Licitatie Publica - Canalizare menajera in localitatile Ideciu de Jos si Ideciu de Sus, Comuna Ideciu de Jos, Judetul Mures
Anunt de participare numarul 81916/10.07.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA IDECIU DE JOS (PRIMARIA COMUNEI IDECIU DE JOS)
Adresa postala: IDECIU DE JOS, nr. 228, jud. Mures, Localitatea: Ideciu de Jos, Cod postal: 547360, Romania, Punct(e) de contact: EMANOIL CORNEA, Tel.0265716312, Email: [email protected], Fax: 0265716374, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administrare teritoriala locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Canalizaremenajerain localitatile Ideciu de Jos si Ideciu de Sus, Comuna Ideciu de Jos, Judetul Mures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Teritoriul administrativ al Comunei Ideciu de Jos, Judetul Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Canalizaremenajerain localitatile Ideciu de Jos si Ideciu de Sus, Comuna Ideciu de Jos, Judetul Mures
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232130-2 - Lucrari de constructii de canalizari de ape pluviale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Ofertantii vor depune oferta pentru toate listele de cantitati aflate in documentatia de atribuire aferenta procedurii.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 650, 420RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 60000 lei constituita prin scrisoare de garantie bancara sau ordin de plata;cuantumul garantiei de buna executie 10% din valoarea contractului de executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat OG 7/2006, HG 432/2009 si bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - formular 12A, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181- formular 12B, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale - Cerinta minima: prezentare formulare tip emise de Administratia Financiara pentru bugetul consolidat al statului si Primarie pentru taxele si impozitele locale, valabile la data deschiderii ofertelor (in original sau in copie legalizata), Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular 12C, Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului valabil la data deschiderii ofertei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa informatii generale, bilantul contabil la 31.12.2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Informatii privind cifra de afaceri - Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani va fi egala sau mai mare decit 10.500.000 lei. Se va prezenta bilantul contabil pe anul 2008, vizat si inregistrat de organele competente, in copie, semnat si stampilat conform cu originalul Cerinta obligatorie: Profitul net, conform bilantului la 31.12.2008, trebuie sa fie pozitiv
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, declaratie privind numarul mediu de angajati
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
experienta similara - minim un contract finalizat in valoare de 1.000.000 leiPrezentarea de certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001/2001 Prezentarea de certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectia mediului ISO 14001/2004 Prezentarea de certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de siguranta ocupationala OHSAS 18001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.07.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.07.2009 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
50zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.07.2009 09:30
Locul: Comuna Ideciu de Jos, Localitatea Ideciu de Jos str. Principala nr. 228
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIU NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL TG. MURES
Adresa postala: STR. JUSTITIEI NR. 1, Localitatea: TG. MURES, Cod postal: 540069, Romania, Tel.0265/263694, Email: [email protected], Fax: 0265/269199
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Operatorii pot formula contestatie in cel mult 5 zile de la luarea la cunostinta a actului considerat ilegal sau de lipsa emiterii unui act de catre autoritatea contractanta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Ideciu de Jos - Compartimentul achizitii publice
Adresa postala: str. Principala nr. 228, Localitatea: Ideciu de Jos, Cod postal: 547360, Romania, Tel.0265/716312, Email: [email protected], Fax: 0265/716374
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.07.2009 18:54