (utilitati) numarul 23489/12.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: B-DUL Hristo Botev, nr.16-18, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030236, Romania, Punct(e) de contact: RADUCU FEDIUC, Tel.021 3035892, In atentia: Georgiana Strutu, [email protected], Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 021 3035756, Adresa internet (URL): BD. Hristo Botev, nr16-18, sector 3, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
caiet de sarcini pentru incheierea contractului de service al Sistemului de Metering al Pietei Angro de Energie Electrica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
8 - Servicii de cercetare - dezvoltare
Locul principal de prestare: Bd. Hristo Botev nr16-18, sector 3, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
caiet de sarcini pentru incheierea contractului de service al Sistemului de Metering al Pietei Angro de Energie Electrica din Romania, din gestiunea CN Transelectrica SA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74131110-0 - Servicii de elaborare de studii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii de elaborare studii
Valoarea estimata fara TVA: 60, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 600 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
sursele de finantare a contractului care urmeaza sa fie atribuit: surse proprii. Plata se va face prin ordin de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contractant
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea: se solicita formular nr 12 A din ordinul nr155/2006;
declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 actualizata: se solicita formular nr.12B din ordinul 155/2006, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidate (formulare tip eliberate de autoritatile competente); se solicita certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale sau autorizatie de functionare eliberata in conformitate cu prevederile legale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
se solicita bilantul contabil la 31.12.2006 vizat si inregistrat de organele competente, cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentare generala, se solicita formular nr.12C, declaratie privind experienta similara, se solicita formular nr.12I din OUG34/2006, certificarea sistemului calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DA 3
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.08.2007 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: lichiditati depuse (numerar) la casieria autoritatii conractante din cladirea Millennium din str. Armand Calinescu nr.2-4, sector 2, Bucuresti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.08.2007 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.08.2007 10:00
Locul: sediul Suc. OMEPA: Bd. hristo Botev, nr.16-18, sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti, sectia IX, Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: BD. Unirii, nr.37, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030000, Romania, Tel.021 4083600, Email: [email protected], Fax: 021 3132178, Adresa internet (URL): www.tmb.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNTEE Transelectrica SA Bucuresti - Sucursala OMEPA, serv. Comercial
Adresa postala: Bd. Hristo Botev nr.16-18, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030236, Romania, Tel.021 3035760, Email: [email protected], Fax: 021 3035756
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.07.2007 16:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer