Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Campus scolar, municipiul Vaslui


Anunt de participare numarul 43625/16.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL VASLUI
Adresa postala: Strada Stefan cel Mare nr. 79, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730168, Romania, Punct(e) de contact: Dorin Apavaloaie, Tel.0235-310999, Email: [email protected], Fax: 0235-315946, Adresa internet (URL): www.primariavaslui.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Campus scolar, municipiul Vaslui
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Vaslui
strada Castanilor nr.2
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Construirea unui Campus scolar in municipiul Vaslui
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini - Conform liste de cantitati de lucrari din Proiectul Tehnic.
Valoarea estimata fara TVA: 29, 088, 788.3RON
II.2.2) Optiuni
Da
Durata contractului: 24 luni, pentru anul 2008 fiind prevazuta suma de 11600000 RON cu TVA.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in valoare de 150000 ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: Alocatii bugetare, plata facandu-se pe baza situatiilor de lucrari vizate de beneficiar
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operator economic sau asociere de operatori economici
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaPrezentare Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 modificata si completata
Prezentare Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiilor pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident);
Prezentare Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si a taxelor locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa informatii generale ofertant
- valoarea pentru cifra medie anuala de afaceri: 12.000.000 RON
- lichiditatea generala mai mare sau egala cu 100%
Documente solicitate:
- se va prezenta o copie dupa bilantul contabil pe anul 2006 vizata si inregistrata de catre organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;
2.Formular Experienta similara
3.Recomandare din partea beneficiarului lucrarii prezentata ca similara privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale (Recomandarile privind lucrarile executate pentru beneficiari/clienti din Romania trebuie sa fie vizate de catre Inspectoratul de Stat in Constructii);
4.Contractul de antrepriza si subantrepriza (daca este cazul) pentru lucrarea prezentata ca similara;
5.Procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor, incheiat conform H.G. nr.273/1994 modificata si completata;
6.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;
7.Declaratie privind asigurarea cu personal responsabil direct de indeplinirea contractului de lucrari;
8.Curriculum vitae pentru seful de santier;
9.Curriculum vitae si copia autorizatiei pentru controlorul calitatii;
10.Contracte sau Conventii de colaborare cu personalul de specialitate care nu este angajat permanent al ofertantului- daca este cazul(Contractele/Conventiile de colaborare trebuie sa precizeze ca va participa la executia acestei lucrari pe toata perioada, pana la terminarea lucrarilor).
Se solicita dupa caz:
-completarea formularului D cu subcontractatii si specializarea acestora,
-informatii generale pentru subcontractanti.
Standarde de asigurare a calitatii: 1. Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii:
-ISO 9001 sau echivalent, pentru activitatea de constructii civile, sau
-Prezentarea dosarului privind sistemul propriu de conducere si asigurare a calitatii avizat de organisme sau specialisti agreati pentru activitatea de constructii civile,
2. Asigurarea cu Laboratoare autorizate pentru profilurile de lucrari rezultate din tehnologiile de executie adoptate sau prezentarea Contractelor de colaborare cu Laboratoare autorizate pentru profilurile respective, insotite de Certificatul de autorizare si de Lista profilelor si incercarilor autorizate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.04.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la Caseria Primariei
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.04.2008 11:00
Locul: Primaria Municipiului Vaslui, strada Stefan cel mare, nr. 79
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor si observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stravopoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostintade catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic Primaria Municipiului Vaslui
Adresa postala: Strada Stefan cel Mare, nr. 79, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730168, Romania, Tel.0235310999, Email: [email protected], Fax: 0235315946, Adresa internet (URL): www.primariavaslui.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.02.2008 15:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer