Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CALCULATOARE PC si IMPRIMANTE


Anunt de participare (utilitati) numarul 27795/14.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Centrala Electrica de Termoficare Brasov S.A.
Adresa postala: str. Timis-Triaj nr.6, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500240, Romania, Punct(e) de contact: Irinel Bunescu, Tel.0268-333192, Email: [email protected], Fax: 0268-330530, Adresa internet (URL): www.cetbv.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
CALCULATOARE PC si IMPRIMANTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Brasov, Str. Timis Triaj nr. 6
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pentru asigurarea functionarii in conditii optime a activitatii in cadrul centralei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30231300-0 - Computere de birou (Rev.1)
30233231-9-Imprimante laser (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.Calculatoare PC = 26 buc conform Anexa nr. 1 la caietul de sarcini.
2.Imprimante conform Anexa nr. 2la caietul de sarcini:
-Imprimanta matriciala rapida A3 tip OKI ML - 4410 = 1 bic;
-Imprimanta laser A3 /A4 HP LJ-5200 DTN + 2 Tavi suplimentare = 2 buc;
-Imprimanta laser A4 de mare productivitate HP LJ-4250 DTN + Tava suplimentara = 2 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 287, 700RON
II.2.2) Optiuni
Da
Livrarile se vor efectua numai pe baza de comanda ferma emisa de catre achizitor.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 04.10.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1.Gar. particip: 2877 lei; 60 de zile.2.Gar. buna exe: 5% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.Mod de plata: la 30 de zile de la receptia produselor la achizitor, prin OP. Nu se acorda avans.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea-Formular 02-in original.
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 ordonanta OG 34/2006-Formular 03-in original.
3.Certificat fiscla eliberat de Compartimentul Impozite si taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.
4.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in orginal sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.
5.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original sau copie legalizata, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.
6.Certificat de inregistrare fiscala eliberat de oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata.
7.Pentru persoane juridice/fizice straine-documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere legalizata).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilant contabil la data de 31.12.2006 vizat si inregistrat de organele competente - copie stampilata, semnata si cu mentiunea "conform cu originalul" pe fiecare pagina.
2.Declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2004-2006)-Formular 04.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani (2004-2006) care sa contina informatii despre cel putin 3 contracte de furnizare similare care din punct de vedere fizic si/sau valoric sa insumeze cel putin 50% din volumul fizic sau valoric al viitoului contract-Formular 05.
2.Copia contractelor care indeplinesc conditiile solicitate.
3.Autorizare pentru livrarea produselor emisa de producator sau de la biroul de reprezentanta al acestuia pe teritoriul Romaniei adresata catre autoritatea contractanta-Formular 11-in original sau alt model care sa contina cel putin date din Formularul 11-in originasl sau copie legalizata.
4.Copia contractului de parteneriat cu producatorul echipamentelor ofertate.
5.Copia certificatelor ISO 9001/2000 si ISO 14001 ale producatorului ce a eliberat autorizatia de dealer pentru comercializarea produselor solicitate.
6.Minim 3 recomandari din partea altor beneficiari care sa ateste seriozitatea ofertantului in indeplinirea obligatiilor contractuale si livrarea de produse similare in perioada 2004-2006-in original.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2007 15:30
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar, la casieria unitatii-Brasov, Str. Timis Triaj nr. 6
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.09.2007 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.09.2007 11:00
Locul: Brasov, Str. Timis triaj nr. 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant prin reprez.imputerniciti.Scrisoare de inaintare-Formular 01;Imputernicirea scrisa;Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular 06.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Brasov
Adresa postala: B-dul 15 Noiembrie 1987 nr. 45, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500097, Romania, Tel.0268/419615, Fax: 0268/418054, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al S.C. CET BRASOV S.A.
Adresa postala: Str. Timis Triaj nr. 6, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500240, Romania, Tel.0268/333192, Email: [email protected], Fax: 0268/330530, Adresa internet (URL): www.cetbv.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.08.2007 12:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer