Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CAMPUS SCOLAR SULITA


Anunt de participare numarul 40308/05.12.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Sulita (Consiliul Local Sulita)
Adresa postala: com.Sulita , jud Botosani, Localitatea: Sulita, Cod postal: 717370, Romania, Punct(e) de contact: Mihai Mutu, Tel.0231573112, Email: [email protected], Fax: 0231573112
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CAMPUS SCOLAR SULITA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sulita, jud. Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
extindere scoala existenta, construire: ateliere , camin elevi cu 100 locuri, cantina, garsoniere profesori, sala sport, teren sport, cabina poarta, amenajare parcare, utilitati
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Extindere scoala existenta, construire: ateliere , camin elevi cu 100 locuri, cantina, garsoniere profesori, sala sport, teren sport, cabina poarta, amenajare parcare, utilitati
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 16, 104, 757RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 150000 lei.Garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului de executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri guvern
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12A (ord. 155/2006)
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006 (Formularul 12B si 12C din ordin 155/2006), certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de palta a impozitelor si taxelor (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident)la data de 31.10.2007
Certificat DGFPCFS (bugetul de stat)
Certificat de la Primarie-taxele si impozitele locale(buget local)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
situatia financiara conform bilantului contabil la 31.12.2006
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilantul contabil pe anul 2006 pana in luna decembrie inclusiv, vizat si inregistrat de organele competente din care rezulta: C(f)=[V(r))XF(r)-Vlce]+Lcn+Dp, trebuie sa fie pozitiv, lichiditatea patrimoniala globala Lpg>=150%solvabilitatea patrimoniala Sp>=45%rata profitului brut >=9%.Pentru persoanele juridice straine se accepta orice act doveditor privind situatia financiara si capacitatea de a sustine investitia , eliberat de organele competente din tara de origine a oparetorului economic.Cifra medie anuala de afaceri sa fie mai mare de 13000000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Asigurarea calitatii lucrarilor
2.Experienta similara
3.Recomndari (minim 3)4.Resurse tehnice
5.Resurse umane
6.Subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Se solicita Planul calitatii propus pentru obiectivul de investitie, vizat de persoane atestate de MTCT(MLPTL). Ofertantul trebuie sa prezinte Certificat ISO 9001;ISO 14001;OHSAS 18001 si Certificat emis de Ministerul Mediului si Gospodaririi Apelor pentru executia lucrarilor in domeniul hidroedilitar2.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, conform formular 12F(ord 155/2006).Se solicita cel putin o lucrare similara in valoare de cel putin 1400000 euro. Orice fisa referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar /client din Romania trebuie sa fie insotita derecomandarea din partea beneficiarului/clientului respectiv.3.Recomandarile aferente lucrarilor executate pentru benefeciari/clienti din Romania trebuie sa fie vizate de Inspectoratul de Stat in Constructii.4.Resurse tehnice conform form. 12H(ord155/2006).Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima , asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.)acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate stric necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari.5.Resurse umane - cf formular 12I(ord155/2006).Asigurarea personalului de specialitate care este strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari dupa cum urmeaza: se anexeaza declaratiacare contine informatii privind nr mediu in ultimele 12 luni a personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.Declaratia/formularul sa fie insotit de CV ale persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini-cheie in indeplinirea contractului.Asigurarea de catre ofertant a unui responsabil tehnic cu executia, care sa fie atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata.6.Completarea unui formular cu subcontractantii(12G ord155/2006).Subcontractantii cu o pondere peste 10% vor prezenta aceleasi documente ca si contractantul general.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
oferta financiara
51%
Descriere:
2.
oferta tehnica
49%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.12.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar, scrisoare de garantie bancara
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.01.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.01.2008 12:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI SULITA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane delegate de ofertanti cu delegatie in acest sens
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Botosani
Adresa postala: Str. Maxim Gorki Nr. 8, Localitatea: Botosani, Cod postal: 7170171, Algeria
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Sulita
Adresa postala: sat Sulita, Localitatea: Sulita, Cod postal: 717370, Romania, Tel.0231573112, Email: [email protected], Fax: 0231573112
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.12.2007 11:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer