Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Canalizare si epurare Gradinari


Anunt de participare numarul 79128/03.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Gradinari (ConsiliulLocal Gradinari )
Adresa postala: Gradinari ; Nr .190; Jud.Caras Severin, Localitatea: Gradinari, Cod postal: 327230, Romania, Punct(e) de contact: Ion Mosoarca, Tel.0255575722, Email: [email protected], Fax: 0255575722, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Canalizaresi epurare Gradinari
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: comuna gradinari
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
executare lucrari de canalizare si statie epurare in com Gradinari
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform proiect tehnic atasat
Valoarea estimata fara TVA: 4, 043, 211RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare, 77000 ron, garantia de buna executie 10%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-Guvernul Romaniei conf .OG7 /2006 : -90% Guvernul Romaniei-10% Consiliul Local Buget propriu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 12A- Declaratii privind eligibilitatea1.Completare Formular 12 B- Declaratie privind neincadrarea in prevederileart.181/O.U.G.34/2006-original2.Certificat de atestare fiscala la D.G.F.P -original(sau copie legalizata)3.Certificat fiscal privind impozite si taxe locale cu valabilitate conform legislatiei in vigoare-original(sau copie legalizata)
4.Imputernicire de semnaturaCapacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) a ofertantuluiPersoane juridice/fizice romane
1.Certificat constatator emis de ORC2.Certificat Unic de Inregistrare -copiePersoane juridice /fizice straine
1. Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, intr-unstatmembru UE sau in curs de aderare ;
2. Documente solicitate in documentatia de atribuire echivalente in tara de origineDocumentelevorfiprezentateintraducerelegalizata in limba romana .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita:
1.Bilanturi contabile sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani incheiati -vizate de organele fiscale( 2006, 2007, 2008).
2.Fisa de informatii generale -conform formularANEXA4;
3.Identificare financiara -ANEXA 5 ; Pentru ofertant (sau leaderul unei asociatii ) cu toate conturile de operarein banci si trezorerie.
4.Pentru persoanelejuridice straine se va prezenta situatie financiara anuala , pe ultimii trei ani incheiati, inregistrata laorganele fiscale competentedin tara de origine ;
Se vor completa formularele si se vorprezenta documentele solicitate in documentatia de atribuire pentru toti participantii la proceduraindividuali sau membrii ai unei asociatii.
Incazulincarecandidatul/ ofertantul isidemonstreaza capacitateaeconomico financiara invocandsisustinereaacordatadecatreoaltapersoana, atunciacestaareobligatiadeadovedisustinereadecarebeneficiaza, prinprezentareaunuiangajamentfermalpersoaneirespective, princareacestaconfirmafaptulcavapuneladispozitieofertantului/candidatului resurselefinanciare invocate . Persoanacareasigura sustinereafinanciaranutrebuiesaseafleinsituatiacaredeterminaexcludereadinproceduradeatribuiresi va prezenta declaratiilesolicitateofertantului, certificate de atestarefiscala privind lipsa datoriilor la bugetulde stat silocal si certificat constatatorORC .Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)- Cifra de afaceridin ultimii 3 ani- mimimum :2 893 000 euro
-Media profituluipe ultimii 3 ani financiarisa fie pozitiva.- Lichiditatea globala la 31 .12 .2008min.100%-Solvabilitatea patrimoniala la 31.12 2008min 30%
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
conform fisa de date atasata in SEAP
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime eliminatorii , pe care ofertantul trebuie sa le indeplineasca pentru a fi considerat calificat:
1.Se vor completa: -Formular12F Declaratieprivindlucrarile executate in ultimii5 ani
-Formular 12H Declaratieprivinddotarea cu utilaje-Formular 12 I Declaratieprivinddotarea cu personal
-ANEXA 7 fisa tehnica lucrari similare , pentru fiecare contract de lucrari, -ANEXA 8 -CV-uri;copii diplome si/sau atestate, carti de munca (ultima pagina) , sau contract de munca vizat de ITM si se vor indeplini conditiile :
2.Asigurarea calitatii, standardelor de mediului si standardelordeMPSMNivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)- 3 lucrari de lucraritehnico-edilitare executate , incheiate de o amploare si complexitatesimilara, - 1 inginer , absolvent deConstructiicu minim 10 ani vechime in executie-1 RTEcu documente de atestare valide-1 responsabil CQcu documente de atestare valide- 1 buldoexcavator- 2 autobasculante de min12 t , -certificatISO 9001 sau echivalent
-certificatISO 14000 sau echivalent
-certificat OHSAS 18001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
conform fisa de date atasata in SEAP
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
1- Punctaj financiar80 %
80%
Descriere: pretul ofertei
2.
- Punctaj tehnic20 %
20%
Descriere: durata de executie
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1309
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.06.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.06.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.06.2009 11:00
Locul: Primaria Gradinari, nr. 190, localitatea Gradinari, jud. caras-Severin
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul de dezvoltare a infrastructurii in spatiul rural
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): wwwcnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la comunicarea rezultatului procedurii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Gradinari,
Adresa postala: str. principala, nr. 190, jud. Caras-Severin, Localitatea: Gradinari, Cod postal: 327230, Romania, Tel.0255575722, Email: [email protected], Fax: 0255575722
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.06.2009 17:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer