Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Campus Scolar Tudor Vianu - prezentul anunt inlocuieste anuntul cu nr. 33149 din data de 20.09.2007


Anunt de participare numarul 33334/21.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIULGIURGIU
Adresa postala: SOSEAUA BUCURESTI NUMARUL 49-51, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 8375, Romania, Punct(e) de contact: FLORINA NEGOITA, Tel.0246213588, Email: [email protected], Fax: 0246213747, Adresa internet (URL): www.primaria-giurgiu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Campus Scolar Tudor Vianu - prezentul anunt inlocuieste anuntul cu nr. 33149 din data de 20.09.2007
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: municipiul Giurgiu, jud. Giurgiu si str. Uzinei, nr. 30 B
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarea cuprinde doua obiective de invetstitii: bloc garsoniere si internat si doua obiective de reparatii capitale: cantina si sala de sport
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214700-7 - Lucrari de constructii de campusuri universitare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Ofertantii vor depune oferte pentru executarea intregii lucrari.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 146, 331RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie in valoare de 130000 lei. garantia de buna executie in cuantum de 5, 5 % din valoare fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici se pota asocia pentru a depune oferta comuna.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea, - declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, - certificat fiscal eliberat de la Directia de Impozite si Taxe Locale, - certificat de atestare fiscala de la organul de administratie fiscala, - certificat constatator de la Oficiul registrului Comertului, - certificat de inregistrare de la Oficiul National al registrului Comertului, - statutul societatii, - adeverinta ITM,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind cifra de afaceri globala, - ultimul bilant contabil vizat, - ultima balanta de verificare analitica,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- documenet privind experienta similara (ofertantul va prezenta cel putin un contract care sa aiba valoare mai mare sau egala cu 2000000 euro in ultimii 5 ani), - informatii referitoare la personalul de specialitate, - lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie, - recomandari din partea altor beneficiari (cel putin doua recomandari vizate de Inspectia de Stat in COnstructii), - declaratii privind efecitivul mediu anual al personalului angajat), - declaratie pe propria raspundere referitoare la studiile personalului de conducere, - declaratie pe propria raspundere privind masurile de protectia a mediului, - declaratie privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
termen de executie
10%
Descriere:
3.
termen de garantie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.10.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 700 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia de atribuire se achita in numerar la casieria municipiului Giurgiu, sos. Bucuresti, nr. 49-51
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.11.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
100zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.11.2007 14:00
Locul: Primaria Municipiului Giurgiu, sos. Bucuresti, nr. 49-51, sala parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant poate participa la deschiderea ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor de pe langa Autoritatea Nationala de Reglementare si Monitorizare a Achizitiilor Publice
Adresa postala: str. Stravopoleos, nr. 6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia se poate depune in cel mult 10 zile de la primirea comunicarii privind rezultatul licitatiei.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Giurgiu
Adresa postala: sos. Bucuresti, nr. 49-51, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 8375, Romania, Tel.0246213588, Email: [email protected], Fax: 0246215405
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.09.2007 09:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer