Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "Camin studentesc pentru Facultatea de Navigatie si Transport Naval ( Camin cu dotari multifunctionale)"


Anunt de participare numarul 92880/07.01.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA MARITIMA DIN CONSTANTA
Adresa postala: str. Mircea cel Batran nr. 104, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900663, Romania, Punct(e) de contact: Cristalina Stoian, Tel.0241/664740, In atentia: Elena Ghita, Email: [email protected], Fax: 0241/617260, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Alte institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
"Camin studentesc pentru Facultatea de Navigatie si Transport Naval ( Camin cu dotari multifunctionale)"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Baza Nautica - Universitatea Maritima din Constanta, situata pe malul Lacului Siutghiol
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea lucrarilor de constructii pentru obiectivul "Camin studentesc pentru Facultatea de Navigatie si Transport Naval (Camin cu dotari multifunctionale)" in conformitate cu specificatiile Caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
45400000-1-Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia de lucrari pentru realizarea obiectivul de investitii: Camin studentesc pentru Facultatea de Navigatie si Transport Naval (Camin cu dotari multifunctionale), in conformitate cu Sectiunea III-Caiet de sarcini: Anexa nr.1CS si Anexa nr.2CS.
Valoarea estimata fara TVA: intre 11, 000, 000 si 11, 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 174.000 lei, respectiv 41.331euro. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: 10% din pretul contractului, fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alocatii bugetare cu completare din venituri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata, numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Situatia personala a ofertantului: 1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006; 2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; 3.Certficat privind plata obligatiilor la bugetul de stat si a contributiilor la asigurarile sociale; 4.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale; 5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura; 6.Imputernicire notariala privind autorizarea semnarii ofertei si contractului;7.Cazierul judiciar al societatii;8.Declaratie privind incadrarea ofertantului in categoria I.M.M.-urilor;b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare): 1.Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului; 2.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului.
c)Pentru persoane fizice romane: Autorizatia de functionare.d)Pentrupersoane juridice/fizicestraine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale; 2.Bilanturi contabile din ultimii 3 ani; 3.Declaratie privind cifra de afaceri ; 4. Dovada existentei in cont a 30% din valoarea estimata a contractului sau Scrisoare de garantie bancara ;5.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana-angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertanul va face dovada: 1) unei cifre medii de afaceri pentru anii 2006, 2007si 2008, de minim 20.000.000lei respectiv, 4.750.707 euro.2) existentei in conta sumei 3.480.000 leireprezentind 30 % din vlaorea estimata a contractului sau Scrisoare de garantie bancara cu o valoare de 3.480.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana - Angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica;2.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; 3.Experienta similara; 4.Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate; 5.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificare personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor; 6.Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat; 7.Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice; 8.Licenta de functionare;9.Atestate ANRE- instalatii electr. si instalatii gaze naturale;10. Autorizatie ISCIR- centrale termice; 11. Declaratie pe propria raspundere- respectarea cond. de munca, protectia muncii; Standarde de asigurare a calitatii; 12.Standarde de protectie a mediului. 14.Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertanul va face dovada indeplinirii in ultimii 5 ani a cel mult doua contracte finalizate avand ca obiect executia de lucrari de constructii noi, cu o valoare cumulata de minim 11.600.000lei respectiv, 2.755.410 euro.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul. Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1 Durata unei runde: 1 zi(24ore)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
L2_09_Camin BN
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2009/S151-220811din08.08.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.01.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.01.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.01.2010 13:00
Locul: Universitatea Maritima din Constanta, Str. Mircea cel Batran nr.104 - Sala de Consiliu, etajul 7.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de ofertant-Formular 12C.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor.
Adresa postala: Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Instanta de judecata din raza teritoriala a Universitatii Maritime din Constanta
Adresa postala: Adresa postala: Str. Traian nr. 31, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/551345, Email: [email protected], Fax: 0241/610241
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Decizia autoritatii contractante poate fi contestata in termen de 5 zile de la comunicare, conform prevederilor art. 256^2(1) lit b)/OUG 34.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea Maritima din Constanta, Compartiment Juridic.
Adresa postala: Adresa postala: Str.Mircea cel Batran, nr.104, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900663, Romania, Tel.0241/664740, Email: [email protected], Fax: 0241617260
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.01.2010 11:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer