Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CAMPUS SCOLAR TIP - 10 SALI DE CLASA, SAT ADJUDENI, COMUNA TAMASENI, JUDETUL NEAMT


Anunt de participare numarul 66715/21.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA TAMASENI (CONSILIUL LOCAL)
Adresa postala: TAMASENI, NEAMT, Localitatea: Tamaseni, Cod postal: 617465, Romania, Punct(e) de contact: PAULA ANTONICA, Tel.0233749494, Email: [email protected], Fax: 0233749333
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CAMPUS SCOLAR TIP - 10 SALI DE CLASA, SAT ADJUDENI, COMUNA TAMASENI, JUDETUL NEAMT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: SAT ADJUDENI, COMUNA TAMASENI, JUDETUL NEAMT
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONSTRUIREA UNUI CAMPUS SCOLAR IN SAT ADJUDENI, COMUNA TAMASENI, JUDETUL NEAMT COMPUS DIN CLADIRE GARSONIERE PROFESORI, CLADIRE CANTINA, CLADIRE CAMIN INTERNAT, CLADIRE SCOALA 10 SALI DE CLASA, CLADIRE RASADNITA, CLADIRE ATELIER AUTO, POLIGON AUTO, CLADIRE DEPOZITE, CLADIRE POARTA, POST TRAFO SI CLADIRE CT CU INSTALATII, UTILITATI, PRECUM SI AMENAJARE PEISAGISTICA, TROTUARE, ALEI SI IMPREJMUIRE.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214220-8 - Lucrari de constructii de scoli gimnaziale (Rev.2)
45223500-1-Structuri din beton armat (Rev.2)
45311100-1-Lucrari de cablare electrica (Rev.2)
45331100-7-Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
45342000-6-Montare de garduri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LISTELE DE CANTITATI SE REGASESC IN CAIETUL DE SARCINI PUS LA DISPOZITIE DE AUTORITATEA CONTRACTANTA PRIMARIA COMUNEI TAMASENI, JUDETUL NEAMT
Valoarea estimata fara TVA: 20, 900, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 22.12.2008 pana la 22.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE LA LICITATIE - 200.000, 00 RON GARANTIE DE BUNA EXECUTIE - 1% DIN VALOAREA DE CONTRACTULUI DE EXECUTIE
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET DE STAT-PLATA SE FACE ETAPIZAT PE PARCURSUL A TREI ANI FUNCTIE DE OBTINEREA FINANTARII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
PERSOANA JURIDICA, ASOCIERE DE MAI MULTE PERSOANE JURIDICE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA- CERTIFICAT PRIVIND PLATA OBLIGATIILOR LA BUGETUL CONSOLIDAT - ORIGINAL- CERTIFICAT PRIVIND PLATA OBLIGATIILOR LA BUGET LOCAL - ORIGINAL- DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART.181- DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA- CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI - ORIGINAL- COPIE DUPA CERTIFICATUL UNIC DE INREGISTRARE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- OFERTANTUL TREBUIE SA FACA DOVADA CA REZULTATUL EXERCITIILOR PE ULTIMII TREI ANI ESTE POZITIV - NU A INREGISTRAT PIERDERI DIN EXPLOATARE.- DEPUNE COPIE DUPA BILANTUL LA 31.12.2005, 31.12.2006 SI 31.12.2007, VIZATE DE ORGANELE FISCALE ABILITATE.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- OFERTANTUL TREBUIE SA FACA DOVADA CA A REALIZAT O CIFRA MEDIE DE AFACERI PE ULTIMII TREI ANI DE MINIM 30.000.000, 00 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI IN ULTIMII 5 ANI INSOTITA DE COPII DUPA CONTRACTE SI SCRISORI DE RECOMANDARE DIN PARTEA BENEFICIARILOR.- DECLARATIE PRIVIND UTILAJELE, INSTALATIILE, ECHIPAMENTELE TEHNICE DE CARE DISPUNE OPERATORUL ECONOMIC PENTRU INDEPLINIREA CORESPUNZATOARE A CONTRACTULUI DE LUCRARI.-DECLARATIE PRIVIND EFECTIVUL MEDIU ANUAL AL PERSONALULUI ANGAJAT SI AL CADRELOR DE CONDUCERE.- DOVADA ASIGURARII PERSONALULUI DE SPECIALITATE- DOVADA ASIGURARII PERSONALULUI RESPONSABIL DIRECT DE INDEPLINIREA CONTRACTULUI, RESPECTIV RTE SI CQ (SE VOR PREZENTA COPII LEGALIZATE DUPA ATESTATELE PERSOANELOR ABILITATE, PRECUM SI CONTRACT DE MUNCA SAU CONTRACTE DE COLABORARE INCHEIATE INTRE PERSOANELE ABILITATE SI OPERATORUL ECONOMIC).- ASIGURAREA STANDARDELOR DE CALITATE - ISO 9001- ASIGURAREA STANDARDELOR DE CALITATE A MEDIULUI - ISO 14001.NU SE ACCEPTA IN CURS DE CALIFICARE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
EXISTENTA A MINIM TREI CONTRACTE SIMILARE CU O VALOARE DE MINIM 1.000.000, 00 RON.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.11.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: CU NUMERAR LA CASIERIA AUTORITATII PUBLICE CONTRACTANTE SAU CU VIRAMENT IN CONTUL AUTORITATII PUBLICE CONTRACTANTE
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.12.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
10zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.12.2008 13:00
Locul: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE - PRIMARIA COMUNEI TAMASENI, JUDETUL NEAMT
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII OFERTANTILOR VOR PREZENTA IMPUTERNICIRE INSOTITA DE COPIE DUPA ACTUL DE IDENTITATE AL IMPUTERNICITULUI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEUS, NR.6, SECTOR 3, BUCURESTI, COD POSTAL 030084, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEUS, NR.6, SECTOR 3, BUCURESTI, COD POSTAL 030084, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
EVENTUALELE CONTESTATII SE POT DEPUNE - FIE LA AUTORITATEA CONTRACTANTA SI APOI LA INSTANTA COMPETENTA - FIE LA CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC DIN CADRUL PRIMARIEI COMUNEI TAMASENI, JUDETUL NEAMT
Adresa postala: SAT TAMASENI, COMUNA TAMASENI, JUDETUL NEAMT, Localitatea: TAMASENI, Cod postal: 617465, Romania, Tel.0233749494, Email: [email protected], Fax: 0233749333
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.10.2008 10:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer