Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CANALIZARE APA MENAJERA SI STATIE DE EPURARE IN COMUNA BOGHIS-JUD. SALAJ


Anunt de participare numarul 31190/05.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Boghis
Adresa postala: NR.152, jud. Salaj, Localitatea: Boghis, Cod postal: 457262, Romania, Punct(e) de contact: Ida-Magdolna Marina, Tel.0260/623733, Email: [email protected], Fax: 0260/623850
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CANALIZARE APA MENAJERA SI STATIE DE EPURARE IN COMUNA BOGHIS-JUD. SALAJ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Boghis, jud. Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Efectuarea lucrarilor de constructie canalizare ape reziduale, a lucrarilor de constructie de stati de epurare a apelor reziduale si a lucrarilor de instalatii de canalizare sui de conducte de evacuare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.1)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.1)
45332000-3-Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Constructiile necesare sunt: statii de pompare ape uzate, camine de canalizare, platforme betonate pentru amplasarea containerelor componente ale statiei de epurare. Cantitatile de lucrari sunt stabilite prin documentatia de atribuire fiind prezentate caietele de sarcini precum si scopul contractului.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 828, 085.51RON
II.2.2) Optiuni
Da
In cond. prevazute de art.122 alin.1 lit.i) din OUG 34/2006 pt. cheltuieli diverse si neprevazute.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de buna executie in valoare de 10% din valoarea licitata; garantie de participare in suma de 30000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare prin programul de dezvoltare a infrastructurii spatiului rural, realizat cu sprijinul Guvernului Romaniei
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din OUG nr. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare Formular A si/sau Cazier judiciar/certificat echivalent; prezentare Formular B, declaratii in fata unui notar sau dupa caz, formulare tip emise de organismele competente cu valabilitatea la data achizitiei;Certificat emis de catre DGFP privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat, la zi; Certificat emis de primaria locala privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul local, la zi; Ofertantii nerezidenti vor prezenta formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in lb. romana si legalizate; Certificat de inregistrare emis de ORC; Certificat constatator emis de ORC; Autorizatie de functionare/altele echivalente; Statutul si contractul de societate si actele aditionale la statutul si contractul de societate; Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional traduse in limba romana si legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare Formular nr.1; Bilanturile contabile sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani(auditate); Completare Formular nr. 2
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani trebuie sa demonstreze ca a inregistrat profit in ultimii 3 ani;Cifra de afaceri media anuala pe ultimii 3 ani va fi de cel putin dubla valorii ofertei prezentate;Solvabilitate patrimoniala 30%;Lichiditate generala 100%;In cazul in care este un singur ofertant/societate mixta/consortiu/asociere deasemenea, trebuie sa aiba acces lka credite si alte facilitati financiare adecvate asigurarii cash-flow-ului pe durata executarii contractului. in orice caz resursele financiare proprii alocate executarii si/sau suma luata credit trebuie sa depaseasca 35% din valoarea ofertei depuse in RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare Formular nr.C3- lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani;
Experienta similara, completare Formular nr.3 ; Declaratie privind echipamente tehnice, utilaje, instalatii - completare Formular E; informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii- completare Formular F; Informatii privind subcontractantii- Formular D.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista va cuprinde valori, perioade de executie, beneficiari/cantitati, dupa caz;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3692 din 05.09.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.09.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1500 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.10.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 07.01.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.10.2007 12:00
Locul: La sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoana autorizata de firma care asigura consultanta pe parcursul desfasurarii procedurii de achizitie publica.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator a actului invocat ca nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.09.2007 19:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer