Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CAMPUS SCOLAR TIP 10 SALI DE CLASA, SAT ADJUDENI, COMUNA TAMASENI JUDETUL NEAMT


Anunt de participare numarul 71251/27.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA TAMASENI (CONSILIUL LOCAL)
Adresa postala: TAMASENI, NEAMT, Localitatea: Tamaseni, Cod postal: 617465, Romania, Punct(e) de contact: PAULA ANTONICA, Tel.0233749494, In atentia: PAULA ANTONICA, Email: [email protected], Fax: 0233749333, Adresa internet (URL): comuna Tamaseni, judetul Neamt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CAMPUS SCOLAR TIP 10 SALI DE CLASA, SAT ADJUDENI, COMUNA TAMASENIJUDETUL NEAMT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: SAT ADJUDENI, COMUNA TAMASENI, JUDETUL NEAMT
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONSTRUIREA UNUI CAMPUS SCOLAR IN SAT ADJUDENI, COMUNA TAMASENI, JUDETUL NEAMT COMPUS DIN CLADIRE GARSONIERE PROFESORI, CLADIRE CANTINA, CLADIRE CAMIN INTERNAT, CLADIRE SCOALA 10 SALI DE CLASA, CLADIRE RASADNITA, CLADIRE ATELIER AUTO, POLIGON AUTO, CLADIRE DEPOZITE, CLADIRE POARTA, POST TRAFO SI CLADIRE CT CU INSTALATII, UTILITATI, PRECUM SI AMENAJARE PEISAGISTICA, TROTUARE, ALEI SI IMPREJMUIRE.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214220-8 - Lucrari de constructii de scoli gimnaziale (Rev.2)
45223500-1-Structuri din beton armat (Rev.2)
45311100-1-Lucrari de cablare electrica (Rev.2)
45331100-7-Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
45342000-6-Montare de garduri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LISTELE DE CANTITATI SE REGASESC IN CAIETUL DE SARCINI PUS LA DISPOZITIE DE AUTORITATEA CONTRACTANTA PRIMARIA COMUNEI TAMASENI, JUDETUL NEAMT
Valoarea estimata fara TVA: 20, 900, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.04.2009 pana la 02.04.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este in suma de 200.000, 00lei;Garantia de buna executie a contractului de lucrari se constituie in procent de 1% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET DE STAT-PLATA SE FACE ETAPIZAT PE PARCURSUL A TREI ANI FUNCTIE DE OBTINEREA FINANTARII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
PERSOANA JURIDICA, ASOCIERE DE MAI MULTE PERSOANE JURIDICE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Persoane juridice/fizice romane
Cerinte obligatorii: - copie a certificatului unic de inregistrare
- certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii ofertelor* original sau copie legalizata, pentru persoane juridicesau
- autorizatie de functionare / altele echivalente, pentru persoanele fizice
Persoane juridice /fizice straine
Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
- Fisa de informatii generaleCerinta minima obligatorie: - Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a realizat o cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de minim 30.000.000, 00 ron.
- Copie dupa Bilantul contabil la 31.12.2008, la 31.12.2007 si la 31.12.2006 vizate si inregistrate la organele competente.
Cerinta minima obligatorie: - Ofertantul trebuie sa faca dovada ca rezultatul exercitiilor financiare rezultat din exploatare pe ultimii 3 ani este pozitiv (nu a inregistrat pierderi din exploatare)Se vor avea in vedere respectarea prevederilor art.202 din OG 34/2006.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a realizat o cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de minim 30.000.000, 00 ron.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta urmatoarele documente:
- Lista principalelor lucrari in ultimii 5 aniformular 12F
insotita de copii dupa contracte si scrisori de recomandare din partea beneficiarilor (minim trei) si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Cerinta minima obligatorie: - Existenta a trei contracte similare (constructii civile si industriale) cu o valoare de minim 1.000.000, 00 ron fiecare.
- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariformular 12H;
- Declaratie privind efectivul mediu anul al personalului angajat si al cadrelor de conducere formular 12I
- asigurarea personalului de specialitate, a persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractuluiCerinta minima obligatorie: - RTE si CQ se vor prezenta copii legalizate dupa atestatele persoanelor abilitate, precum si contract de munca sau contracte de colaborare incheiate intre persoanele abilitate si operatorul economic.
- Asigurarea standardelor de calitateCerinta minima obligatorie: managementul calitatii ISO 9001 sau echivalent, managementul calitatii mediului ISO 14001 sau echivalent. Nu se accepta in curs de certificare.
- In cadrul ofertei operatorii economici trebuie sa indice faptul ca la elaborarea acesteia au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii asa cum sunt ele prevazute in legislatia in vigoare.
Pentru informatii referitoare la legislatia in vigoare vizitati www.mmuncii.ro sau www.inspectmun.ro sau contactati Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse si/sau Inspectia Muncii (Inspectoratul teritorial de munca).
Toate referirile la standarde , normative si/sau marci sunt insotite de mentiunea sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Existenta a trei contracte similare (constructii civile si industriale) cu o valoare de minim 1.000.000, 00 ron fiecare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2008/S206-273257din23.10.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.03.2009 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: CU NUMERAR LA CASIERIA AUTORITATII PUBLICE CONTRACTANTE SAU CU VIRAMENT IN CONTUL AUTORITATII PUBLICE CONTRACTANTE
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.03.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
10zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.03.2009 12:00
Locul: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE - PRIMARIA COMUNEI TAMASENI, JUDETUL NEAMT
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII OFERTANTILOR VOR PREZENTA IMPUTERNICIRE INSOTITA DE COPIE DUPA ACTUL DE IDENTITATE AL IMPUTERNICITULUI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii se pot depune: - fie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor;
- fie la autoritatea contractanta si apoi la instanta competenta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC DIN CADRUL PRIMARIEI COMUNEI TAMASENI, JUDETUL NEAMT
Adresa postala: SAT TAMASENI, COMUNA TAMASENI, JUDETUL NEAMT, Localitatea: TAMASENI, Cod postal: 617465, Romania, Tel.0233749494, Email: [email protected], Fax: 0233749333
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.01.2009 11:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer