Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ,,Campus Scolar - SAM - Grupul Scolar Mihai Eminescu,, din municipiul Slobozia


Anunt de participare numarul 64889/26.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Slobozia
Adresa postala: ÂStr. Episcopiei, Nr.1, Localitatea: ÂSlobozia, Cod postal: Â920023, Romania, Punct(e) de contact: ÂEugenia Hamza, Tel.Â0243231401 int.165 si 143, In atentia: ÂIng. Lefter Paula, Email: Â[email protected], Fax: Â0243212149, Adresa internet (URL): Âwww.sloboziail.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
, ,Campus Scolar - SAM - Grupul Scolar Mihai Eminescu, , din municipiul Slobozia
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Grupul Scolar Mihai Eminescu din str.G.Enescu, Slobozia, jud.Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Constructie de unitati scolare(scoala cu 10 sali clasa, sala de sport, garsoniera cadre didactice, ateliere, cantina club, camin elevi).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
, ,Campus Scolar - SAM - Grupul Scolar Mihai Eminescu, , din municipiul Slobozia, jud.Ialomita, care implica urmatoarele obiecte: scoala cu 10 sali clasa, sala de sport, garsoniera cadre didactice, ateliere, cantina club, camin elevi precum si utilitatile aferente(cabina poarta, centrala termica, retele exterioare, sist.verticala, teren sport, statii pompare+rezervor, imprejmuire+teren sport, drum acces, alim. en.el., instalatii gaze).
Valoarea estimata fara TVA: 17, 184, 455.45RON
II.2.2) Optiuni
Da
Se pot achizitiona lucrari suplimentare.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ÅŸi garantii solicitate
Garantia de participare: 200.000 lei. Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului de lucrari fara TVA se va realiza prin retineri succesive.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local si bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Forma juridica pe care trebuie sa o ia asocierea grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul: contract de asociere legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, certificate constatatoare emise de institu'iile abilitate care sa confirme achitarea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor fata de bugetul local si bugetul consolidat al statului, la zi(exemplare originale);certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului(O.R.C)-original, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii/autorizatie de functionare/altele echivalente;certificat de inregistrare fiscala emis de (O.R.C)-original;documente edificatoare care sa dovedeasc[ o o forma de inregistrare ca persoana juridica/atestare ori apartenenta d.p.d.v.profesional(pentru persoane fizice/juridice straine).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Scrisoare de bonitate bancara;Bilant contabil la 31.12.2007;Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, executarea in ultimii 5 ani a cel putin unei lucrari similare obiectului contractului cu o valoare egala sau mai mare decat echivalentul a 1.500.000, 00 euro receptionata.Se va anexa procesul verbal de receptie, contractul de lucrari si recomandare vizata de Inspectoratul de Stat in Constructii;asigurare RTE-responsabil tehnic cu executia pentru constructii si rezistenta;asigurare RTC-responsabil tehnic cu calitatea;asigurarea personalului tehnic de specialitate(cel putin 2 ingineri constructori cu o vechime de minim 8 ani si cel putin un inginer cu specializarea instalatii cu vechime minima 5 ani);declaratie privind dotarea tehnica-formular 12 H;declaratie privind personalul angajat-formular 12 I;declaratie privind persoanele responsabile de indeplinirea contractului;standarde de asigurare a calitatii-certificare ISO 14001 SI 18001 sau echivalente;Se va atasa contract de munca, atestare profesionala, inclusiv CV.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
termen de executie
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
41066/25.09.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.10.2008 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 800 RON
Conditii si modalitate de plata: Solicitare scrisa la Primaria municipiului Slobozia, et.3, cam.43, tel: 0243/231401 int.165 fax: 0243/212149.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.10.2008 11:00
Locul: Sala de Consiliu a Primariei municipiului Slobozia.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de ofertanti,
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC)
Adresa postala: Âstrada Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: ÂBucuresti, Cod postal: Â030084, Romania, Tel.Â021/3104641, Email: Â[email protected], Fax: Â021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Primariei municipiului Slobozia.
Adresa postala: Âstrada Episcopiei, nr.1, Localitatea: ÂSlobozia, Cod postal: Â920023, Romania, Tel.Â0243/231450, Email: Â[email protected], Fax: Â0243/212149, Adresa internet (URL): Âwww.sloboziail.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.09.2008 17:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer