Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Canalizare centralizata si statie de apurare Bodoc


Anunt de participare numarul 15407/22.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BODOC
Adresa postala: BODOC, NR.65, JUDETUL COVASNA, Localitatea: Bodoc, Cod postal: 527035, Romania, Punct(e) de contact: ELENA COSA BURCA, Tel.0267/353432, Email: [email protected], Fax: 0267/353447
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Canalizare centralizata si statie de apurare Bodoc
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Bodoc
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de executie pentru canalizare centralizata si statie de epurare Bodoc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
retea de canalizare cu lingimea de 6.254 m si statie de epurare Bodoc, conform documentatie tehnice care este parte integranta din documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 2, 436, 995RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.08.2007 pana la 31.10.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 30000 lei , garantia de buna executie5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
ordonanta Guvernului nr.7/2006 si bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere si subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitate conf.formular, certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local si bugetul de stat valabile la 30.05.2007;cazier judiciar;certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, autorizatii de functionare/altele echivalente, documente care dovedesc o forma de inregistrare sau atestare, ori apartenenta dpdv profesionalPersoana juridica inregistrata cu domeniu de activitate corespunzator;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani :
2.Bilant contabil: 3.Solvabilitate patrimoniala: 4.Lichiditate generala:
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. minim 2 milioane euro, 1 euro :3, 277 lei la 16.05.2007 ;2.pe anii 2004, 2005, 2006;3.nivel minim impus 30%, capacitatea de sustinere financiara a lucrari pe o perioada minima de 4 luni, 4.nivel minim impus 100%;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor lucrari: 2.Lista de experienta similara: 3.Declaratie privind echipamente tehnice, utilaje, instalatii: 4.Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii5.Informatii privind subcontractanti>
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1-in ultimi 5 ani conform formularului C3;2-realizarea in ultimi 5 ani a doua contracte de natura si complexitate similara in valoare minima de 800.000 euro/contract 1 euro :3, 277 lei la 16.05.2007 ;3. Conform Formular E, 4-CV-uri, calificari conform modelului, pt.personalul cheie in indeplinirea contractului, efectivele medii anuale ale personalului pe ultimi 3 ani.5.daca executa mai mult de 10% din totalul lucrarilor vor prezenta documentele de calificare solicitate pentru operatorul economic titularsl ofertei, in fisa de date a achizitiei,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
85%
Descriere:
2.
factorii tehnici
10%
Descriere:
3.
durata de executie
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.06.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 2000 RON
Conditii si modalitate de plata: in numerar la casieria Primariei comunei Bodoc, comuna Bodoc, nr.65, jud.Covasna
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.06.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.06.2007 10:30
Locul: Primaria comunei Bodoc
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bulevardul Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], ,Fax: 0213104642, ,Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Bodoc
Adresa postala: strada Principala, nr.65, ,Localitatea: Bodoc, Cod postal: 527035, Romania, Tel.0267 353447, Email: [email protected], Fax: 0267-353447
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.05.2007 17:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer