Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Canalizare comuna Saulesti,satele Saulesti,Dolcesti si Bibesti si modernizare(asfaltare)Ds1 si DS 2 Saulesti(tarla)


Anunt de participare numarul 71283/27.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SAULESTI(Consiliul Local Saulesti)
Adresa postala: comuna saulesti, judetul Gorj, Localitatea: Saulesti, Cod postal: 217415, Romania, Punct(e) de contact: iustin andrita, Tel.0253472126, Email: [email protected], Fax: 0253472001, Adresa internet (URL): www.primaria saulesti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Canalizare comuna Saulesti, satele Saulesti, Dolcesti si Bibesti si modernizare(asfaltare)Ds1 si DS 2 Saulesti(tarla)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: -satele Saulesti, Dolcesti si Bibesti pentru partea de canalizare
-satul Saulesti pentru partea de modernizare(asfaltare)
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Componenta 1.Elaborare proiect tehnic si detalii de executie dupa cum urmeaza: proiect tehnic intocmit in conformitate cu ordinul nr.863/2008, detalii de executie, antemasuratori, liste de cantitati, caiete de sarcini pe specialitati, documentatii pentru obtinereea avizelor si a autorizatiei de construire pentru canalizarea si epurarea apelor uzate in comuna Saulesti, satele Saulesti, Dolcesti si Bibesti si modernizare (asfaltare)drumuri DS1 si Ds2 Saulesti(tarla), conform studiilor de fezabilitate anexate in documentatia de atribuire.Verficarea proiectului tehnic de catre un verificator atestat.Asistenta tehnica pe durata executiei asigurata de proiectant
Componenta 2.Executie lucrari, canalizare si epurare ape uzate in comuna Saulesti, satele Saulesti, Dolcesti si Bibesti si modernizare Ds1 si Ds 2 Saulesti(tarla) in conformitate cu studiile de fezabilitate intocmite.Nerespectarea prevederilor tehnice din studiile de fezabilitate , constituie motiv de respingere ca inacceptabila a ofertei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
45232423-3-Lucrari de constructii de statii de pompare a apelor reziduale (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-Componenta 1. Elaborarea proiectului tehnic si detalii de executie(proiectul va fi intocmit in conformitate cu prevederile Ordinului nr.863/2008, detalii de executie, liste de cantitati, caiete de sarcini pe specialitati, documentatii pentru obtinere avize si a autorizatiei de construire pentru canalizarea si epurarea apelor uzate in comuna Saulesti, satele Saulesti, Dolcesti si Bibesti si modernizare(asfaltare) Ds1 si Ds 2 Saulesti(tarla), conform studiilor de fezabilitate anexate in documentatia de atribuire.Verificarea proiectului tehnic de catre un verificator atestat.asistenta tehnica pe durata executiei asigurata de catre proiectant.sarcinile descrise vor fi realizate pentru fiecare dintre cele doua tipuri de lucrari in parte.Fondurile disponibile sunt:
-activitate de proiectare privind canalizarea si epurarea apelor uzate-221.364 lei
-activitate de proiectare privind modernizare drumuri-32.998 lei
Componenta 2.Executie canalizare si epurarea apelor uzate in comuna saulesti, satele Saulesti, Dolcesti si Bibesti si modernizare(asfaltare)Ds1 si Ds 2 Saulesti in conformitate cu proiectul intocmit.Fondurile disponibile sunt:
-canalizarea si epurarea apelor-5.871.590 lei
-modernizare(asfaltare)drumuri-1.651.900 lei
Valoarea estimata fara TVA: 7, 777, 852RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantie de participare in suma de 150.000 lei-garantie de buna executie in procent de 10% din valoarea contractului, exclusiv TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-program finantat prin PNDR, masura 322, FADR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-persoana juridica sau asociere de persoane juridice
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
-acest contract se va desfasura conform, ,Conditii de Contract pentru Echipamente si Constructii inclusiv Proiectare', FIDIC 1999, Cartea Galbena
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
--declaratie privind eligibilitatea
-declaratie privind neancadrarea in prevederile art.181
-certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale
-certificat de atestare fiscala
-certificat constatator ORC
-certificat unic de inregistrare.In cazul asocierii, fiecare asociat este obligat sa prezinte formularele soicitate
-documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un certificat de rezidenta fiscala, valabil pentru anul calendaristic in curs
-ofertantii -persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspndere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea ca inanitea incheierii contractului , in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru ndeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat , prin legalizarea asociatiei si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta conform legislatiei fiscale din Romania, in vigoare
-in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular(formularul 4)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-informatii generale
-cifra medie de afaceri in domeniu pe ultimii 3 ani-15.000.000 lei
-copie bilanturi contabile la 30.06.2008 si pe anii 2007, 2006 si 2005inregistrate la DGFP(formularele 10, 20, 30, 400 in copie legalizata
-profitul net la 30.06.2008 si la sfarsitul anilor 2007, 2006 si 2005 , conform bilanturilor contabile sa fie pozitiv
-solvabilitate patrimoniala-valoarea acestui indicator sa fie mai mare de 35% si se va calcula in raport cu bilantul contabil din 31.12.2007
-lichiditate generala-valoarea acestui indicator sa fie mai mare de 105% si se va calcula in raport cu bilantul contabil din 31.12.2007
-scrisoare de bonitate
-in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare
-ofertantul sa nu fie inclus in lista contractorilor care nu au respectat termenii contractuali si cerintele din cadrul Programului sapard si care au intarziat derularea proiectelor si/sau au efectuat prestatiile in mod deficitar ori defectuos
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-INFORMATII PRIVIND CAPACITATEA-lista cu principalele contracte de proiectaresimilare finalizate in ultimii 3 ani-lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani
-experienta similara: a1)ptr proiectare canalizare si epurare-un proiect sau cumul de doua contracte de proiectare de minim 90.000 leia2)ptr proiectare drumuri-un proiect sau cumul de doua contracte de proiectare de minim 45.000 leib1)ptr executie lucrari canalizare si epurare-un contract sau cumul de doua contracte de minim 3.000.000 leib2)ptr executie lucrari modernizare drumuri-un contract sau cumul de doua contracte de minim 1.500.000 lei
-declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
-lista personalului de specialitate
-declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice-declaratie prin acre ofertantul dovedeste ca a elaborat oferta in conformitate cu cerintele reeritoare la conditiile de munca si protectia muncii
-pentru executie, se solicita: ISO9001, ISO 14001 si ISO 18001
-daca sunt subcontractanti, se solicita numai Formularul cu subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
-oferta financiara
60%
Descriere:
2.
-termenul de executie al lucrarii(exclusiv proiectarea)
20%
Descriere:
3.
-termenul de executie al proiectarii
10%
Descriere:
4.
-perioada de garantie a lucrarii(max 5 ani)
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3065/06.06.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.02.2009 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 700 RON
Conditii si modalitate de plata: -se ridica de la sediul primariei Saulesti, contra sumei de 700 lei Ron, ce se va achita la casieriainstitutiei
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.03.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.03.2009 12:00
Locul: sediul primariei Saulesti, judetul Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
-reprezentanti legali, reprezentant CRPDRP 4 SV OLTENIA si UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): -proiect finantat prin PNDR, masura 322, FADR
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0384, Romania, Tel.+4(021)310 4641, Fax: +4(021)310 4642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul local saulesti, sat Saulesti , judetul Gorj
Adresa postala: comuna Saulesti, localitatea Saulesti, Localitatea: Saulesti, Cod postal: 217415, Romania, Tel.+4(0253)472126, Email: [email protected], Fax: +4(0253)472001, Adresa internet (URL): www.primaria saulesti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.01.2009 16:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer