Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Campania de promovare a potentialului turistic al Comunei Dorna Arini


Anunt de participare numarul 142478/15.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA DORNA ARINI (PRIMARIA COMUNEI DORNA ARINI JUDETUL SUCEAVA)
Adresa postala: comuna Dorna Arini, sat Cozanesti judetul Suceava, Localitatea: Dorna-Arini, Cod postal: 727201, Romania, Punct(e) de contact: primaria comunei Dorna Arini, Tel. +40 230576018, In atentia: Loredana Catana, Email: [email protected], Fax: +40 230576126, Adresa internet (URL): dornaarinisv.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Campania de promovare a potentialului turistic al Comunei Dorna Arini
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: Sat Cozanesti, Comuna Dorna Arini, Jud. Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul de achizitie implica realizarea materialelor de promovare si prestarea serviciilor de promovare media, respectiv realizareacampaniei de promovare pentru implementare proiectului ?Cobza de vacanta?la Dorna Arini?.Achizitia are in vedere: 1 Realizare concept grafic (logo, identitate vizuala)
2 Portal turism cu update, administrare, gazduire (cu banner pentru internet)
3 Productie materiale outdoor
4 Materiale publicitare electronice si tiparite/inscriptionate (inclusiv productii audio-video si baze de date)
5 Realizare baza de date cu 4000 fotografii
6 Realizare cartografiere harta si realizare harta turistica electronica la scara
7 Material promotional de tip cobza din lemn
8 Realizare stand expozitional (pentru participarea la cele 2 targuri nationale de turism)
9 Promovare online10 Campanii TV
11 Campanii outdoor
12 Campanii Radio
13 Insertii publicitare (presa scrisa si online)
14 Campania de marketing direct (distributia materialelor publicitare electronice si tiparite/imprimate/inscriptionate)Detaliile cu privire la achizitii se regasesc in caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
22462000-6-Materiale publicitare (Rev.2)
72413000-8-Servicii de proiectare de site-uri WWW (World Wide Web) (Rev.2)
92111200-4-Productie de filme si de casete video publicitare, de propaganda si de informare (Rev.2)
92111210-7-Productie de filme publicitare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestare servicii si realizare materiale de promovare ? In Caietul de Sarcini sunt prezentate serviciile care fac obiectul achizitiei prezentei proceduri.Nr. Crt Denumire servicii/materiale ce necesita realizare Buc
1 Realizare concept grafic (logo, identitate vizuala) 1
2 Portal turism cu update, administrare, gazduire (cu banner pentru internet) 1
3 Productie materiale outdoor 20
4 Materiale publicitare electronice si tiparite/inscriptionate (inclusiv productii audio-video si baze de date)4.1 Productie film documentar 30 de min 14.2 Productie spot TV de 30 sec 14.3 Productie clipuri TV de 3 min fiecare 54.4 Inscriptionare, multiplicare CD/DVD si alcatuirea bazei de datede filme si baza de date electronica audio 50004.5 Productie 2 spot-uri radio a cate 20 de sec + realizare baza de date digitala audio 24.6 Tipar brosura 1 turistica 16 pagini100004.7 Tipar brosura 2 turistica 60 pagini 50004.8 Tipar Flyere 200004.9 Tipar pliante 200004.10 Tipar foi volante 50004.11 Tipar mape 50004.12 Tipar carti postale200004.13 Tipar invitatii 5004.14 Tipar postere 30004.15 Tipar Harta turistica Dorna Arini si obiective importante 100004.16 Tipar pungi ecologice cu logo campanie 30004.17 Tipar "plicuri ambalaj" 6000
5 Realizare baza de date cu 4000 fotografii 4000
6 Realizare cartografiere harta si realizare harta turistica electronica la scara 1
7 Achizitie cobze 3000
8 Realizare stand expozitional (pentru participarea la cele 2 targuri nationale de turism) 1
9 Promovare online3
10 Campanii TV 1
11 Campanii outdoor 2
12 Campanii Radio 2
13 Insertii publicitare (presa scrisa si online) 1
14 Campania de marketing direct (distributia materialelor publicitare electronice si tiparite/imprimate/inscriptionate) 1
Valoarea estimata fara TVA: 707, 237.7RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
19 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de: 14.144, 75 lei reprezentand contravaloarea a 2% din valoarea estimata a contractului, conform prevederilor art. 43 indice 1 din OUG 34/2006In cayul operatorilor economici externi, data pentru care se determina echivalenta leu/valuta: se va face la cursul BNR afisat cu 5 zile lucratoare inainte de data limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Garantia de participare se va constitui prin: a) virament in contul Unitatea administrativ ? teritoriala Dorna Arini, deschis la TREZORERIA VATRA DORNEI, nr. RO51TREZ5975006XXX000053, saub) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazutain documentatia de atribuire.Dovada constituirii garantiei de participare (copie lizibila dupa OP vizat in cazul viramentului bancar sau original instrument de garantare) trebuie prezentata pana cel tarziu la ora si data stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria IMM-urilor, conform prevederilor Legii 364/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de o reducere cu 50% a valorii pentru garantia de participare.In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma totala de 4.487, 23 lei . Cuantumul s-a calculat conform prevederilor art. 278 indice 1 din OUG 34/2006 si s-a avut in vedere suma totala estimata a contractului. Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie: pe intreaga durata de executie a contractului de servicii.Mod de constituire: Se vor avea in vedere prevederile art. 90 alin. (1) ? (3) din H.G. nr. 925/2006. Dintre solutiile prevazute de lege amintim: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari , retineri successive din sumele datorate pentru facturi partiale. Se vor avea in vedere si prevederile H.G. nr. 1045/2011.In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria IMM-urilor, conform prevederilor Legii 364/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de o reducere de 50% a cuantumului pentru garan?ia de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European de Dezvoltare Regionala, Bugetul national, Bugetul Unitatii administrativ ? teritoriale Dorna Arini
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A1-Declaratie privind eligibilitatea;
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul;
?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta minima: Se completeazasi se prezinta Formularul A2;
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul
?Confirmarea platii obligatiilor la bugetul de stat.Cerinta minima: prezentarea in original, copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?, semnata de catre reprezentantul legal, a unui Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- formulare-tip eliberate de autoritatile competente dintara in care ofertantul este rezident.
?Confirmarea platii taxelor si impozitelor la bugetul local.Cerinta minima: prezentarea in original, copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal a unui Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-- formulare-tip eliberate de autoritatile competente dintara in care ofertantul este rezident.
? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (datat, semnat si parafat), completat in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice.Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A3- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.
? Evitarea conflictului de interese.Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A4- Declaratieprivind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare. Acesta declara?ie se vaprezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.In sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar: Ioan N. Moraru, Viceprimar: Mazare Anton Spiridon, Secretar: Bargaoanu Gabriel Romeo , jurist: Catana Cristela Loredana, Consilieri locali: Chirilus Liviu Paul, Chiruta Filaret, Gurzun Stefan, Haja Dumitru Marius, Lates Florin, Obreja Mariana Adina, Ometita Vladimir, Onofrei Adrian, Stanca Aurel, Vleju Mihai.
? Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la Procedura (datata, semnata si parafata).Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A5- Declaratia privind calitatea de participant la procedura.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele din aceasta sectiune Persoane juridice romane
? Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Cerinta minima: Prezentarea in original, copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legala Certificatului constatator emis de ONRC. Din certificat trebuiesa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.In situatia in care ofertantul clasat pe primul loc a depus documentul solicitat la acest paragraf in copie marcata ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta, inainte de a comunica rezultatul procedurii de atribuire, va solicita pentru conformitate, prezentarea si a documentului original sau in copie legalizataPersoane fizice romane? Cerinta minima: Prezentarea in original, copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal a unui document cum ar fi: Autorizatie de functionare, / altele echivalente.
In situatia in care ofertantul clasat pe primul loc a depus documentul solicitat la acest paragraf in copie marcata ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta, inainte de a comunica rezultatul procedurii de atribuire, va solicita pentru conformitate, prezentarea si a documentului original sau in copie legalizata.Persoane juridice/ fizice straineCerinta minima: Prezentarea in original, copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal, a unor documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident. Documentelorprezentate se vor alatura traducerile autorizate a acestora in limba romana. Ofertantii vor trebui sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru: a. - ca in termen de 30 de zile de la comunicarea instiintarii vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania. b. - inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor contractuale ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea acestei asocieri la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Se solicita cifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani (2010, 2011, 2012).Pentru persoane juridice straine, documentele edificatoare de la acest punct sunt acceptate cu conditia sa fie in conformitate cu prevederile legale din tara din care ofertantul provine si sa fie prezentate in copie autentificata dupa original, in conformitate cu prevederile legale ale tarii unde s-a realizat autentificarea si insotite de traducerea in limba romana, autorizata si legalizata.
? Pentru calificare, media cifrei anuale de afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari(2010, 2011, 2012) trebuie sa fie cel putin egala cu 707.237, 70 lei ?nivelul mimin impus pentru media cifrei de afaceri globale sa fie cel putin egal cuvaloarea estimata a intregului contract.
? Se va completa Formularul B1
? In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa completeze Formularul B1, conditia cu privire la capacitatea economica si financiara putand fi indeplinita si prin cumul
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
? In situatia in care, pentru ofertantii romani si straini, este necesara convertirea in lei din euro, se vor avea in vedere valorile de curs mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, dupa cum urmeaza: anul 2010 1 euro=4, 2099 ron; anul 2011; 1 euro=4, 2379 ron; anul 20121 euro =4, 3267 ron.? Ramane la latitudinea operatorului economic alegerea documentelor care sustin indeplinirea cerintei de calificare. Se completeaza si se prezinta Formularul B1 ?Informa?ii generale privind operatorul economic (acest formular este completat si de asociati daca este cazul)..
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta o lista cu personalul propus pentru indeplinirea contractului Se va completa Formularul B5.Se vor prezenta CV-urile-Formularul B6 persoanelor propuse pentru indeplinirea contractului. Se va indica clar functia care va fi ocupata de aceste persoane. Se va dovedi experienta solicitata prin documente suport la alegerea ofertantului.Se vor nominaliza cel pu?in 3 persoane diferite pentru a ocupa pozi?iile indicate.1. Ofertantii pot sa propuna si o echipa cu o componenta mai numeroasa daca considera ca este cazul.
1. Informatii referitoare la experienta personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii. Se vor prezenta CV-uri.
2.Nivel si numar minim necesar:
?coordonator proiect- persoanacu experienta in managementul intregii activitati ce face obiectul prezentului contract de achizitii. Coordonarea, motivarea echipei de lucru si relationarea cu autoritatea contractanta
?specialist designer - persoana cu experienta in realizarea activitatilor de tip creative ? realizare fotografii, editare grafica 2D (pentru materialele de promovare ?tiparite/imprimate - necesare realizarii contractului)
? specialist sunet: realizare compozitie muzicala, captare, editare sunet
? specialist imagine video: cu experienta si responsabilitati in realizarea materialelor videosi editarea acestora.
Se va completa Formularul B4
Informatii privind asociatii si/sau subcontractantii
Formularul B7, Formularul B8, Formularul B9, Formularul B10
Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice cu care Ofertantul va realiza serviciile/materialele de promovare de la punctele 1, 2, 3, 4, 5, si 6 conform punct II.2.1) Cantitatea Totala sau Domeniul Contractului.
(Formular B3 si Anexa Formular B3).Ofertantul va face dovada detinerii sau inchirierii echipamentului mentionat. In cazul inchirierii acestuia se va prezenta o copie a contractului de inchiriere.
4. In situatie unei asocieri conditiile cu privire la Capacitatea tehnica si/sau profesionala pot fi indeplinite si prin cumul.
? Se completeaza Declaratia privind lista cu principalele prestari de servicii in ultimii 3 ani, calculati pana la data limita de depunere a, din care sa reiasa cerinta minima solicitata -Formularul B2.
Formularul B2 este completat si de catre asociati daca este cazul (indeplinirea tuturor conditiilor solicitate)
3.Nivel minim necesar: Experienta similara va fi dovedita prin prezentarea unui proiect/contract similar sau doua contractedistincte avand ca obiect o productie finala video din urmatoarele genuriartistice: clip TV, film documentar, reclame video, respectiv productie de materiale tiparite ce a fost realizat pana la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va putea fi indeplinita si prin cumul.
Ofertantul trebuie sa prezinte o lista a principalelor prestari de servicii similare efectuate pana la data limita de depunere a ofertelor, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. (Formularul B2).
Pentru calificare, se cere ca pana la data limita de depunere a ofertelor, aplicantul/asocierea sa fi realizat cel putin: -o productie finita video din urmatoarele genuri artistice: clip TV, film documentar, reclame video; respectiv materiale tiparite.
a. Se cere cel putin o recomandare din partea beneficiarilor.
Recomandarea/ recomandarile din partea beneficiarilor se ataseaza in original, in copie autentificata notarial dupa original, sau in copie conform cu originalul, in conformitate cu prevederile legale ale tarii unde s-a realizat autentificarea si insotita de traducerea in limba romana, autorizata si legalizata).
2. Realizarea unei liste a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective (se va motiva), operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Conform art. 188. Alin. 2 lit.a) din OUG 34/2006
1.Se solicita experienta in domeniu constand in prezentarea a unui sau a doua contracte distincte care sa ateste productie de materiale de prezentare tiparite/imprimate, video, audiosi coordonare de campanii media.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa Formularul B5 siFormularul B6.Se va dovedi experienta solicitata prin documente suport la alegerea ofertantului.Se va completa Formularul B4Se completeaza si se prezinta dupa caz, Formularul B7- Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, Formularul B8- Acord de subcontractare, Formularul B9- Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora, Formularul B10 Acord de asociere.Se completeaza si se prezinta o declaratia privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii si Lista cuprinzand cantita?ile de utilaje, instala?ii ?i echipamente tehnice care vor participa efectiv la finalizarea contractului.-(Formular B3 si Anexa Formular B3).Se va completa Formularul B2Se solicita cel putin o recomandare din partea beneficiarilor.Se solicita prezentarea unui proiect/contract similar sau doua contractedistincte avand ca obiect o productie finala video din urmatoarele genuriartistice: clip TV, film documentar, reclame video, respectiv productiede materiale tiparite ce a fost realizat pana la data limita de depunere a ofertelor. Se va completa Formularul B2Se va completa Formularul B2Se va completa Formularul B2
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.03.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.04.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.04.2013 12:00
Locul: Primaria comunei Dorna Arini, loc Dorna Arini, jud Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor pe baza de imputernicire scrisa
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Campania de promovare a potentialului turistic al Comunei Dorna Arini?COBZA DE VACANTA... LA DORNA ARINI?in cadrul proiectului ?COBZA DE VACANTA?LA DORNA ARINI?, cod SMIS 19624, finantat prin POR 5.3, Operatiunea: Dezvoltarea si consolidarea turismului intern prin sprijinirea promovarii produselor specifice si a activitatilor de marketing specifice
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
VI.3) Alte informatii
1, Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc: Departajarea se va face in primul rand prin intermediul pretului, oferta cu cel mai mic pret total urmand a fi acceptata. Daca preturile ofertate sunt egale se va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.2, Operatorii economici ofertanti au obligatia de a prezenta modelul de contract insusit si au posibilitatea de a formula amendamente la modelul de contract propus.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256>2 din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea administrativ-teritoriala Dorna Arini
Adresa postala: Sat Cozanesti, Comuna Dorna Arini, Jud. Suceava, cod postal 727200, Localitatea: Dorna Arini, Cod postal: 727200, Romania, Tel. +40 230576018, Email: [email protected], Fax: +40 230576126
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.03.2013 13:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer