Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Canalizare in comuna Ciucea, judetul Cluj


Anunt de participare numarul 70761/13.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Ciucea
Adresa postala: Str. Principala Nr.9, Localitatea: Ciucea, Cod postal: 3539, Romania, Punct(e) de contact: Ioan Popa, Tel.0264259001, In atentia: Ioan Popa, Email: [email protected], Fax: 0264259001
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice- Mediu- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Canalizare in comuna Ciucea, judetul Cluj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Ciucea, judetul Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiect tehnic si executia lucrarilor de canalizare si constructia statiei de epurare in localitatea Ciucea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de constructie de canalizare de ape reziduale, Lucrari de constructie statii de epurare, Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice, Servicii de proiectare a conductelor.
Valoarea estimata fara TVA: intre 510, 000 si 520, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 20.02.2009 pana la 22.05.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1%(unu la suta), Garantie pentru buna executie a lucrarilor prevazute in contract, conform art. 89/HG 925
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat, Fonduri Phare CES 2005 si cofinantare locala a comunei Ciucea. Ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare - art.44, 45/OG 34,
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita formularului 12A, Declaratie privind eligibilitatea, completarea formularului 12C "Declaratie privind calitatea de participant la procedura", completarea formularului 12B Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/206, . Copie dupa inregistrarea la Oficiul Registrul Comertului, Copie dupa Actul Constitutiv, Certificat emis de Registrul Comertului, Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor eligibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, Certificat de atestare fiscala de la DGFP, toate atestea in original sau copie legalizata.
Pentru persoane juridice straine, documente edificatoare care sa dovedeasa o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, declaratii privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea de cel mult 3 ani, art. 185/OUG34, in masura in care informatiile respective sunt disponibile, formularul 8 din sectiunea III.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente: o lista a principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 ani, continand valori, beneficiari, indiferent daca acestea din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Luctarile se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, sau copi ale contractelor incheiate. Se solicita formularul 12F: Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Cerinta minima: un contract similar - realizare executie canalizare si a statiei de epurare, o declaratie pe proprie raspundere referitoare la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii(eventual certificat ISO 9001, 14001) sau echivalent, experienta similara conform formularului 9 sectiunea III, o declaratie privind echipamentele tehnice; se completeaza formularul 12H "Declaratii privind utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Declaratie privind detinerea unui Laborator autorizat de incercari pentru betoane sau dovada incheierii unui contract de prestari servicii cu un astfel de laborator.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 1236/S0-12360 din 19.08.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.02.2009 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: Pentru pretul documentatiei va fi conformcu OUG 34, art 40(3).
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.02.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.02.2009 11:00
Locul: La sediul Primariei comunei Ciucea din judetul Cluj, str.Principala nr. 9
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane autorizate conform art. 33 (2) HG 925
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Phare CES 2005, cu privire la managementul apelor si apelor uzate
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6 sector. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Ciucea, judetul Cluj - serviciul juridic
Adresa postala: Str. Principala nr. 9, Localitatea: Ciucea, Cod postal: 3539, Romania, Tel.0264-259001, Email: [email protected], Fax: 0264-259001
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.01.2009 10:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer