Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CANALIZARE IN SISTEM CENTRALIZAT SI EPURAREA APELOR UZATE DIN LOCALITATILE COMUNEI POLOVRAGI


Anunt de participare numarul 22146/04.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA POLOVRAGI (CONSILIUL LOCAL POLOVRAGI GORJ)
Adresa postala: sat Polovragi, comuna Polovragi, jud. Gorj, Localitatea: Polovragi, Cod postal: 217365, Romania, Punct(e) de contact: CAMELIA IONELA FASUESCU, Tel.0253 476029, Email: [email protected], Fax: 0253 476135, Adresa internet (URL): COMUNA POLOVRAGI, JUD. GORJ
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: ADMINISTRATIE PUBLICA LOCALA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CANALIZARE IN SISTEM CENTRALIZAT SI EPURAREA APELOR UZATE DIN LOCALITATILE COMUNEI POLOVRAGI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA POLOVRAGI, GORJ
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CANALIZARE IN SISTEM CENTRALIZAT SI EPURAREA APELOR UZATE DIN LOCALITATILE COMUNEI POLOVRAGI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 900, 000 si 3, 100, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE-SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA IN ORIGINAL=55500 RON, GARANTIE DE EXECUTIE=10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
O.G.7/2006 SI BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
PERSOANE JURIDICE, ASOCIERE DE PERSOANE JURIDICE SI SUBCONTRACTANTI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI, AUTORIZATIE DE FUNCTIONARE/ALTELE ECHIVALENTE;DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA ;DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART.181 DIN O.U.G.34/2006 ;ACTE CONSTATATOARE PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR EXIGIBILE DE PLATA A TAXELOR SI IMPOZITELOR(STAT SI LOCALE)EMISE DE ORGANELE COMPETENTE CU VALABILITATE LA DESCHIDEREA OFERTELOR-ORIGINAL/COPIE LEGALIZATA;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
MEDIA CIFREI DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI(2004-2005-2006)SA FIE DE MINIM 15000000 RON;REZULTATUL EXERCITIILOR FINANCIARE PE ULTIMI 3 ANI;DOVADA SUSTINERII LUCRARI CU MIJLOACE FINANCIARESI MATERIALE PROPRII DE MINIM 40%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
MINIM 2 LUCRARI SIMILARE(CANALIZARI)CU VALOARE MINIMA 2500000 RON/LUCRARE;DECLARATIE PRIVIND UTILAJELE SI ECHIPAMENTELE TEHNICE;LABORATOR AUTORIZAT;CERTIFICAT SR EN ISO 9001/2001;SR EN ISO 14001/2005;OHSAS 18001/2004;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
VALOAREA OFERTEI
60%
Descriere:
2.
DURATA DE EXECUTIE IN LUNI
10%
Descriere:
3.
DURATA ACORDATA GARANTIEI DE BUNA EXECUTIE A LUCRARILOR
10%
Descriere:
4.
CALITATEA EXECUTIEI
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.08.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE (CAIETUL DE SARCINI)SE POATE ACHIZITIONA DE LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE, CASIERIE-IN NUMERAR.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.08.2007 17:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.08.2007 10:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI POLOVRAGI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII OFERTANTILOR IN BAZA UNEI IMPUTERNICIRI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: BUCURESTI, STR.STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: (+40)21 310 46 41
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL GORJ
Adresa postala: TG. JIU, STR. TUDOR VLADIMIRESCU, GORJ, Localitatea: TG.JIU, Cod postal: 210132, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
IN TERMEN DE 10 ZILE DE LA DESEMNAREA OFERTANTULUI CASTIGATOR
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA POLOVRAGI
Adresa postala: COMUNA POLOVRAGI , JUD. GORJ, Localitatea: POLOVRAGI, Cod postal: 217365, Romania, Tel.0253/476135, Email: [email protected], Fax: 0253/476135
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.07.2007 10:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer