Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Canalizare cu statie de epurare in localitatile Tautii Magheraus, Busag si Merisor


Anunt de participare numarul 37462/30.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL TAUTII-MAGHERAUS
Adresa postala: Principala, nr.290, Localitatea: Tautii-Magheraus, Cod postal: 437345, Romania, Punct(e) de contact: Primaria Tautii Magheraus, Tel.0262293048, In atentia: Primar Anton ARDELEAN, Email: [email protected], Fax: 0262293001, Adresa internet (URL): www.tautiimagheraus.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Canalizare cu statie de epurare in localitatile Tautii Magheraus, Busag si Merisor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: intravilanul localitatilor Tautii Magheraus, Busag si Merisor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de proiectarefaza PT si executie de lucrari la obiectivul de investitii "Canalizare cu statie de epurare"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.1)
74232200-6-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Componente majore ale proiectului:
Retea de canalizare: 68.335 mStatie de epurare, debit de dimensionare 1.438, 31 m3/ zi: 1buc
Debite de apa uzata menajera:
Debit zilnic maxim: 1.438, 31 m3/zi
Debit orar maxim: 37, 03 m3/h
Volum anual de apa epurata: 524.983, 15 m3/an
Volum de namol deshidratat produs: 5.015, 10 m3/an
Valoarea estimata fara TVA: 32, 914, 944RON
II.2.2) Optiuni
Da
Lucrarile neprevazute vor face obiectul unui alt contract atribuit prin negociere directa
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
39 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantia de participare 150000RON-garantia de buna executie 5%din valoare contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
85% din bugetul de stat15% din bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie pe proprie raspundere
declaratie referitoare la falimentul societatii
-certificat de atestare fiscala
-certificat fiscal privind impozitele si taxele locale
-imputernicire de semnaturapentru persoanele desemnate sa semneze oferta
-obligatiile contractuale fata de alti beneficiari-certificat constatator emis de ORC
-certificat de inregistare emis de cci
-autorizatie de functionare
-act constitutiv
-statutul si actul de societate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilant contabil sau extrase contabile pe anii 2004, 2005, 2006 auditate
-previziuni ale cash-flow-lui pe urmatorii 2 ani
-cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
-bonitatea financiara
-resurse financiare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, trebuie sa fie, minim, 15.000.000 Euro.-Ofertantul va demonstra, printr-un statement emis de banca, ca are disponibil sau are acces la lichiditati, linii de credit sau alte mijloace financiare, suficiente pentru a intruni cash-flow-ul executiei contractului, nu mai putin de 3.000.000 Euro sau echivalent pentru o perioada de 6 luni, in plus fata de angajamentele catre alti ofertanti.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani/5 ani
-lucrari similare
-recomandari cu privire la experienta similara
-dotari specifice
-subcontractantii
-asigurarea calitatii
-personal tehnic de specialitate si asigurarea calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-constructie retea de canalizare cu statie de epurare in valoare minima de 13000000 euro-Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor / proces verbal de receptie finala / recomandare avizata de Inspectoratul de Stat in Constructii pentru fiecare lucraretabel cu personalul tehnic de specialitate , calificari ale personalului , CV-uri-Subcontractantii care vor avea peste 10% din pretul ofertei vor prezenta integral partea de eligibilitate.-documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii, respectiv ISO 9001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
50%
Descriere:
2.
propunerea tehnica
30%
Descriere:
3.
durata executiei
10%
Descriere:
4.
costuri de exploatare ale sistemului
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S204-247703 din 18.10.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.11.2007 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.12.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.12.2007 12:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
resoane imputernicite de catre contractanti si autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Finantarea se va realiza din fonduri provenind de la Ministerul Mediului si Dezvoltarii Durabile , conform HG 904/2007, pozitia 71
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030048, Romania, Tel.: 021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: P-ta Stefan cel Marenr. 1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-593865, Fax: 0264-592322, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Tautii Magheraus - birou juridic
Adresa postala: str. Principala nr. 290, Localitatea: Tautii Magheraus, Cod postal: 437345, Romania, Tel.0262-293048, Email: [email protected], Fax: 0262-293001, Adresa internet (URL): www. tautiimagheraus.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.10.2007 14:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer