Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CANALIZARE COMUNA REBRA, JUDETUL BISTRITA-NASAUD


Anunt de participare numarul 37674/30.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Rebra (Consiliul Local al comunei Rebra)
Adresa postala: str Principala, nr 1, Localitatea: Rebra, Cod postal: 427235, Romania, Punct(e) de contact: Rus Ion-Vasile, Tel.0263/ 366042, Email: [email protected], Fax: 0263/ 366259, Adresa internet (URL): Rebra nr. 1 judetul Bistrita-Nasaud
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CANALIZARE COMUNA REBRA, JUDETUL BISTRITA-NASAUD
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA REBRA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
16578.9 M DE CONDUCTA DIN PVC DIN CARE 12587.8 M CONDUCTA PVC CU DIAMETRU NOMINAL Dn 300mm, 3991.1 m CONDUCTA PVC CU DIAMETRU NOMINAL Dn 250 mm, 3 SUBTRAVERSARI RAUL REBRA (2 SUBTRAVERSARI CP1 + 1 SUBTRAVERSARE CS2), 1 SUBTRAVERSARE PARAU VALEA LUNGA (CS3)40 SUBTRAVERSARI SIMPLE DE PARAIE SI 208 CAMINE DE VIZITARE STATIE DE EPURARE MONOBLOC
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232440-8 - Lucrari de constructii de conducte de ape reziduale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
EXECUTIE LUCRARI
Valoarea estimata fara TVA: 2, 756, 323RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 25000 RON GARANTIE DE BUNA EXECUTIE 10 % DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI AOROBATE PRIN ORDONANTA 7/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
OFERTANT UNIC SAU SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INDEPLINIREA CONDITIILOR DE ELIGIBILITATE CONFORM DECLARATIEI A SSI BDIN OUG 34/2006 A CONDITIEIPRIVIND CALITATEAB DE PARTICIPANT LA PROCEDURA FORMULAR 12 C P OFERTANTII TREBUIE SA FIE FIRME INREGISTRATE SI SPECIALIZATE PENTRU EXECUTIA LUCRARILOR, SA PREZINTE OBLIGATORIU CERTIFICAT PRIVIND PLATA OBLIGATIILOR LA BUGETUL DE STAT, BUGETUL LOCAL, CERTIFICAT CONSTATATOR ORC CAZIER JUDICIAR
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CIFRA MEDIE DE AFACERI PE ULTIMI 3 ANI SA FIE DE MINIM 4000000 RON
-PROFITUL NET CONFORM BILANTULUI ANUAL SA FIE POZITIV. LICHIDITATEA SA FIE MAI MARE SAU EGALA CU 100%. SOLVABILITATEA SA FIE MAI MARE SAU EGALA CU 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA CU LUCRARI RELEVANTE IN ULTIMII 5 AN
EXECUTIA A CEL PUTIN 3 LUCRARI SIMILARE IN UMTIMII 5 ANI A CAROR VALOARE INSUMATA SA FIE CEL PUTIN EGALA SAU MAI MARE DE VALOAREA MINIMA IMOUSA DE 1000000 RON
INFORMATII PRIVIND PERSONALUL DE SPECIALITATE, ECHIPAMENTELE TEHNICE, CERTIFICAT ISO 9001
ASIGURAREA UNUI REPONSABIL TEHNIC CU EXECUTIA CARE SA FIE ATESTAT IN DOMENIU SUPUS LICITATIEI ATESTAT DOVEDIT CU CERTIFICAT DE ATESTARE TEHNICO PROFESIONALA INSOTIT DE LEGITIMATIA VIZATA LA ZI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.11.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: IN NUMERAR LA CASERIA UNITATII
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.11.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.11.2007 11:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI REBRA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIU NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLES NR 6, Localitatea: SECTOR 3 BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: STR STEFAN CEL MARE NR 1, Localitatea: CLUJ NAPOCA, Cod postal: 400133, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONTESTATIA POATE FI DEPUSA IN CEL MULT 10 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA DE CATRE CONTESTATAR DESPRE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE PE CARE ACESTA IL CONSIDERA NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL REBRA-SERVICIUL SECRETARIAT
Adresa postala: STR PRINCIPALA NR 1, Localitatea: REBRA, Cod postal: 427235, Romania, Tel.026336042, Email: [email protected], Fax: 026336259
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.10.2007 22:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer