Licitatie Publica - CALCULATOARE DESKTOP
Anunt de participare numarul 125256/05.07.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Dumesti (Primaria Comunei Dumesti)
Adresa postala: localitatea Dumesti, judetul Iasi, Localitatea: Dumesti, Cod postal: 707185, Romania, Punct(e) de contact: Mihai Sabaiduc, Tel. 0232322020, Email: [email protected], Fax: 0232322020, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii administatie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CALCULATOARE DESKTOP
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul autoritatii contractante:
Comuna Dumesti, jud. Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor achizitiona un nr. de 320 buc. calculatoare desktop
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
320 buc. calculatoare desktop
Valoarea estimata fara TVA: 1, 152, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 23000 lei.Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea
-Declara?ie privind neincadrarea in situa?iile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006
-Certificat de atestare fiscala pentru bugetul de stat si contributiile sociale, eliberat de catre unitatile teritoriale ale MFP
-Certificat impozite si taxe locale
-Cazier judiciar pentru administrator(i)
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura
-Certificat privind participarea la licita?ie cu oferta independenta
-Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comer?ului
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii generale
-Bilant contabil 2010, 2009, 2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani(2010, 2009, 2008) sa fie cel putin: 2300000 lei sau echivalentul sumei in euro la cursul mediu BNR aferent anilor 2010, 2009, 2008.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratieprivindlista principalelor furnizari similare cu obiectul achizi?iei.
-Experienta similara
-Certificat de atestare ISO 9001 sau echivalent privind certificarea sistemului calitatii
-Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca a efectuat in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei cel putin un contract in domeniul livrarii de bunuri similare cu obiectul contractului care sa cuprinda cel putin 150 de sisteme de calcul(unitate centrala completa cu monitor).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.08.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.08.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.08.2011 13:00
Locul: sediul autoritatii contactante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare sipersoane delegate din partea ofertantilor, cu prezentarea documentelor de imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Masuri active pentru prevenirea abandonului scolar, proiect POSDRU/91/2.2/S/63832
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
Programul Operational Sectorial Pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, Axa Prioritara 2: "Corelarea invatarii pe tot parcurul vietii cu piata muncii", Domeniul Major de Interventie 2.2 - "Prevenirea si corectarea parasirii timpurii a scolii"
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal, conf.art.256^2, alin.1, lit.a si alin.2 din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Dumesti (Primaria Comunei Dumesti)
Adresa postala: localitatea Dumesti, judetul Iasi, Localitatea: Dumesti, Cod postal: 707185, Romania, Tel. 0232322020, Email: [email protected], Fax: 0232322020
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.06.2011 16:35