Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Campanie de promovare a Programului Operational Sectorial Mediu - exemple de bune practici ? traducere si difuzare spot radio si macheta de presa


Anunt de participare numarul 128475/18.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Mediului si Padurilor
Adresa postala:  Calea Serban Voda nr. 30-32, sector 4, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040212, Romania, Punct(e) de contact:  Mirela Zoia, Tel. 316.61.57, In atentia:  Mirela Zoia, Email:  [email protected], Fax:  316.07.78, Adresa internet (URL):  www.posmediu.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Campanie de promovare a Programului Operational Sectorial Mediu - exemple de bune practici ? traducere si difuzare spot radio si macheta de presa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului il reprezinta achizitionarea serviciilor de publicitate respectiv, traducerea si producerea a sapte spoturi audio si a sapte machete de presa pentru un anunt despre POS Mediu in limbile maghiara, rroma, germana, ucraineana, turca, sarba si slovaca si difuzarea/tiparirea acestora.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341200-8 - Servicii de gestionare publicitara (Rev.2)
79342200-5-Servicii de promovare (Rev.2)
79530000-8-Servicii de traducere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor achizitiona, conform cerintelor specificate in Caietul de Sarcini, servicii de publicitate si traducere.
Valoarea estimata fara TVA: 524, 858RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar. de particip in val. de 10.300 Lei sau 2450 Euro.Gar de buna exec 10 % din pretul fara TVA al contractului; gar se const prin instrum garantare emis in cond legii de o soc. bancara sau de asig
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare provine de la Bugetul de Stat, urmand ca 75% din totalul cheltuielilor eligibile sa fie rambursate din FEDR prin Axa Prioritara 6 ?Asistenta Tehnica? din POS Mediu.Plata cu OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere /Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta 34/2006, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din Ordonanta 34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, certificat constatator ORC, documente care dovedesc o forma de inregistrare, certificat de atestare fiscala, certificat privind plata impozitelor locale si cazier judiciar, valabile la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Fisa de informatii generale cu declaratia privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 (trei) ani (2008, 2009 si 2010). ? Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2008, 2009 si 2010, vizate si inregistrate de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima impusa pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie cel putin egala cu 100.000 Euro .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani;
-Fisa de informatii privind experienta similara, anexandu-se in copie contractul si Documentul Constatator eliberat de autoritatea contractanta conform prevederilorart. 97¹ din H.G. 925/2006 sau, in cazul in care beneficiarul nu este autoritate contractanta conformO.U.G. nr 34/2006, a unei recomandari intocmite conform art. 188 alin. (2) din O.U.G. 34/2006.
Se mai solicita ca cerinte minime:
? Informatii privind sub-contractantii/asociatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara -cerinta minima este considerata ca fiind indeplinita daca candidatul/ofertantul prezinta minim o campanile de comunicare, care a inclus un buget media (radio si presa scrisa) de minim 100.000 euro realizata in ultimii 3 ani..
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
POSM/6/AT/VIII.11.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.09.2011 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.09.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.09.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Sursa de finantare a prezentului contract provine de la Bugetul de Stat, urmand ca 75% din totalul cheltuielilor eligibile aferente contractului sa fie rambursate din Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Axa Prioritara 6 ?Asistenta Tehnica? din Programul Operational SectorialMediu.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se poate descarca gratuit pe www.e-licitatie, fiind atasata prezentului anunt de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 3104641, Email:  [email protected], Fax:  3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Asistenta Tehnica
Adresa postala:  Serviciul Asistenta Tehnica, Directia Asistenta Tehnica, AM POS MediuAdresa: Calea Serban Voda, Nr. 30-32Sectorul 4, Bucuresti, Romania, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040212, Romania, Tel. 316.61.57, Email:  [email protected], Fax:  316.07.78, Adresa internet (URL):  www.posmediu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.08.2011 17:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer