Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CANALIZARE MENAJERA A SATELOR: CIUPERCENII DE OLTET, SARBESTI, ALIMPESTI SI NISTORESTI


Anunt de participare numarul 31527/10.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Alimpesti (Consiliul Local Alimpesti)
Adresa postala: Sat Alimpesti, Nr. 1, Localitatea: Alimpesti, Cod postal: 217015, Romania, Punct(e) de contact: Elena Mosor, Tel.0253275181, Email: [email protected], Fax: 0253275182, Adresa internet (URL): www.primariaalimpesti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie publica locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CANALIZARE MENAJERA A SATELOR: CIUPERCENII DE OLTET, SARBESTI, ALIMPESTI SI NISTORESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Alimpesti, Jud. Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CANALIZARE MENAJERA A SATELOR: CIUPERCENII DE OLTET, SARBESTI, ALIMPESTI SI NISTORESTI IN COMUNA ALIMPESTI, JUD. GORJ
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 153, 000 si 2, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare - scrisoare de garantie bancara in original pentru suma de 32295 Ron, garantie de buna executie 10% din valoare lucrarilor contractate fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
OG 7/2006 si Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
persoane jurideice, asociere de persoane juridice si subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, autorizatie de functionare, actionariatul societatii (pentru evitarea conflictui de interese), declaratir privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, certificate constatatoare privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, bugetele locale, bugetul asigurarilor sociale (CAS, sanatate, somar, casa de pensii), cazier fiscal eliberate de autoritatile in drept cu valabilitate la data deschiderii ofertelor (sa fie eliberate cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani:
- exercitiul financiar pe ultimii 3 ani din care sa reiese ca societatea nu a inregistrat pierderi
- dovada sustinerii cu mijloace financiare proprii a minim 30% din valoarea lucrarilor contractate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
minim 1500000 Ron
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- minim 2 lucrari similare (canalizare)
- declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice din dotare cat si masurile pentru asigurarea calitatii luvrarilor, manualul calitatii, certificat SR EN ISO 9001/2001, masuri pentru asigurarea securitatii muncii si masuri pentru protejarea mediului inconjurator
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
sa insumeze minim 1500000 Ron
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
valoarea ofertei
50%
Descriere:
2.
durata de executie
10%
Descriere:
3.
capacitatea tehnica si profesionala pentru asigurarea calitatii lucrarilor
30%
Descriere:
4.
perioada de garantie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.10.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.10.2007 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante - Consiliul Local Alimpesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor pe baza de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: (+40)213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Judetean Gorj
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu, Localitatea: Targu-Jiu, Cod postal: 210132, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile de la desmnarea ofertantului castigator
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Alimpesti
Adresa postala: Localitatea Alimpesti, Localitatea: Alimpesti, Cod postal: 217015, Romania, Tel.0253275181, Fax: 0253275182
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.09.2007 15:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer