Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Campus Scolar oras Bechet


Anunt de participare numarul 50017/17.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Bechet (Primaria)
Adresa postala: Bechet, jud. Dolj, Localitatea: Bechet, Cod postal: 207060, Romania, Punct(e) de contact: Marian Puiu Sercau, Tel.0726779503, Email: [email protected], Fax: 0251337197
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Campus Scolar oras Bechet
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Oras Bechet, jud. Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari Campus Scolar Bechet conform specificatiilor din caietul de sarcini anexat prezentei documentatii si proiectului tehnic aprobat
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie lucrari Campus Scolar Bechet conform specificatiilor din caietul de sarcini anexat prezentei documentatii si proiectului tehnic aprobat
Valoarea estimata fara TVA: 14, 720, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare - 140000 RONPerioada de valabilitate a garantiei cel putin egala cu perioada de valabilitate a oferteiScrisoare de garantie bancaraOrdin de plata sau fila CEC.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de Stat, M.E.C.T.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie sau S.A.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator privind plata obligatiilor catre Bugetul General Consolidat de Stat eliberat de DGFP din care sa reiese faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul General Consolidat de Stat valabil la data deschiderii ofertei, in original sau copie legalizata;
Certificat privind plata obligatiilor catre Bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul, din care sa reiese ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, valabil la data deschiderii ofertei, in original sau copie legalizataPersoane juridice/fizice romane: Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in copie conform cu originalul, semnata si parafata de reprezentantul ofertantului, nu mai veche de 60 zile; Autorizatie de functionare;
Persoane juridice/fizice straine: Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului, traduse legalizat in limba romana;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
- rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani
- declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani; aceasta sa fie de trei ori mai mare decat valoarea estimata a contractului;
- lichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100); cerinta minima: incadrarea valorii indicatorului respectiv peste procentul de 100%;
- solvabilitate patrimoniala (capital propriu/capital pasiv x 100); cerinta obligatorie: incadrarea valorii indicatorului respectiv peste procentul de 30%;
- ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente;
- asigurarea riscului profesional
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Daca se solicita, se vor preciza ce informatii trebuie prezentate cu privire la:
- sa prezinte o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificate de buna executie pentru cele mai importante lucrari, si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor;
- cerinta obligatorie: sa fi executat cel putin un contract similar cu cel care participa la licitatie;
- informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate pentru asigurarea calitatii;
- informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si persoanele responsabile de executia lucrarilor;
- certificat constatator emis de organisme competente prin care sa se ateste faptul ca operatorul economic respecta standardele de protectia mediului, precum si masurile pe care le poate aplica in timpul indeplinirii contractului;
- sa prezinte trei recomandari de la alti beneficiari, vizate de Inspectia de Stat pentru Constructii;
- sa prezinte o lista cu utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;
- prezentare certificate I.S.O.: 9001, 14001, 18001;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.06.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 400 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria unitatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.06.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.06.2008 12:00
Locul: La sediul Consiliului Local Bechet, Str. A.I. Cuza, Nr. 100
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali ai autoritatilor contractante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, Nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Craiova
Adresa postala: Bd. Nicolae Titulescu, Nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251418568, Email: [email protected], Fax: 0251415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Secretariatul Primariei
Adresa postala: Str. A.I. Cuza, Nr. 100, Localitatea: Bechet, Cod postal: 207060, Romania, Tel.0251336826, Adresa internet (URL): http: //www.primariabechet.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.04.2008 16:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer