Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "Camasi de lucru, veste si costume de protectie"


Anunt de participare (utilitati) numarul 87448/28.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Serv.Achizitii, Tel.021-2065071, In atentia: cecilia tapu, Email: [email protected], Fax: 021-3175980, Adresa internet (URL): www.enel.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SCENEL Distributie Muntenia S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 011172, Romania, Tel.021/2065071, In atentia: Cecilia Tapu, Fax: 021/3175980
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SCENEL Distributie Muntenia S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 011172, Romania, Tel.021/2065071, In atentia: Cecilia Tapu, Fax: 021/3175980
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SCENEL Distributie Muntenia S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 011172, Romania, Tel.021/2065071, In atentia: Cecilia Tapu, Fax: 021/317590
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
"Camasi de lucru, veste si costume de protectie"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Principalul loc de livrare: Sediile UTR EDM :
Bucuresti, Calea Calarasilor 250, bl. S18, et.1
Giurgiu- Str Frumoasei nr. 2, Giurgiu
Ilfov- Str.C-tin Nenitescu, nr. 5-7, sector 6, Bucuresti
Sediile UTR-EDB:
Deva Str George Enescu, nr 39
Arad- B-dul Iuliu Maniu, nr 65-71
Resita - B-dul Alexandru Ioan Cuza, nr 42
Timisoara Str Pestalozzi, nr 3-5
Sediile UTR-EDD:
ConstantaStr Nicolae Iorga nr 89A
Calarasi Str. Dobrogei, nr 50
Slobozia-Str Chimiei nr. 10
TulceaStr Victoriei, nr. 95
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LOT 1 Camasa de lucru cu maneca lungaLOT 2 Costum de protectie pentru fasonatori mecaniciLOT 3 Costum antiacid( sort)LOT 4 Vestede avertizare (reflectorizanta)LOT 5 Vesta de salvare inec
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18332000-5 - Camasi (Rev.2)
18110000-3-Imbracaminte de uz profesional (Rev.2)
35113200-1-Echipament de protectie impotriva agentilor nucleari, biologici, chimici si radiologici (Rev.2)
35113440-5-Veste reflectorizante (Rev.2)
39525300-1-Veste de salvare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot I = 7300 BUC
Lot II= 459 Buc
LotIII = 43 Buc
Lot IV = 1904 Buc
Lot V= 23 Buc
Valoarea estimata fara TVA: 1, 636, 838.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de particip.: LotI: 15000lei(7500lei-IMM);LotII: 6500lei(3250lei-IMM);LotIII: 130lei(65lei-IMM);LotIV: 300lei(150lei-IMM);LotV: 50lei(25lei-IMM).Garantia de buna executie 10%(5%-IMM)din val ct.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ACORD DE ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006
Certificat de atestare fiscala, privind obligatiile de plata la bugetul de statCertificat fiscal privind impozitele si taxele localeCertificat de inregistrare, emis de O.R.C.Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului ComertuluiDeclaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa inform generale;
Bilant contabil la 31.12.2008;
Cifra afaceri: Lot I =1.100.000lei/550.000lei(pt.IMM);Lot II=650.000lei/325.000lei(pt.IMM);Lot III=15.000lei/7.500lei(pt.IMM);Lot IV= 30.000lei/15.000 ei(pt.IMM);Lot V = 3.000lei/1.500lei(pt.IMM)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 aniNivel specific minim necesar : pentru fiecare lot, lista trebuie sa cuprinda cel putin un contract, incheiat in calitate de contractant si indeplinit in ultimii 3 ani care a avut ca obiectfurnizarea de produse similare cu cele solicitate in caietul de sarcini, confirmata prin recomandari (pt loturile 2-5).
Cerinta minima privind experienta similara pt lotul 1 - 3500 buc. produse similare (dintr-un contract) sau 5000 buc. produse similare (prin cumulul cantitatilor a maxim 3 contracte) + cel putin o recomandare.
Tabel cu persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului
Autorizatia de livrare/comercializare, emisa de producator
Autorizatia de comercializare emisa de SC ELECTRICA SA sau certificatul de calificare emis de ENEL, sau echivalent
Certificarea sistemului calitatii pentru producator si furnizor
Certificat de conformitate pt. produs
mostre
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SA245
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.10.2009 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.10.2009 12:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.10.2009 13:00
Locul: Sediul SC Enel Distributie Muntenia SA - Serv. Achizitii si Antreprize, et 1, corp C.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, directorii societatilor participante sau imputernicitii acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia se obtine de pe SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOSNR. 6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL, SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 4 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021-319.51.80, Fax: 021-332.12.40
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. Enel Distributie Muntenia S.A.- ServiciulAchizitii si Antreprize
Adresa postala: Bd-ul I. Mihalache nr. 41-43, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Tel.021/2065071, Fax: 021/3175980
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.09.2009 19:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer