Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Canalizare in sistem centralizat a comunei Cosoveni, Judetul Dolj


Anunt de participare numarul 78811/02.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA COSOVENI (CONSILIUL LOCAL COSOVENI JUD DOLJ)
Adresa postala: comuna cosoveni, Localitatea: Cosoveni, Cod postal: 207205, Romania, Punct(e) de contact: cristian baragan, Tel.0251/457186, Email: [email protected], Fax: 0251/457186
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Canalizare in sistem centralizat a comunei Cosoveni, JudetulDolj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Cosoveni , judetul Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie retele canalizare in sistem centralizat a comunei Cosoveni, jud. Dolj: retele canalizare menajera, drumuri, rezistenta, subtraversari DN 6 si linie CF, instalatii electrice.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
45232424-0-Lucrari de constructii de evacuare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
canalizare in sistem centralizat
Valoarea estimata fara TVA: 3, 308, 191RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantiede participare -40000 leigarantiede buna executie -10% din pretulcontractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
OG 7/2006, OG 432/2009
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contractde asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratii de eligibilitate in conformitatecu Art. 180 si 181 din OUG 34/2006
certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, CUI, cerificatconstatator emisde ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantulcontabil pe 2006.2007, 2008, Cifra medie anuala de afaceri pe perioada 2006-2008, inclusiv: Lichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100)= 100%, pentru ultimul exercitiu financiar Solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100) =30%, pentru ultimul exercitiu financiar
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
valoare minima impusa: 8.000.000 RON, respectiv1.927.711Euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
· Lista a principalelor lucrarisimilareexecutate in ultimii 5 ani, ce au avut ca obiect lucrari similare care va contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, recomandari , resurse tehnice, resurseumane, informatii privindsubcontractantii, standatdede asigurarea calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a. indeplinirea si finalizarea, in ultimii 5 ani, a unui contract care a avut ca obiect executia unor lucrari de canalizare menajera in sistem centralizat cu statie de epurare, in valoare de minim 990.000 lei, respectiv238.554Euro, saub. indeplinirea si finalizarea , in ultimii 5 ani, a cel mult 3 contracte care au avut ca obiect executiaunor lucrari de canalizare menajera in sistem centralizat cu statie de epurare, in valoare totala de minim 1.500.000 lei, respective 361.446 Euro
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
financiar
75%
Descriere:
2.
tehnic
25%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.06.2009 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.06.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.06.2009 11:00
Locul: sediul Primariei Cosoveni , judetulDolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputernicitaai oferatntilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
.(2)in conformitatecu Art. 40, alin 2 din OUG 34/2006 cumodificarilesi completarile ulterioare autoritateacontractantadinmotive tehnice nu poateatasea documentatia de atribuire in SEAP.Autoritatea contractantava pune la dispozitia oricarui operator economic care va inainta o solicitare in acest sens, gratuit, documentatia de atribuire, pe suport hartie, de lasediul autoritatii contractante
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul Nationalde Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curteade ApelCraiova
Adresa postala: Bd. NicolaeTitulescu , nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251/418568, Fax: 0251/415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Cosoveni- secretar
Adresa postala: str. Principala , nr. 5, Localitatea: Cosoveni, Cod postal: 207205, Romania, Tel.0251/457360, Fax: 0251/457186
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.05.2009 10:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer