Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Campus Scolar la Colegiul Tehnic Batthyany Ignac Gheorgheni Jud. Harghita


Anunt de participare numarul 39077/14.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Colegiul Tehnic Batthyany Ignac
Adresa postala: Bd. Lacu Rosu Nr. 149, Localitatea: Gheorgheni, Cod postal: 535500, Romania, Punct(e) de contact: Zoltan - Bela Farkas, Tel.364074, In atentia: Domnului director, Email: [email protected], Fax: 365448
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Campus Scolar la Colegiul Tehnic Batthyany Ignac Gheorgheni Jud. Harghita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Gheorgheni
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizare camin internat cu biblioteca, centrala termica, depozite de lemne;
10 garsoniere pentru cadre didactice; Sala de sport, inclusiv anexe;Terenuri de sport;
Utilitati tehnico edilitare aferente;
Zone verzi si locuri de parcare;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala conform proiect tehnic, lista de cantitati de lucrari.
Valoarea estimata fara TVA: 13, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 200.000 RONGarantia de buna executie: 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din Programul de Campus Scolar conform HG. 454/2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
O forma de asociere legal inregistrata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii de eligibilitate conform art. 180 si 181 din OUG Nr. 34/2006.
Certificate de atestare fiscala valabile la zi.
Certificat constatator ORC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dovada capacitatii financiare.
Bilant 2006
Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani:
Lichiditate generala la nivelul anului 2006:
Solvabilitate patrimoniala:
Capacitate de sustinere a lucrarii pe o perioada de minim 4 luni.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Obligatoriu pozitiv: active circulante nete mai mare de 0.Minim 2.100.000 RONMinim 100 %Minim 30 %
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experianta in lucrari similare: Standarde de asigurare a calitatii, a protectiei mediului si a conditiilor de munca si sanatatea muncii.
Dovada existentei dotarilor tehnice:
Dovada existentei personalului tehnic:
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentare a cel putin trei contracte executate pentru lucrari similare in ultimii 5 ani, din care minim o lucrare cu o valoare de cel putin 4.000.000 RON.Prezentarea certificatelor ISO 9001, ISO 14001 si ISO 18001 sau echivalente.Dotari tehnice la nivelul corespunzator volumului si naturii lucrarii.Prezentarea numarului mediu de angajati pe ultimii 3 ani.Conditie minima: seful de santier: studii superioare de specialitate si vechime minim 6 ani, responsabil tehnic cu executia: atestare din ministerului abilitat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
Durata de executie
10%
Descriere:
3.
Garantia suplimentara de buna executie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2904
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.12.2007 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin cumparare directa de la autoritatea contractanta. Plata in lichiditati la caseria istitutiei.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.12.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.12.2007 13:00
Locul: Sediul Colegiului Tehnic Batthyany Ignac - Gheorgheni
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatorii delegati de catre institutiile abilitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr. 6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Judetean Harghita
Adresa postala: Str. Dozsa Gyorgy Nr. 6, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530132, Romania, Tel.0266-312118, Fax: 0266-312118
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Maxim 5 zile de la data primirii comunicarii rezultatului.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Colegiul Tehnic Batthyany Ignac
Adresa postala: B-dul. Lacu Rosu Nr. 149, Localitatea: Gheorgheni, Cod postal: 535500, Romania, Tel.0266-364074, Email: [email protected], Fax: 0266-365448
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.11.2007 13:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer