Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CAMPANIE DE INFORMARE PUBLICA INTEGRATA PENTRU PROMOVAREA FINANTARILOR DIN INSTRUMENTE STRUCTURALE


Anunt de participare numarul 132440/29.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Afacerilor Europene
Adresa postala: B-dul. Mircea Voda nr. 44, bloc M17, intrarea C, Sect. 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale, Tel. +40 213025229, In atentia: Ion Danut ICONARU, Email: [email protected], Fax: +40 213025264, Adresa internet (URL): www.dae.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CAMPANIE DE INFORMARE PUBLICA INTEGRATA PENTRU PROMOVAREA FINANTARILOR DIN INSTRUMENTE STRUCTURALE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: Bucuresti, Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conceperea, realizarea si difuzarea unei campanii de informare publice integrate pentru informarea publicului larg asupra conditiilor si rezultatelor obtinute prin finantarile acordate Romaniei de catre Uniunea Europeana din fondurile structurale si de coeziune.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
79341100-7-Servicii de consultanta in publicitate (Rev.2)
79341200-8-Servicii de gestionare publicitara (Rev.2)
79341400-0-Servicii de campanii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectul acestui contract il reprezinta conceperea, realizarea si difuzarea unei campanii de informare publice integrate pentru informarea publicului larg asupra conditiilor si rezultatelor obtinute prin finantarile acordate Romaniei de catre Uniunea Europeana din fondurile structurale si de coeziune. In egala masura se doreste stimularea de atitudini constructive, spirit pozitiv, initiativa, ambitie, creativitate in randul publicului.Elemente ale campaniei:
1. 3 spoturi TV difuzate pe minim 6 posturi de televiziune generaliste nationale;2. 3 spoturi Radiodifuzate pe minim 4 posturi Radio nationale;
3. 3 bannere online postate pe 50 site-uri;4. 115 panouri publicitare statice out-door;5. 12 machete presa cu aparitie saptamanala in minim 4 ziare nationale;6. minim 6.000 afise;
7. minim 15.000 brosuri.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 350, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare - 146.500 leiGarantie de buna executie in lei: 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Asistenta Tehnica finantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile
art. 181 si 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile
ulterioare prin Legea nr. 337/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioareCerinta nr. 2 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Cerinta nr. 3 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Cerinta nr. 4 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile
art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si
completarile ulterioare
Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta
competenta, (eliberat cu max. 30 de zile inaintea deschiderii ofertelor). Obiectul
contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator
emis de ONRC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 - Informatii privind situatia economico - financiara
Cerinta nr. 2 - Bilantul contabil
Cerinta nr. 3 - Informatii privind cifra de afaceri si rezultatul net ale exercitiilor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta nr. 1 - FORMULARULUI 11Cerinta nr. 2 - Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2008, 2009 si 2010, vizate si inregistrate de organele competente, in conditiile art. 185 din OUGnr.34/2006Cerinta nr. 3 - Media cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani financiari incheiati (2008, 2009, 2010) a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) trebuie sa fie de cel putin 1.600.000 EURO, echivalentul in moneda nationala a ofertantului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 - Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani
Cerinta nr. 2 - Personalul solicitat pentru indeplinirea contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta. nr. 1 - Exper. similara ? cel putin 1 contr. sau max. 3 contr. in care serv. de campanie de info. publica integrata derulate prin min. 3 canale de comunicare si folosind min. 3 instr. de comunicare, finalizate sau indeplinite pana la echivalentul valorii cerute, participarea ofertantului la aceste contracte fiind cumulat de minimum 1.600.000 euro fara TVACerinta. nr. 2 - Lider de echipa: studii superioare; min. 5ani exp gen; min. 3 ani exp specif; cel putin un proiect. Expert creatie? copywriter: studii superioare; min. 5ani exp gen; min. 3 ani exp specif; cel putin un proiect. Expert creatie ? art director: studii superioare; min. 5ani exp gen; min. 3 ani exp specif; cel putin un proiect. Expert media planner: studii superioare; min. 5ani exp gen; min. 3 ani exp specif; ce putin un proiect. Expert planificare strategie: studii superioare; min. 5ani exp gen; min. 3 ani exp specif; ce putin un proiect. Expert accesare fonduri structurale: studii superioare; min. 5ani exp gen; min. 3 ani exp specif.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Capacitate creativa si conceptul creativ de ansamblu
20%
Descriere:
3.
Strategia globala de desfasurare a campaniei
17%
Descriere:
4.
Difuzare instrumente de comunicare
33%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.02.2012 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.02.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
80zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.02.2012 11:00
Locul: Ministerul Afacerilor Europene ? Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Asistenta Tehnica finantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational de Asistenta Tehnica
VI.3) Alte informatii
Departajarea of. cu punctaj egal si cu pret egal se va realiza prin solicitarea de clarificari.Op ec vor reoferta trans noile propuneri financiare in plic inchis.In acest caz, contr va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.La incheierea contractului, ofertantului castigator i se va sol sa prez contractele incheiate cu asociatii/subcontractantii(daca este cazul) si scrisoarea de garantie financiara de buna executie in formatul din documentatia de atribuire.Orice op ec. care incearca sa stabileasca intalniri individuale cu autoritatea contractanta/beneficiar in legatura cu acest proiect pe perioada procedurii de atribuire poate fi exclus din procedura.Op ec declarat castigator este obligat conf normelor legale in vigoare sa detina/sa-si deschida cont la Trezorerie, in vederea efect platilor aferente serv prestate in cadrul contractului.Autoritatea contractanta are dreptul de a anula aplicarea procedurii pentru atribuirea contractului de achizitie publica in conditiile prevazute de lege.AC isi rezerva dreptul de a incheia contractul de prestari servicii cu op. ec. castigatori in limitele fondurilor disponibile.In cazul in care procedura se anuleaza, ofertantii vor fi notificati de catre AC. Daca plicul exterior in care se afla oferta nu a fost deschis, atunci oferta va fi returnata nedeschisa ofertantului la solicitarea acestuia.In nici un caz AC nu va fi responsabila pentru daunele, indiferent de ce natura, legate de anularea procedurii, chiar daca AC a fost notificata in prealabil in acest sens. Publicarea unui anunt de participare nu constituie o obligatie a AC de a implementa programul sau proiectul anuntat. AC va folosi pentru contr form de contract prezin doc de atribuire, cu toate anexele specificate.AC va incheia contractul de achiz pub in per de val a ofertelor, dar nu mai devreme de 11 zile de la data transmiterii comunicarii privind rezultatul aplicarii procedurii, conf prev art 205 din OUG nr.34/2006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. +40 213195180, Email: [email protected], Fax: +40 213191674, Adresa internet (URL): portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Afacerilor Europene - Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale
Adresa postala: B-dul. Mircea Voda nr. 44, bloc M17, intrarea C, Sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel. +40 213025229, Email: [email protected], Fax: +40 213025264, Adresa internet (URL): www.fonduri-ue.ro, www.poat.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.12.2011 17:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer