Licitatie Publica - Campanie de promovare a Programului Operational Sectorial ?Mediu? ? exemple de bune practici? - Lot I ?Creatie?, Lot II ?Difuzare?, Lot III ?Evaluare impact"
Anunt de participare numarul 110453/03.11.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Mediului si Padurilor
Adresa postala: Str. Justitiei nr. 59-61, Sec. 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040117, Romania, Punct(e) de contact: Lucian MIHAI, Tel. 316.61.57, In atentia: Lucian MIHAI, Email: [email protected], Fax: 316.07.78, Adresa internet (URL): www.posmediu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Campanie de promovare a Programului Operational Sectorial ?Mediu? ? exemple de bune practici? - Lot I ?Creatie?, Lot II ?Difuzare?, Lot III ?Evaluare impact"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: Str. Justitiei nr. 59-61, Sec. 4, Bucuresti, Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului il reprezinta informarea publicului general despre importanta, obiectivele si prioritatile POS Mediu cu privire la dezvoltarea si modernizarea infrastructurii de mediu in Romania, precum si Evaluarea impactului campaniei de promovare a POS Mediu, in vederea stabilirii eficientei si eficacitatii acesteia.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341100-7 - Servicii de consultanta in publicitate (Rev.2)
79341000-6-Servicii de publicitate (Rev.2)
79341200-8-Servicii de gestionare publicitara (Rev.2)
79342200-5-Servicii de promovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-informarea publicului general despre scopul, importanta si prioritatile POS Mediu cu privire la dezvoltarea si modernizarea infrastructurii de mediu in Romania
-evaluarea impactului campaniei de promovare a POS Mediu, in vederea stabilirii eficientei si eficacitatii acesteia
Valoarea estimata fara TVA: 4, 665, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare de 3.000 Euro-Lotul I, 18.000 Euro-Lotul II si 800 Euro-Lotul III; Garantia de buna executie de 10% din pretul in lei fara TVA a contractului /lotului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare provine de la Bugetul de Stat, urmand ca 75% din totalul cheltuielilor eligibile sa fie rambursate din FEDR prin Axa Prioritara 6 ?Asistenta Tehnica? din POS Mediu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere /Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 si art. 181 din ordonanta 34/2006, certificat constatator ORC/documente care dovedesc o forma de inregistrare, certificate privind plata impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale si cazier judiciar, valabile la data deschiderii ofertelor, declaratie privind calitatea de participant la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Fisa de informatii generale cu declaratia privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 (trei) ani (2007, 2008, 2009).?Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2007, 2008 si 2009) trebuie sa fie pozitiva.?Declaratie pe propria raspundere care sa ateste faptul ca cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, este cel putin egala cu valoarea estimata a contractului, ce urmeaza a fi atribuit.
?Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2007, 2008 si 2009, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr. 34/2006 modificata si completata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani
-Fisa de informatii privind experienta similara;
-Copia contractului si recomandare din partea beneficiarului al carui contract a fost prezentat in Fisa de informatii privind experienta similara;
-Informatii privind subcontractorii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lotul 1 ? Minim o campanie de comunicare necomerciala care a inclus activitati de creatie de minim 150.000 Euro.Lotul 2 ? Minim o campanie de comunicare, care a inclus un buget media de minim 900.000 Euro, pentru publicatii, tirajul mediu difuzat pe editie al ofertantului, aria de difuzare, profilul, publicul-tinta. In cazul tirajului mediu difuzat pe editie al operatorului economic, acesta trebuie sa fie certificat pentru o perioada de minimum 6 luni din ultimul an calendaristic de catre institutii autorizate, independente, de audit; in cazul presei radio-TV, aria de acoperire si audienta certificate de o institutie specializata, profilul si publicul-tinta;Lotul 3 ? Minim un proiect de cercetare (care sa includa atat cercetare cantitativa, cat si calitativa) pentru o campanie de comunicare cu un buget de minim 40.000 Euro
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
40%
40
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunerea tehnica
60%
60
Descriere: Conform Fisei de date a achizitiei
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
Pondere componenta tehnica: 60 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
POSM/6/AT/VIII.5, 6, 7.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.12.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.12.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.01.2011 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Sursa de finantare provine de la Bugetul de Stat, urmand ca 75% din totalul cheltuielilor eligibile sa fie rambursate din FEDR prin Axa Prioritara 6 ?Asistenta Tehnica? din POS Mediu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire poate fi descarcata din SEAP, de pe site-ul www.e-licitatie.ro.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 021 319 16 88, Email: [email protected], Fax: 021 319 82 46
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Asistenta Tehnica, Directia Asistenta Tehnica, AM POS Mediu
Adresa postala: Str. Justitiei, Nr. 59 ? 61, Corp B, Sectorul 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040117, Romania, Tel. 021 316 61 57, Fax: 021 316 07 78
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.10.2010 15:25