Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Canalizare apa menajera si statie de epurare in comuna Virsolt, judetul Salaj


Anunt de participare numarul 38416/06.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA VIRSOLT
Adresa postala: Virsolt, Localitatea: Varsolt, Cod postal: 457355, Romania, Punct(e) de contact: Alexandru Balint, Tel.0741214528, Email: [email protected], Fax: 0260672500
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Canalizare apa menajerasi statie de epurare in comuna Virsolt, judetul Salaj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Locul principal de executare: Comuna Virsolt, satul Virsolt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- retea de canalizare menajera gravitationala din conducta PVC-100, Sn4, De 250 mm in lungime de 8235 ml si De 315 mm , L= 1182 ml, precum si camine de vizitare in numar de 262 de bucati pentru conducte cu De 250 mm si 45 de bucati pentru conducte cu De 315 mm;
- retea de canalizare menajera sub presiune, ce cuprinde conducte de refulare din polietilena de inalta densitate cu De 160x6, 2 mm, Pn8Mpa, PE100, L = 732 ml si De 90x3, 5 mm, Pn8Mpa, PE100, L = 933 ml;
- 4 statii de pompare- racord de apa la statia de epurare ce cuprinde conducte de refulare din polietilena de inalta densitate cu De 90x3, 5 mm, Pn8Mpa, PE100, L = 558 ml;
- statie de epurare , Qu zi med = 196 m3/zi, si Qu zi max = 250 m3/zi;
- alimentare cu energie electrica a statiei de epurare si a statiilor de pompare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.1)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.1)
45232423-3-Statie de pompare a apelor reziduale (Rev.1)
45252100-9-Statie de epurare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala a lucrariloreste cuprinsa in documentatia de atribuire, respectiv in proiectul tehnic, caietele de sarcini si listele de cantitati.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 020, 996RON
II.2.2) Optiuni
Da
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a aplica art. 122 lit. i din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie 30.000RON, Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programului de dezvoltare a infrastructurii si a unor Baze sportive din spatiul rural instituit prin OG nr. 7/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere pentru depunerea unei oferte comune (art. 44/OGU 34/2006). Daca subcontracteaza vor arata partile subcontractate si potentiali subcontractori
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitate; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, impozitele si taxele locale sia asigurarilor sociale de stat; Certificatul de inregistrare (legalizat); Certificatul constator emis de Oficiul Registrului Comertului, original sau copie legalizata (forma completa, emis cu cel mult 30 de zile inaite de data dechideri ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturi contabile vizate pe ultimii 3ani; Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani; Scrisoare de bonitate bancara; Dovada sustinerii financiare a proiectului din surse proprii sau acces la linie de credit confirmata de banca; Scrisoare de bonitate;Cash flow pentru proiect
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3ani de cel putinde cel putin 5.500.000 lei; Profit net pozitiv pe ultimul an contabil; Dovada sustinerii financiare din surse proprii sau atrase de minim 20% din valoarea contractului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu lucrari similare executate in ultimi 5 ani; Copii ale contractelor de lucrari similare si recomandari din partea beneficiarilor; Nominalizarea dotarilor tehnice; Informatii cu privire personalul de spesialitate necesar indeplinirii contractului; Standardede management al calitatii; Planul calitatii particularizat la lucrare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim 2 lucrari similare in ultimi 5 ani, iar cel putin o lucare sa fie de 1000000 lei sau doua lucrari cumulate de 1500000 lei;Personal suficient ca numar si structura sa acopere intreaga gama de specialitati specifice proiectului; Certificate de managemental calitatii eliberate de un organism de acreditare; Planul calitatii vizat de specialisti sau de organisme abilitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.11.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria CL Virsolt in numerarsau prin OP in contul RO63TREZ56321360250XXXXX deschis la Trez. Simleu-Silvaniei, cod fiscal 4495131
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.12.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.12.2007 10:00
Locul: Consiliul Local al Comunei Virsolt, nr. 168
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, Observatoruldesemnat de UCVAP. Orice ofertant poate participa la deschiderea ofertelor in baza art. 33 alin (a) din HGR 925/2006
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
O vizita pe teren va fi organizata pe data de 17.11.2007, incepand cu orele 10:00
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Cluj, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str. Stefan cel Mare. Nr. 1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264/431063, Fax: 0264/593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Virsolt
Adresa postala: nr.168, Localitatea: Virsolt, Cod postal: 457355, Romania, Tel.0260 672501, Email: [email protected], Fax: 0260 672500
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.11.2007 20:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer