Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CANALIZARE IN SISTEM CENTRALIZAT SI STATIE DE EPURARE IN LOCALITATEA STANCUTA, COMUNA STANCUTA, JUDETUL BRAILA


Anunt de participare numarul 80001/11.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA ADMINISTRATIV TERITORIALA STANCUTA
Adresa postala: JUDETUL BRAILA, COMUNA STANCUTA, Localitatea: Stancuta, Cod postal: 817150, Romania, Punct(e) de contact: CODRUTA VLAD, Tel.0239/ 665682, Email: [email protected], Fax: 0239/ 665668
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: ADMINISTRATIE PUBLICA LOCALA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CANALIZARE IN SISTEM CENTRALIZAT SI STATIE DE EPURAREINLOCALITATEA STANCUTA, COMUNASTANCUTA, JUDETUL BRAILA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: LOCALITATEA STANCUTA, COMUNASTANCUTA, JUDETUL BRAILA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CANALIZARE IN SISTEM CENTRALIZAT SI STATIE DE EPURAREINLOCALITATEA STANCUTA, COMUNASTANCUTA, JUDETUL BRAILA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
45232423-3-Lucrari de constructii de statii de pompare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANALIZARE IN SISTEM CENTRALIZAT SI STATIE DE EPURAREINLOCALITATEA STANCUTA
Valoarea estimata fara TVA: 2, 830, 426RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE = 42.000 LEI; GARANTIA DE BUNA EXECUTIE = 5% din valoareafara TVA a contractului de lucrari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT PRIN OG 7/ 2006 SI BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE/ SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat valabil la data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata; Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local valabil la data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, din care sa rezulte obiectul de activitate, modificarilein legaturacu obiectul de activitate, sediul ofertantului precum si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni conform art. 21din Legea nr.26/1990; Copie dupa Certificatul de inregistrare emis de Registrul Comertului, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale; Bilanturile contabile pentru anii 2006, 2007 ]i 2008, vizate si inregistrate de organele competente; in copii legalizate; Ofertantul va insoti garantia de participare cu o scrisoare de confort, in original, emisa de o banca ce activeaza in Romania, cu o valoare de 500.000 lei, valabila 60 zile de la data deschiderii ofertei; a) Cifrade afaceri medieanuala pe ultimii 3 ani- 8 500 000 lei.; b) Lichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100): vaoare minima impusa este de: 100%;c) Solvabilitate patrimoniala (capital propriu / total pasiv x 100): valoare minima impusa este de: 30%; In cazul unei asocieri , indicatorii de la punctele (b) si (c) trebuie indeplinite de fiecare asociat in parte;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, cu valori, perioade de executie, proces verbal de receptiela terminarea lucrarii si recomandare semnata de beneficiar si vizata de Inspectoratul de Stat in Constructii; Cerinta minima: Ofertantul va facedovada incheierii si executiei integralein ultimii 5 ania cel putin 1contract de lucraricare au avut ca obiect lucrari similare (in valoare de minim1.450.000 lei. SAU Ofertantul va face dovada ca la data licitatiei are in executie, ca unic contractor sau ca lider al unei asociatii, cel putin 2 contracte de lucrari similare (canalizare si statie de epurare), fiecare contract avand o valoare de minim 725.000 lei.Se va prezenta copie dupa contractul de lucrari, autorizatia de constructie, procesul verbal de predare a amplasamentului, recomandare semnata de beneficiar cu precizarea stadiului fizic al lucrarilor la momentul depunerii ofertei; Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnicede care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari; Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; Personalulangajat in contract in calitate de: responsabiltehnic cu executia, responsabil cu calitatea; responsabil cu protectia muncii; sudori autorizati pentru executia sudurii pentru conducte PEHD, trebuie sa fie atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executate, cu prezentarea documentelor doveditoareale atestarii, valabile la data deschiderii ofertelor. Se vor prezenta C.V.-urile pentru fiecare membru al echipei de conducere, semnat de titular cu caracter de declaratie pe proprie raspundere; Certificate emise de organisme independente, membre RENAR, care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, protectiei mediului si sanatatii si securitatii ocupationale in domeniul: lucrarilor hidrotehnice si edilitare; al lucrarilor de constructii rezidentiale si nerezidentiale; in copie legalizata, ISO 9001:2000 sau echivalent.ISO 14001:2004 sau echivalent; OHSAS 18001:1999 sau echivalent. Nu se accepta ca ofertantii sa fie in curs de certificare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
18
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.06.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.07.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
nu este cazul
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.07.2009 12:00
Locul: UNITATEA ADMINISTRATIV TERITORIALA STANCUTA, COMUNA STANCUTA; JUDETUL BRAILA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE A OFERTELOR; REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR; REPREZENTANTII UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
nu este cazul
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a ContestatiilorBucuresti
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Cod Postal 030084, Bucuresti, Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.4021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 4021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
6 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL ACHIZITII PUBLICE AL UNITATII ADMINISTRATIV TERITORIALE STANCUTA, COMUNA STANCUTA; JUDETUL BRAILA
Adresa postala: COMUNA STANCUTA; JUDETUL BRAILA, Localitatea: STANCUTA, Cod postal: 817150, Romania, Tel.0239/ 665668, Fax: 0239/ 665668
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.06.2009 22:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer