Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Camin garnizoana, bloc alimentar, spalatorie, baza sportiva multifunctionala, parcare auto


Anunt de participare numarul 39035/14.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Militara 0406 Constanta
Adresa postala: strada Mircea cel Batran, nr. 108, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900663, Romania, Punct(e) de contact: CONSTANTIN ANDRIESCU, Tel.0241618969, Email: [email protected], Fax: 0241616153, Adresa internet (URL): http: //www.jandarmeriaconstanta.ro, Adresa profilului cumparatorului: http: //www.jandarmeriaconstanta.ro/anunturi.html
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Camin garnizoana, bloc alimentar, spalatorie, baza sportiva multifunctionala, parcare auto
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Unitatea Militara 0406 Constanta, strada Mircea cel Batran, nr. 108, localitatea Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie "Camin garnizoana, bloc alimentar, spalatorie, baza sportiva multifunctionala, parcare auto"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232200-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
45212000-6-Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor de recreere, sportive, culturale, de cazare si restaurante (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de lucrari
Valoarea estimata fara TVA: 2, 618, 577.33EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1. Garantia de participare in valoare de 89290.86 Ron 2. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse bugetare si extrabugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Persoanele care fac dovada unei forme de inregistrare avand ca obiect de activitate proiectare si constructie. Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratia pe propria raspundere 2. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale care sa ateste achitarea obligatiilor la 30.09.2007 3. Cazie fiscal eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala 4. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale 4.1. Documente care dovedesc inregistrarea
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil pentru anii 2005, 2006 vizat si inregistrat la organul fiscal si contul de profit sau pierderi prin care operatorul economic isi poate dovedi capacitatea financiara 2. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani 3. Lichiditate generala (active circulante/ total pasiv x 100) 4. Solvabilitate patrimoniala (capital propriu/ total pasiv x 100)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Lichiditate generala (active circulante/ total pasiv x 100)-valoarea indicatorului este peste procentul 80% 2. Solvabilitate patrimoniala (capital propriu/ total pasiv x 100)-valoarea indicatorului este peste procentul de 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale 2. Obligatii contractuale in desfasurare 3. Lista cuprinzand subcontractantii 4. Recomandari din partea altor beneficiari 5. Fisa de informatii privind lucrarile executate in ultimii 5 ani 6. Informatii privind masurile de protectia mediului 7. Standarde de asigurare a calitatii 8. Standarde de protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Recomandari din partea altor beneficiari-minim 2 2. Fisa de informatii lucrarile executate in ultimii 5 ani - sa rezulte ca au fost incheiate cel putin 2 contracte cu o valoare cumulata de 300000 euro sau un singur contract cu o valoare de cel putin 300000 euro 3. Operatorul economic va prezenta CV-uri ale persoanelor direct responsabile de indeplinirea contractului, precum si ale specialistilor cu sarcini cheie in indeplinirea contractului din care sa rezulte experienta in proiecte similare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.12.2007 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.12.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.12.2007 10:30
Locul: Unitatea Militara 0406 Constanta, strada Mircea cel Batran, nr 108
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere poate participa orice persoana care face dovada ca este imputernicit de catre ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiil
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 31 3106441, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In 5 zile de la data transmiterii comunicarii privind rezultatul aplicarii procedurii catre ofe
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Militara 0406 Constanta - Consilier Juridic
Adresa postala: Strada Mircea cel Batran, nr 108, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900663, Romania, Tel.0241618969 int 24606, Email: [email protected], Fax: 0241 616153
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.11.2007 10:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer