Licitatie Publica - CALCULATOR TIP LAPTOP, CALCULATOR TIP DESKTOP, SERVER
Anunt de participare numarul 117985/29.03.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA DUNAREA DE JOS
Adresa postala: GALATI, STR. DOMNEASCA NR. 47, Localitatea: Galati, Cod postal: 800008, Romania, Punct(e) de contact: MARCEL DANAILA, Tel. 0236-419177, Email: [email protected], Fax: 0236-419177, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CALCULATOR TIP LAPTOP, CALCULATOR TIP DESKTOP, SERVER
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Universitatii Dunarea de Jos, Galati str. Domneasca nr. 111, str. Domneasca nr. 47 si str. Domneasca nr. 152
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 7 luni
Valoarea estimata fara TVA: 993, 427RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Atribuirea contractelor subsecvente se va face in functie de necesitatile autoritatii contractante pe toata perioada de valabilitate a acordului cadru cu incadrarea in cantitatea maxima estimata, conditionat de existenta creditelor bugetare aprobate
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Livrarea, instalarea si punerea in functiune de calculatoare tip Laptop, calculatoare tip desktop si servere
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213100-6 - Computere portabile (Rev.2)
30213000-5-Computere personale (Rev.2)
48820000-2-Servere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT DENUMIRE PRODUSCANT MINIMA CANT MAXIMA
1 SISTEME DE CALCUL BRAND NAME de tip: LAPTOP20-40
2 SISTEME DE CALCUL BRAND NAME de tip: LAPTOP4-8
3 SISTEME DE CALCUL BRAND NAME de tip: LAPTOP18-36
4 SISTEME DE CALCUL BRAND NAME de tip: LAPTOP1-2
5 SISTEME DE CALCUL BRAND NAME de tip: LAPTOP1-6
6 SISTEME DE CALCUL BRAND NAME de tip: LAPTOP2-5
7 SISTEME DE CALCUL BRAND NAME de tip: LAPTOP122-130
8 SISTEME DE CALCUL BRAND NAME de tip: LAPTOP12-18
9 SISTEME DE CALCUL BRAND NAME de tip: LAPTOP1-2
10 SISTEME DE CALCUL BRAND NAME de tip: LAPTOP1-3
11 SISTEME DE CALCUL BRAND NAME de tip: LAPTOP1-2
12 SISTEME DE CALCUL BRAND NAME de tip: TABLETA1-2
13 SISTEME DE CALCUL BRAND NAME de tip: DESKTOP16-32
14 SISTEME DE CALCUL BRAND NAME de tip: DESKTOP4-9
15 SISTEME DE CALCUL BRAND NAME de tip: DESKTOP20-27
16 SISTEME DE CALCUL BRAND NAME de tip: DESKTOP1-2
17 SISTEME DE CALCUL BRAND NAME de tip: DESKTOP1-2
18 SISTEME DE CALCUL BRAND NAME de tip: DESKTOP2-4
19 SISTEME DE CALCUL BRAND NAME de tip: DESKTOP1-5
20 SISTEME DE CALCUL de tip: Server1-2
21 SISTEME DE CALCUL de tip: Server1-2
Valoarea estimata fara TVA: 993, 427RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 31.05.2011 pana la 30.12.2011
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 19868, 54 RON, pentru 21 de lot-uri(detalii la lot-uri si in documentatia de atribuire);Garantia de buna executie - 5 % din pretul fara TVA al contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri comunitare, fonduri din activitatea de cercetare si fonduri proprii ale Universitatii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta;3. Prezentarea urmatoarelor certificate:
a) Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice;
b) Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice;
Pentru operatorii economici strani: Operatorul economic va prezentadocumente edificatoare ( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura
5. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
6. Copie stampilata si semnata ?conform cu originalul?de catre reprezentantul legal al ofertantului, dupa Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului;
Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare emise cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- datele de identificare ale operatorului economic;
- cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat (2008, 2009, 2010);Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza:
Anul 2008:1 euro = 3, 6827.LEI
Anul 2009:1 euro = 4, 2373 .LEI
Anul 2010:1 euro = 4, 2099LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Se va prezenta o declaratie privind lista cu pricipalele livrari de produse din care rezulta incheierea si indeplinirea, in ultimii 3 ani, a unu sau mai multe contracte avand ca obiect livrarea instalarea si punerea in functiune de servere, calculatoare si laptop-uri, cu suma valorilor cumulate de produse furnizate si servicii prestate.
2. Ofertantul va trebui sa prezinte formularul - EXPERIENTA SIMILARA, pentru fiecare contract mentionat in lista cu pricipalele livrari de produse.
3. Se va prezenta minim un contract in copie insotit de anexa acestuia prin care sa dovedesca experienta similara.4. Recomandari: acte constatatoare din partea beneficiarilor inscrisi in lista de livraridin care sa rezulte modul de indeplinire a contractelor respective; numarul recomandarilor / actelor constatatoare din partea beneficiarilor inscrisi in lista de livrariva fi astfel incat contractele la care face referire operatorul economic sa dovedeasca indeplinirea cerintei minime solicitate la punctul 1.5. Ofertantul trebuie sa furnizeze documente din care sa rezulte autorizarea de comercializare si service, atat pentru echipamentul hardware cat si pentru solutiile soft (antivirus, licenta soft aplicatii).Autorizarea va fi adresata autoritatii contactante in original/ copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul, valabila la data licitatiei si va contine si perioada de valabilitate.Daca ofertantii au calitatea de producatori ai produselor ofertate vor intocmi o declaratie in acest sens.
Daca ofertantul este autorizat de un tert (importator, distribuitor), atunci se solicita si autorizarea acestuia de catre producator in original/ copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul.
6. Ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin 2 persoane tehnice autorizate (specializate de producator sau importator sau distribuitor) care pot interveni in perioada de garantie asupra echipamente ofertate.Se vor prezenta CV-uri si diplome ale personalului tehnic din care sa rezulte ca acestaeste certificat de catre producator/importator sau distribuitor sa asigure service la echipamentele ofertate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Invitatie de participare se va transmite electronic catre toti ofertantii care au depus oferte admisibile. Licitatie electronica se va desfasura intro singura runda.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.05.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.05.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.05.2011 12:00
Locul: UNIVERSITATEA DUNAREA DE JOS, GALATI STR. DOMNEASCA NR. 47, SALA SENATULUI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor pot participa numai reprezentantii autorizati ai operatorilor economici, pe baza de imputernicire scrisa, semnata si stampilata.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): 1. POSDRU/89/1.5/S/524322. POSDRU/21/1.5/G/ 195243. POSDRU/107/1.5/S/768224. POSDRU/86/1.2/S/ 593675. POSDRU/87/1.3/S/ 640696. POSDRU/88/1.5/S/ 61445
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
In planul annual de achizitii la codurile CPV 30213100-6, 30213000-5, 48820000-2, valoarea estimata fara TVA depaseste suma de 125000 EURO.Ca urmare la aceste coduri procedura de achizitie este licitatie deschisa cu publicarea anuntului de participare atat in SEAP cat si in JOUE.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA JURIDICA A UNIVERSITATII
Adresa postala: Str. Domneasca nr. 47, Localitatea: GALATI, Cod postal: 800008, Romania, Tel. 0336130123, Fax: 0236419177
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.03.2011 12:48