Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CANALIZARE APA MENAJERA SI STATIE DE EPURARE IN COMUNA CRASNA


Anunt de participare numarul 18599/11.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CRASNA
Adresa postala: p-ta Eroilor nr.13, Localitatea: Crasna, Cod postal: 457085, Romania, Punct(e) de contact: Emeric Pop, Tel.0260-636066, Email: [email protected], Fax: 0260-636066, Adresa internet (URL): www.crasna.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CANALIZARE APA MENAJERA SI STATIE DE EPURARE IN COMUNA CRASNA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: comuna CRASNA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea unui sistem de canalizare si statie de epurare prin urm.lucrari: statii de pompare, camine de canalizare, platforme betonate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.1)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.1)
45332000-3-Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea de lucrari sunt stabilite prin doc de atribuire, resp prin proiectul tehnic in care sunt prezentate listele de cantitati de lucrari, caietele de sarcini precum si scopul contractului.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 042, 360RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 31.07.2007 pana la 30.07.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 30000Ron;Garantia de buna executie: 10% din val contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Executia lucrarii este finantata de la bugetul local din sume defalcate din TVA conform OG 7/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art 44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind incadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale precum si a contributiei pt asigurarile sociale de stat valabile la data depunerii ofertei;certificat constatator emis de ORC valabil in ziua deschiderii ofertei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilantul contabil vizat pe ultimii 3 ani-cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani
-lichiditatea generala medie pe ultimii 3 ani
-solvabilitatea patrimoniala medie pe ultimii 3 ani
- prezentarea de garantii financiare proprii sau atrase in valoarea de minim 35% din valoarea contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pt calificare, ofertantul va treb sa demonstreze ca a inregistrat profit in ultimii 3ani-cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani treb sa fie dubla valorii estimate a contractului-lichiditatea sa fie mai mare de 100%-solvabilitatea sa fie mai mare de 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrari similare(minim o lucrare similara in valoare de cel putin 850000 euro)
-informatii privitoare la personalul tehnic-informatii privitoare la studiile, pregatirea profesionala-declaratie referitoare la utilajele, instalatiile-informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nu se admit la licitatie societati comerciale nou infiintate rezultate din fuziune cu alta societate in vederea obtinerii experientei acesteia de prim constructor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.07.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1500 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria autoritatii contractante sau prin OP in contul RO40TREZ56124700271XXXXX-Trezoreria Zalau, cod fiscal: 4495115
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.07.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 10.10.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.07.2007 12:00
Locul: Primaria Comunei Crasna, nr 13, Salaj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
conducatorii societatilor ofertante/ imputernicitii acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Crasna
Adresa postala: Crasna nr.13, judetul Salaj, Localitatea: Crasna, Cod postal: 457085, Romania, Tel.0260-636066, Email: [email protected], Fax: 0260-636066, Adresa internet (URL): www.crasna.ro/primaria
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.06.2007 11:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer