Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Calculatoare portabile


Anunt de participare numarul 51367/06.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA
Adresa postala: P-ta Victoriei, Nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIA MICEA, Tel.0256403030, Email: [email protected], Fax: 0256403150, Adresa internet (URL): www.upt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Universitatea "Politehnica" din Timisoara
Adresa postala: Piata Victoriei nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul achizitii publice, Tel.0256403047, In atentia: Bogdan Gruescu, Fax: 0256403150
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Universitatea "Politehnica" din Timisoara
Adresa postala: Piata Victoriei nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Punct(e) de contact: Registratura
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut de invatamant superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Calculatoare portabile
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul central al Universitatii "Politehnica" din Timisoara, Str. Ciprian Porumbescu nr. 40, Timisoara.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Calculatoare portabile - 4 configuratii. Documentatia este disponibila in sistem, atasata anuntului de participare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213200-7 - Computere personale de tip laptop (Rev.1)
30213100-6-Computere personale de tip notebook (Rev.1)
30213300-8-Computere portabile (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
140 de unitati (toate loturile).
Valoarea estimata fara TVA: 519, 350RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se solicita garantie pentru participare, garantie de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului prin scrisoare de garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se realizeaza din surse proprii, plata se va efectua in termen de 15 zile de la receptie prin Trezoreria Timisoara.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare (contract legalizat).
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (formular 12A);
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (formular 12B);
Certificat de inregistrare fiscala - copie "conform cu originalul", semnata si stampilata (persoane juridice/fizice romane);
Documente care dovedesc o forma de inregistrare ori apartenenta profesionala (persoane juridice/fizice straine).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea formularului "Informatii generale";
Certificat privind impozitele si taxele locale emis de Primarie (sau echivalent pentru persoane juridice/fizice straine), original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor;
Certificat de atestare fiscala emis de ANAF (sau echivalent pentru persoane juridice/fizice straine), original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fise tehnice detaliate ale producatorilor cu privire la sistemele ofertate si a componentelor din care sunt alcatuite. Fisele tehnice trebuie sa cuprinda toate informatiile necesare in vederea determinarii corespondentei intre sistemele ofertate si cerintele minimale din caietul de sarcini.
Declaratie sau informatii cu privire la posibilitatea asigurarii serviciilor de asistenta tehnica in perioada de garantie si post-garantie (conform cerintelor din caietul de sarcini);
Declaratie pe proprie raspundere ca sistemele ofertate respecta toate cerintele (minime) solicitate prin caietul de sarcini precum si o declaratie prin care ofertantul se angajeaza a respecta toate cerintele contractuale obligatorii solicitate prin documentatia de atribuire;
Documente care atesta respectarea de catre producatorii sistemelor ofertate a: standardelor de asigurare a calitatii (ISO 9001:2000 sau echivalent) si a standardelor de protectie a mediului (ISO 14001 sau echivalent);
Autorizatii de livrare de la producatori, documente care vor fi prezentate in original sau copie legalizata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.06.2008 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.06.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.06.2008 12:00
Locul: Universitatea "Politehnica" din Timisoara, Piata Victoriei nr. 2, 300006 Timisoara, etaj 3.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor pot participa reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256498054, Fax: 0256498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 10 zile, conf. art. 272 din OUG 34/2006 actualizata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.05.2008 09:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer