Licitatie Publica - Camin studentesc pentru Facultatea de Navigatie si Transport Naval (Camin cu dotari multifunctionale)"
Anunt de participare numarul 83557/05.08.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA MARITIMA DIN CONSTANTA
Adresa postala: str. Mircea cel Batran nr. 104 cod postal 900663, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900663, Romania, Punct(e) de contact: Cristalina Stoian, Tel.0241/664740, In atentia: Elena Ghita, Email: [email protected], Fax: 0241/617260, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Alte institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
- EducatieAltele: Activitate(activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Camin studentesc pentru Facultatea de Navigatie si Transport Naval (Camin cu dotari multifunctionale)"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Baza Nautica-Universitatea Maritima din Constanta, situata pe malul Lacului Siutghiol
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea, prin orice mijloace, corespunzatoare cerintelor specificate de Caietul de sarcini, a lucrarilor de costructii "Camin studentesc pentru Facultatea de Navigatie si Transport Naval (Camin cu dotari multifunctionale).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
45400000-1-Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata fara TVA: intre 11, 000, 000 si 11, 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 174.000 lei, respectiv 41.391 euro.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: 10% din pretul contractului, fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alocatii bugetare cu completare din venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata, numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Situatia profesionala a ofertantului: 1.Declaratie privind eligibilitatea conform art.180 din O.U.G.nr.34/2006; 2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G.nr.34/2006; 3.Certificat privind plata obligatiilor la bugetul de stat si a contributiilor la asigurarile sociale; 4.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale; 5.Declaratie privind calitatea de perticipant la procedura; 6.Imputernicirea notariala privind autorizarea semnarii ofertei si contractului; 7.Cazierul judiciar al societatii; 8.Inregistrare in SEAP.
b)Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale(inregistrare): 1.Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului/Autorizatia de functionare; 2.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de Informatii generale; 2.Bilantul contabil din anul precedent; 3.Declaratie privind cifra de afaceri;4.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana-Angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, trebuie sa fie mai mare sau egala cu 11.600.000lei respectiv, 2.759.408 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana - Angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica;2.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; 3.Experienta similara; 4.Informatii referitoare la personalul/organismul de specialitate; 5.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificare personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor; 6.Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat; 7.Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice;8.Recomandari sau Documente constatatoare din partea altor beneficiari/ clienti; 9.Obligatii contractuale in desfasurare; 10.Licenta de functionare;11.Atestat ANRE; 12.Standarde de asigurare a calitatii; 13.Standarde deprotectie a mediului. 14.Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia saosubcontracteze; 15.Declaratie privind incadrarea ofertantului in categoria I.M.M.-urilor ( daca este cazul).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertanul va face dovada indeplinirii in ultimii 5 ani a cel mult trei contracte similare, cu o valoare cumulata de minim5.800.000 lei respectiv, 1.379.704 euro.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
C1
75%
Descriere: Pretul ofertei
2.
C2-C2.1
10%
Descriere: Durata de executie a lucrarilor
3.
C2-C2.2
6%
Descriere: Modul de indeplinire al contractului
4.
C2-C2.3
9%
Descriere: Perioada de garantie a lucrarilor
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul.Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1Durata unei runde: 1 zi(24ore)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
LD_09_Camin
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.08.2009 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.08.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.08.2009 13:00
Locul: Universitatea Maritima din Constanta, Str. Mircea cel Batran nr.104 - Sala de Consiliu, etajul 7.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de ofertant-Formular 12C.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor.
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Instanta de judecata din raza teritoriala a Universitatii Maritime din Constanta
Adresa postala: Str. Traian nr. 31, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/55.13.45, Email: [email protected], Fax: 0241/61.02.41
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Decizia autoritatii contractante poate fi contestata in termen de 5 zile de la comunicare, conform prevederilor art. 2561 si 2562 din O.U.G. nr. 34/2006 adoptata prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea Maritima din Constanta, Compartiment Juridic.
Adresa postala: Str.Mircea cel Batran, nr.104, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900663, Romania, Tel.0241/66.47.40, Fax: 0241/61.72.60
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.07.2009 15:38