Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Campanii de publicitate ?TRADITIE SI SPIRITUALITATE PANCEANA? ? PROIECT PENTRU PROMOVAREA OBIECTIVELOR TURISTICE CU VALOARE IDENTITARA


Anunt de participare numarul 127524/03.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL PANCIU
Adresa postala:  Oras Panciu, Str. Titu Maiorescu nr.15 , Judetul Vrancea, Localitatea:  Panciu, Cod postal:  625400, Romania, Punct(e) de contact:  EUGEN GIL BULEANDRA, Tel. 0237/275811 ; 0724000420, In atentia:  Iulian Nica, Email:  [email protected], Fax:  0237/276137, Adresa internet (URL):  www.primaria-panciu.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Campanii de publicitate ?TRADITIE SI SPIRITUALITATE PANCEANA? ?PROIECT PENTRU PROMOVAREA OBIECTIVELOR TURISTICE CU VALOARE IDENTITARA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
13 - Servicii de publicitate
Locul principal de prestare: Orasul Panciu, judetul Vrancea
Codul NUTS: RO226 - Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE ELABORARE DE MATERIALE DE PROMOVARE SI MARKETING AL PRODUSELOR TURISTICE, INCLUSIVREALIZAREA, CONSTRUIREA SI INCHIRIEREA STANDURILOR EXPOZITIONALEIN CADRUL TARGURILOR SI EVENIMENTELORDE TURISM DIN TARAIN CADRUL PROIECTULUI ?TRADITIE SI SPIRITUALITATE PANCEANA? ?PROIECT PENTRU PROMOVAREA OBIECTIVELOR TURISTICE CU VALOARE IDENTITARADIN ORASUL PANCIU, JUDETUL VRANCEA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79341400-0 - Servicii de campanii de publicitate (Rev.2)
22460000-2-Materiale publicitare, cataloage comerciale si manuale (Rev.2)
39154100-7-Standuri de expozitie (Rev.2)
70310000-7-Servicii de inchiriere sau de vanzare de imobile (Rev.2)
79571000-7-Servicii de expediere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Dezvoltarea si consolidarea turismului in Orasul Panciu prin intermediul promovarii si valorificarii durabile, la nivel national, a potentialului turistic cultural si natural local. Sporirea importantei turismului si culturii ca factori de crestere economica vor contribui la conservarea si afirmarea identitatii istorice si culturale a orasului pe plan national.
Valoarea estimata fara TVA: 529, 537.81RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- Garantia de participare de 10.590 lei;Cuantumul garantiei de buna executie exprimat procentual este de 5 % din valoarea totala a contractului de servicii fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- FEDR? 85 %- Bugetul national ? 13 %- Buget local Panciu ? 2, 00 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din oug 34/2006 2.Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul general consolidat precum si la bugetul local, 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului -Certificat de inregistrare emis de Oficiul pentru Registrul Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa reiasa obiectul de activitate principala 731 ? Publicitate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani .Informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 aniCerinte minime privind personalul propus pentru proiect
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Unul sau mai multe contracte care insumate sa ajunga la valoarea estimata a prezentului contract Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei minime de calificare, se vor prezenta la fiecare contract urmatoarele documente : a. copie conforma cu originalul dupa contract si acte aditionale daca este cazul b. copie conforma cu originalul dupa certificatul/documentul emis sau contrasemnat de autoritatea sau clientul privat beneficiar care sa confirme prestarea serviciilor.Expert relatii publice: o Absolvent de studii superioare de lunga durata. o Experienta de minim 3 ani in activitatea in relatii publice. Experienta se va dovedi prin prezentarea unei declaratii din partea angajatorilor, copii dupa cartea de munca sau alte documente echivalente. o Va fi prezentat CV-ul persoanei nominalizate semnat si datat in original, din care sa reiasa cerintele minime solicitate. - Expert grafica: oAbsolvent de studii superioare de lunga durata in domeniul artelor vizuale o Experienta de minim 3 ani in activitatea de grafica/publicitate. Experienta se va dovedi prin prezentarea unei declaratii din partea angajatorilor, copii dupa cartea de munca sau alte documente echivalente. o Va fi prezentat CV-ul persoanei nominalizate semnat si datat in original, din care sa reiasa cerintele minime solicitate.Informatii privind subcontractantii/asociatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: Componenta financiara
2.
MODUL IN CARE OFERTANTUL INTELEGE OBIECTIVELE PROIECTULUI SI REZULTATELE ASTEPTATE
20%
Descriere:
3.
METODOLOGIA DE PRESTARE A SERVICIILOR
10%
Descriere:
4.
ORGANIZAREA SI PLANIFICAREA IN TIMP A ACTIVITATILOR, PE DURATA CONTRACTULUI
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.08.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.08.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.08.2011 10:30
Locul: Primaria orasului Panciu, Str. Mihai Viteazu nr. 2, orasul Panciu , judetul Vrancea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor si observatori UCVAP-MFP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional (POR) 2007 ? 2013, Axa prioritara 5 ? Dezvoltarea durabilasi promovarea turismului Domeniul major de interventie 5.3 ? Promovarea potentialului turistic si crearea infrastructurii necesare, in scopul cresterii atractivitatii Romaniei ca destinatie turistica
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa la CNSC in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestatar a unui act pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Primariei orasului Panciu
Adresa postala:  Str. Titu Maiorescu nr. 15, Localitatea:  Panciu, Cod postal:  625400, Romania, Tel. 0237/275811, Email:  [email protected], Fax:  0237/276137, Adresa internet (URL):  www.primaria-panciu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2011 11:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer