Licitatie Publica - Campus Universitar de Vara
Anunt de participare numarul 100766/26.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA EFTIMIE MURGU
Adresa postala: PIATA TRAIAN VUIA, NR.1-4, Localitatea: Resita, Cod postal: 320085, Romania, Punct(e) de contact: ANGELA ANGHELOIU, Tel. 0255-215135, Email: [email protected], Fax: 0255-215135, Adresa internet (URL): www.uem.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Campus Universitar de Vara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Coronini, judetul Caras-Severin
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Campus Universitar de Vara
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212000-6 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor de recreere, sportive, culturale, de cazare si restaurante (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare-60000 lei, garantie de buna executie-10%, din pretul contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri europene
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere sau subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Acceptarea finantarii lucrarilor efectuate conform procedurilor Programului Opertaional Regional
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale;Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat; Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta;Certificat de inregistrare;Cazier fiscal in original al operatorului economic; Cazier judiciar in original pentru persoanele de conducere ale operatorului economic.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturilecontabile la 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009 vizate si inregistrate de organele competente;Balanta de verificare la 31.03.2010- original;Informatii generale-Cifra medie de afaceripe ultimii 3 ani, in domeniul de activitate aferent obiectivului contractului, sa fie mai mare sau egala cu 6.000.000 lei; Declaratie privind inexistenta starii de faliment; Demonstrarea ca ofertantul are acces la /sau are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow-ul de executie al lucrarii pentru o perioada de minim 3 luni, calculat la o medie lunara pe total proiect ;Scrisoare de bonitate bancara;Angajament tert sustinator financiar.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani;Informatii privind experienta similara, se va prezenta un contract de executie de lucrari, dinin valoare de minim 3.000.000 lei, fara TVA;Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, laboratoare acreditate si alte mijloace fixe;Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat pe meserii si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;Informatii generale privind expertii cheie;Informatii privind obligatiile contractuale in curs;Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii;Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului/grupului de operatori economici;Acord de subcontractare, asociere; ISO 9001;ISO 14001;ISO 18001 si SA 8000/2008;Declaratie privind respectarea obligatiilor referitoarela conditiile de munca, de protectia muncii side protectia mediului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Tehnologia propusa pentru solutiile propuse in caietul de sarcini
40%
Descriere:
3.
Programul de asigurare a calitatii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.06.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.06.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.06.2010 11:00
Locul: Universitatea Eftimie Murgu Resita, Directia Generala Administrativ-Financiara, corp A, etaj 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite sa reprezinte ofertantii
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program operational regional 2007-2013, Axa prioritara 3 - Imbunatatirea infrastructurii sociale, domeniul major de interventie 3.4-Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare, universitare si infrastructurii pentru formare profesionala continua.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Vizitarea amplasamentului in scopul evaluarii cheltuielilor, riscurilor si a tuturor datelor necesare pregatirii unei oferte fundamentata tehnic si conforma cu datele reale.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr. 1-2, Localitatea: tTmisoara, Cod postal: 300015, Romania, Tel. 0256494650, Fax: 0256498092
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Universitatii Eftimie Murgu Resita
Adresa postala: Piata Traian Vuia nr. 1-4, ,Localitatea: Resita, Cod postal: 320085, Romania, Tel. 0255215135, Email: [email protected], Fax: 0255207501, Adresa internet (URL): www.uem.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.05.2010 14:18