Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CAMPANIE NATIONALA DE PROMOVARE a rezultatelor proiectelor finantate prin Axa Prioritara 2 ?Competitivitate prin Cercetare, Dezvoltare tehnologica si Inovare? din ?Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice?


Anunt de participare numarul 138976/18.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala pentru Cercetare Stiintifica
Adresa postala: Mendeleev, 21-25, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010362, Romania, Punct(e) de contact: DIRECTIA GENERALA ORGANISM INTERMEDIAR PENTRU CERCETARE, Tel. +40 213160086, In atentia: Daniela Gheoorghian, Email: [email protected], Fax: +40 213183060, Adresa internet (URL): http: //www.ancs.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Administratie publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CAMPANIE NATIONALA DE PROMOVAREa rezultatelor proiectelor finantate prin Axa Prioritara 2 ?Competitivitate prin Cercetare, Dezvoltare tehnologica si Inovare? din ?Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: In toate regiunile de dezvoltare din Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului: Prestarea de servicii pentru realizarea proiectului de Asistenta Tehnica (AT) ?CAMPANIE NATIONALA DE PROMOVARE a rezultatelor proiectelor cu finantare prin programul POS CCE - Axa Prioritara 2?Obiectivul general al proiectului de AT este promovarea rezultatelor proiectelor de succes de cercetare-dezvoltare si inovare contractate si finantate in cadrul Axei Prioritare 2 din POS CCE, prin derularea unei campanii ample de informare in atentia publicului tinta.Obiective specifice ale proiectului de AT: - Cresterea gradului de constientizare a publicului larg asupra rezultatelor proiectelor de cercetare si inovare finantate in cadrul programului POS CCE ? Axa prioritara 2;
- Incurajarea mediului de afaceri, prin exemple concrete, de a aplica pentru fonduri europene destinate cercetariisi inovarii;
- Cresterea atractivitatii cercetarii pentru tineri care sa fie incurajati pentru a urma o cariera in cercetare;
- Asigurarea vizibilitatii proiectelor finantate prin POS CCE ? Axa prioritara 2 si a rezultatelor obtinute, prin sprijinul financiar al Uniunii Europene si a Guvernului Romaniei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79342200-5 - Servicii de promovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Informatiile privind cantitati / prestatii servicii sunt date prin Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 5, 854, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 117.000 LEI .Perioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 120 de zile de la termenul limita deprimire a candidaturilor.Modul de constituire: orice Instrument de garantare, conform Art.86 alin.(1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr.13). Plata se va face in contul RO43TREZ7005005XXX001136 deschis la Trezoreria operativa Municipiul Bucuresti, CUI 17728123. Instrumentul de garantare sau Ordinul de plata va fi depus, ca Document ?imagine? scanata, in SEAP pana la termenul limita de primire a candidaturilor si in ORIGINAL - la registratura ANCS pana la data deschiderii ofertelor.Neprezentarea garantiei de participare in conformitate cu legislatia in vigoare, conduce la respingerea ofertei.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile prevazute la art. 87 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: In cazul unei contestatii si C.N.S.C. respinge contestatia inaintata de ofertant ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, respectandu-se prevederile art.278^1 alin. (1) lit..c din OUG nr.34/2006, suma de 8.145 lei. Cuantumul garantiei de buna executie este de 3% din valoarea contractului, fara TVA.- Garantia de buna executie se poate constitui prin orice Instrument de garantare (Formularul nr. 15), conform art. 90 din 925/2006 care se va prezenta in original in termen de 5 zile de la data semnarii contractului.- Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului este cel putin egala cu durata contractului.Scrisoarea de garantie de buna executie: - trebuie prezentata in original;
- sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit, sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita (cel putin egala cu durata contractului), - sa contina parafa lizibila a bancii / societatii de asigurari emitente si / sau semnatura autorizata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Axa Prioritara5 Asistenta Tehnica din Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice 75%, cu cofinantare de la Bugetul de Stat 25%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1: Neincadrarea inprevederile art.180 din OUG 34/2006-Declaratie pe propria raspundere completata de catre operatorul economic in conformitate cu Formularul nr.2 ? Declaratie privind eligibilitateaNota: Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Cerinta nr.2: Neincadrarea inprevederile art.181 din OUG 34/2006 - Se completeaza Formularul nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG34/2006.Nota 1: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Pentru persoane juridice romane: Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilorexigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente):
- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale,
- Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, privind plata obligatiilor la bugetul de statNota 2: Toate certificatele/documentele trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificatele solicitate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun canditaturile.Nota 3: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat, la o data corelata cu termenul legal al scadentei de plata si nu la termenul de valabilitate al documentului la data limita de depunere a canditaturilor.
Pentru persoane juridice straine: Canditatul va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati competente din tara de origine a canditatului sau din tara in care acesta este stabilit (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru demonstrarea faptului ca acesta nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 si ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.In cazul un care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si art.181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, valabila la data limita de depunere a canditaturilor.Documentele vor fi prezentate si in traducerea legalizata a acestora in limba romana.
Nota 4: In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire din partea reprezentantul legal al operatorului economicpentru acesta.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.
In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod directinformatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din Declaratiile furnizate de ofertanti.
Cerinta nr.3: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006.
-Se completeaza Formularul nr. 14 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006. Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractane, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Tudor Prisecaru ? Presedinte, Dana Violeta Gheorghe ? Director General Directia Generala Organism Intermedial pentru Cercetare (DGOI), Lucia Moise ? Director Directia Economica, Sanda Hilgen - Sef Serviciu Management Financiar si Control DGOI, Emilia Mariana Ilie - Responsabil Achizitii Publice, Marilena Geambasu Sef Serviciu Tehnico-Administrativ si Achizitii Publice, Gabriela Vlantoiu ? consilier juridic DGOI, Anca Dinculescu ? consilier I Serviciul Management Financiar si Control DGOI, Ana Maria Gagiu ? consilier superior DGOI, Gina Grec ? consilier juridic ANCS.
Cerinta nr.4: Se compleaza Formularul nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri: a)sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub santiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
b)sa depuna oferta individuala /comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiuneaexcluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;
c)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat, fiind obligat sa indeplineasca aceasta cerinta, va prezenta declaratia mentionata mai sus.De asemenea, aceste documente trebuie prezentate si de catre fiecare subcontractor declaratprin oferta.
Cerinta nr.5: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr.314/2010.
Se compleaza Formularul nr. 5 - CERTIFICAT de participare la procedura cu oferta independenta(Se va prezenta o Declaratie pe propia raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.)
In cazul unei asocieri, se va completa:
1. Lista cuprinzand asociatii si subcontractantii (Formularul nr. 10 - Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractorilor), completata de liderul Asocierii.2. Model Acord de asociere (Formular nr. 11) - Oferta trebuie sa cuprinda un acord de asociere, in care sa se mentioneze ca: - toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului,
- liderul asocierii este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului, - toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului, - in cazul in care ofertantul va fi desemnat castigator, are obligatia de a legaliza asocierea.3. Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat autoritatii contractante, inainte de data semnarii contractului.4. In cazul in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze in cadrul acestui contract, va fi completatFormularul nr.12- Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Pentru persoane juridice/fizice romane, se vor prezenta urmatoarele documente:
Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, din care sa rezulte :
numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori si obiectul de activitate al operatorului economic. Documentul pote fi depus in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
ATENTIE! Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in original sau copie legalizata.
Pentru persoane juridice /fizice straine:
-Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistare/atestare ca persoana fizica sau juridica ori apartenenta din punct de vedere profesional, in tara de origine sau in tara in care acesta este stabilit. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, in domeniul de activitate aferent contractului, sa fie cel putin egala cu 10.000.000 lei.
In cazul asocierilor conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ
Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2009, 2010 si 2011, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr. 34/2006cu modificarile si completarile ulterioare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
Candidatul trebuie sa faca dovada detinerii experientei similare prin contract/contracte in valoare de minim 5.000.000 lei care sa confirme prestarea urmatoarelor servicii similare :
?Sondaje de opinie
?Campanie TV?Campanie de presa scrisa/tiparita?Campanie on-line?Campanie de Public Relation (PR)
?Realizare de materialele promotionale si publicitare
?Organizare de evenimente pentru promovare
In cazul asocierilor conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ.
Ofertantul trebuie sa asigure 6 experti ?cheie? , dupa cum urmeaza:
?Expert cheie 1: Expert in organizarea campaniilor de comunicare, Lider de proiect?Expert cheie 2: Expert in comunicare si relatii publice
?Expert cheie 3: Expert creatie
?Expert cheie 4: Expert media (TV, Presa tiparita, Presa on-line)
?Expert cheie 5: Expertin realizarea de evenimente
?Expert cheie 6: Expertin realizarea de sondaje de opinie
Pentru realizarea in bune conditii a obiectivelor contractului, este necesar ca expertii propusi sa aiba o experienta similara minima in activitatea respectiva, dovedita astfel: ?Diploma de licenta/ studii universitare sau post-universitare relevanta pentru pozitia propusa;?Cel putin 3 ani (36luni) de experienta similara in activitatea pentru care este propus. Experienta trebuie demonstrata prin profilul postului/posturilor ocupate, descrierea activitatilor desfasurate.
Pentru fiecare expert cheie ofertantul va depune: - Curriculum Vitae conform Formularului nr. 9.1.- Copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, relevante pentru prestarea serviciului in cauza.
Certificare pentru Sistemul de Management al Calitatii ISO9001:2008 sau echivalent ;In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de cel putin de liderul asocierii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 7
Capacitatea ec. si financiara : max. 20 puncte; Capacitatea tehnica si prof. : max.80 puncte. Continuare in Sectiunea VI.3 din Fisa de date.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
30%
30
Descriere: Componenta financiara (Algoritmul de calcul este detaliat in Caietul de sarcini - CAPITOLUL VIII ? FACTORII DE EVALUARE OFERTE).
2.
Campania TV
40%
40
Descriere: Subfactor I - Difuzare ?Mix TV? (pe o statie TV)- 20 puncte; format din 1. Audienta statiei TV - 10 puncte;2. Program de difuzare - 10 puncte.Subfactor II.-Difuzare ?Spot TV? si ?Tableta video?-20 puncte ; format din 1.Audienta cumulata a statiilor TV (3 statii) - 10 puncte;2. - Program de difuzare- 10 puncte. Algoritmul de calcul este detaliat in Caietul de sarcini - Cap. VIII.
3.
Campania de Presa tiparita
10%
10
Descriere: Algoritmul de calcul este detaliat in Caietul de sarcini - Cap. VIII.
4.
Campania de Presa on-line
20%
20
Descriere: Algoritmul de calcul este detaliat in Caietul de sarcini - Cap. VIII.
Punctaj maxim componenta tehnica: 70
Pondere componenta tehnica: 70 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.10.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.11.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Axa Prioritara5 Asistenta Tehnica din Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice 75%, cu cofinantare de la Bugetul de Stat 25%
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
I. Cu privire la IV.1.2: Criterii de selectie candidati: 1. Capacitatea economica si financiara: maxim 20 puncte;2. Capacitatea tehnica si profesionala: maxim80 puncte: 2.1. Capacitatea candidatului demonstrata prin experienta similara: maxim 55 puncte2.2.Capacitatea candidatului demonstrata prin contracte de promovare in domenii ale Cercetarii-dezvoltarii/Stiintei si tehnologiei, indiferent de modalitatile de promovare : maxim 7 puncte2.3. Capacitatea candidatului demonstrata prin Experienta personalului de specialitate : maxim 18 puncteAlgoritmul de calcul este prezentat detaliatin Caietul de sarcini la Cap IX-CRITERIILE DE SELECTIE CANDIDATI.In cazul in care exista doua oferte clasate pe locul 1 cu acelasi punctaj, va fi declarata castigatoare oferta cu pretul cel mai mic. In cazul in care si preturile sunt egale, departajarea se va face in functie de punctajul obtinut pentru factorii tehnici de evaluare, pornind de la factorul de evaluare cu ponderea cea mai mare.III. Solicitarile de clarificari vor fi transmise prin Fax nr. +40 213183060 si prin E-mail, la adresa: [email protected]
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
AUTORITATEA NATIONALA PENTRU CERCETARE STIINTIFICA - Compartimentul juridic si contencios
Adresa postala: str. Mendeleev nr. 21-25, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010362, Romania, Tel. +040 213160086, Email: [email protected], Fax: +40 213183060, Adresa internet (URL): www.ancs.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.09.2012 15:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer