Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CANALIZARE IN SATUL GEAMANA,COMUNA BRADU,JUDETUL ARGES


Anunt de participare numarul 112450/07.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BRADU (CONSILIUL LOCAL BRADU)
Adresa postala:  comuna Bradu, judetul Arges, Localitatea:  Bradu, Cod postal:  117140, Romania, Punct(e) de contact:  MILITARU GHEORGHE, Tel. 0248-279412, Email:  [email protected], Fax:  0248-279412, Adresa internet (URL):  STR.PRINCIPALA NR.79, SAT BRADU, COMUNA BRADU, JUDETUL ARGES, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CANALIZARE IN SATUL GEAMANA, COMUNA BRADU, JUDETUL ARGES
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: SAT GEAMANA, COMUNA BRADU, JUDETUL ARGES
Codul NUTS: RO3 - Macroregiunea trei
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE CANALIZARE ]N SATUL GEAMANA, COMUNA BRADU, JUDETUL ARGES
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
retea de canalizare menajera, din conducte PVC KG SN4 , cu o lungime totala L=11974 m, din care conducta cu diametru Dn250 mm ? L=9918 m respectiv Dn315 mm ? L=2056 m, 390 camine .
Valoarea estimata fara TVA: 7, 050, 561RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 29.12.2010 pana la 30.05.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul Garantiei de participare: 140.000 lei;Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valorea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PLATA SE VA EFECTUA IN MAXIM 36 DE LUNI DE LA INCEPEREA LUCRARILOR, DIN FONDURI GUVERNAMENTALE(HG NR.577 IN 1997)+BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratie privind eligibilitatea ;
b)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;
c)1. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice(ANAF);2.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice-buget local;
d)cazier fiscal eliberat de organele fiscale competente;
e) Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Procura legalizata, semnata prin notariat, sau un alt document legal echivalent, in cazul in care semnatarul ofertei este altcineva decat administratorul firmei ;
f)Cazier judiciar pentru persoana care semneaza declaratiile din formularul 01, 02 si 03
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)bilanturi contabile pentru ultimii 3 ani - 2007, 2008, 2009;
b) Declaratie pe propria raspundere privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.Cifra de afaceri medie in ultimii 3 ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat 7.000.000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati ;
b) Experienta similara: c realizarea unui contract de natura si complexitate similara din punct de vedere al lucrarilor care urmeaza sa fie executate in cadrul contractului, cu o valoareminima de 7.000.000 lei, sau a cel mult 3 contracte a caror valoare sa insumeze 7.000.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie
10%
Descriere:
3.
Proceduri tehnice de executie a lucrarilor pe grupe de lucrari
30%
Descriere:
4.
Perioada de garantie a lucrarilor executate
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.12.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.12.2010 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 21.02.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.12.2010 10:30
Locul: SEDIUL CONSILIUL LOCAL BRADU, JUDETUL ARGES
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice reprezentant al ofertantului are dreptul de a participa la sedinta de deschidere daca prezinta, in acest sens, o imputernicire scrisa, semnata de persoane competente
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ? CNSC si Curtea de Apel Pitesti, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal-Calea Victoriei, nr. 22, Pitesti , Arges
Adresa postala:  Str. Stavropoleus, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+40) 21.310.46.41, Email:  [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC PRIMARIA BRADU
Adresa postala:  STR.PRINCIPALA, NR.79, SAT BRADU, ,Localitatea:  BRADU, Cod postal:  117240, Romania, Tel. 0248279412, Email:  [email protected], Fax:  0248279412
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.12.2010 13:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer