Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Campanie de Promovare a Abordarilor Proiectului de Dezvoltare Rurala si de diseminare a rezultatelor


Anunt de participare numarul 1290/02.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Administratiei si Internelor - Directia Financiara
Adresa postala: Str. Domnita Anastasia nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Spinu Vieanu, Tel.3146664, Email: [email protected], Fax: 3146664, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Ministerul Administratiei si Internelor - Proiectul de Dezvoltare Rurala - Unitatea de Management al Proiectului
Adresa postala: Bdul Carol I nr.12, etaj 2, cam.203-207, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030161, Punct(e) de contact: MAI - PDR - UMP, Tel.021-312 8990, In atentia: Mara SESCU, specialist instruire UMP, Fax: 021-312 8992
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Ministerul Administratiei si Internelor - Proiectul de Dezvoltare Rurala - Unitatea de Management al Proiectului
Adresa postala: Bdul Carol I nr.12, etaj 2, cam.203-207, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030161, Punct(e) de contact: MAI - PDR - UMP, Tel.021-312 8990, In atentia: Doina ANTON, specialist achizitii UMP, Fax: 021-312 8992
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Ministerul Administratiei si Internelor - Proiectul de Dezvoltare Rurala - Unitatea de Management al Proiectului
Adresa postala: Bdul Carol I nr.12, etaj 2, cam.203-207, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030161, Punct(e) de contact: MAI - PDR - UMP, Tel.021-312 8990, In atentia: Andrei NAUMESCU, Director PDR, Fax: 021-312 8992
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Afaceri economice si financiare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Campanie de Promovare a Abordarilor Proiectului de Dezvoltare Rurala si de diseminare a rezultatelor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: sediul prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consultanta pentru servicii de publicitate implicand activitati de comunicare directa si activitati mass media
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74411000-3 - Servicii de consultanta in publicitate (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nu este cazul
Valoarea estimata fara TVA: 74, 800USD
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie in cuantum de 5% din pretul contractului, fara TVA, constituita sub forma de scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este finantat din contributia Guvernului Romaniei la implementarea Imprumutului 4654RO la BIRD, prin bugetul Ministerului Administratiei si Internelor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere semnat de parteneri, din care sa rezulte cota de participare si repartizare a responsabilitatilor
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratia de eligibilitate - se va completa Formularul nr.12A;
-Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 - se va prezenta Formularul nr.12B, condirmata/intarita de Certificatul constatator/extras de registru emis de Oficiul Registrului Comertului;
-Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale - se va prezenta Certificatul constatator/extras de registru emis de Oficiul Registrului Comertului pentru domeniu de activitate relevant;
-Certificatul fiscal confirmand plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-rezultatul exercitiului financiar pe ultimii 3 ani(bilant contabil 2004 si 2005, balanta de verificare la 31.12.2006);
-daca este cazul, dovada accesului la linie de credit confirmata de banca;
-declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani: 500000Ron;
- existenta mijloacelor financiare suficientepentru realizarea unui cashflow de 75000Ron;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista principalelor prestatii in ultimii 3 ani - se va completa Formularul nr.12E;
-daca este cazul, lista cu subcontractantii si specialitatile acestora - se va completa Formularul nr.12G;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- min. 1 contract de natura similara, executat in calitate de contractant principal/conducator al asocierii, in valoare de 60000Ron, in ultimii 3 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.03.2007 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.03.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.03.2007 12:15
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii autorizati ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos. Oltenitei nr. 107-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041318
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Bdul Dinicu Golescu nr.38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Tel.021-310 4641, Fax: 021-310 4642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Administratiei si Internelor - Proiectul de Dezvoltare Rurala - Unitatea de Management al Proiectului
Adresa postala: Bdul Carol I nr.12, etaj 2, cam.203-207, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030161, Tel.021-312 8990, Fax: 021-312 8992
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.02.2007 13:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer