Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CAMPUS GRUP SCOLAR "VIRGIL MADGEARU" IASI


Anunt de participare numarul 36270/16.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
GRUPUL SCOLAR "VIRGIL MADGEARU"IASI
Adresa postala: STR.SF.ANDREI, NR.70, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700028, Romania, Punct(e) de contact: NICOLETA DUMITRESCU, Tel.0232316238, Email: [email protected], Fax: 0232262214, Adresa internet (URL): lec2.is.edu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
UNITATE DE INVATAMANT
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CAMPUS GRUP SCOLAR "VIRGIL MADGEARU" IASI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: STR. PLAIESILOR NR.9 IASI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI CONSTRUIRE CAMIN CU CANTINA, SALA SPORT, ATELIERE DE INSTRUIRE PRACTICA, BIBLIOTECA CU SALA DE LECTURA, CONSOLIDARE SI REFUNCTIONALIZARE CLADIRE SCOALA.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARI CONSTRUCTII
Valoarea estimata fara TVA: 9, 243, 698RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
CUANTUMUL GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE DE: 96000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE LEGAL CONSTITUITE DE LA BUGET
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATII PRIVIND ELIGIBILITATEA-DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE SEMNATA SI STAMPILATA DE REPREZENTANTUL LEGAL AL OFERTANTULUI(FORMULAR 12A);
DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART.181/OUG34/2006(FORMULAR 12B);
DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA(FORMULAR 12C);
CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE D.G.F.P. PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR EXIGIBILE DE PLATA A IMPOZITELOR SI TAXELOR CATRE STAT, LA DATA DE 1.11.2007;
CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE D.F.P.L. PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR EXIGIBILE DE PLATA A IMPOZITELOR SI TAXELOR LOCALE, LA DATA DE 1.11.2007.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
MEDIA ANUALA A CIFREI DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
27000000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LUCRARI ASEMENEA
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2700000 RON
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.11.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 2000 RON
Conditii si modalitate de plata: ORDIN DE PLATA IN CONTUL RO73TREZ4065004XXX000347 TREZORERIA IASI
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.11.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.11.2007 10:00
Locul: IASI, STR. SF. ANDREI NR.70
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII FIRMELOR CANDIDATE, PE BAZA UNEI IMPUTERNICIRI EMISE DE OFERTANT
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
CAIET DE SARCINI
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN IASI - SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: IASI, STR. NICOLAE BALCESCU, NR.26, Localitatea: IASI, Cod postal: 6600, Romania, Tel.0232268014, Fax: 0232267705
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.10.2007 15:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer