Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CANALIZARE MENAJERA ALEEA GHIOCELULUI BL.Za 31, Za 32 SI STRADA LT. POPESCU MUNICIPIUL DOROHOI


Anunt de participare numarul 37056/24.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL DOROHOI
Adresa postala: STR. GR. GHICA, NR.34, Localitatea: Dorohoi, Cod postal: 715200, Romania, Punct(e) de contact: Primaria Municipiului Dorohoi str Grigore Ghica nr.34, Tel.0231615671, In atentia: Palimariu Dorel, Email: [email protected], Fax: 0231611310, Adresa internet (URL): www.primaria.dorohoi.com
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CANALIZARE MENAJERA ALEEA GHIOCELULUI BL.Za 31, Za 32 SI STRADA LT. POPESCU MUNICIPIUL DOROHOI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: ALEEA GHIOCELULUI BL.Za 31, Za 32
STRADA LT. POPESCU
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CANALIZARE MENAJERA ALEEA GHIOCELULUI BL.Za 31, Za 32 SI STRADA LT. POPESCU MUNICIPIUL DOROHOI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232440-8 - Lucrari de constructii de conducte de ape reziduale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARI STABILITE PRIN CAIETUL DE SARCINI CE FACE PARTE DIN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE
Valoarea estimata fara TVA: intre 50, 000 si 60, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE IN VALOARE DE 1000 LEI CONSTITUITA PRIN SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA, ORDIN DE PLATA IN CONTUL RO37TREZ1175006XXX000092 SAU LICHIDITATI DEPUSE LA CASIERIE
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
VENITURI BUGETARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
PERSOANA JURIDICA SAU ASOCIERE DE PERSOANE JURIDICE, SUB- CONTRACTANTI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE PRIVIND ELIGIBILITATEA;DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA LA ART.181; CERTIFICATE FISCALE PRIVIND PLATA TAXELOR SI IMPOZITELOR LA BUGETUL DE STAT SI LA BUGETUL LOCAL; CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE ORC; CERTIFICAT DE INREGISTRARE PERSOANA JURIDICA; BILANTUL CONTABIL LA 31.12.2006 VIZAT DE AF
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND CIFRA DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA LUCRARI EXECUTATE IN ULTIMII 3 ANI; DECLARATIE PRIVIND EFECTIVUL MEDIU ANUAL AL PERSONALULUI ANGAJAT SI AL CADRELOR DE CONDUCERE; LISTA CU UTILAJE; CERTIFICAT CARE ATESTA RESPECTAREA STANDARDELOR DE ASIGURARE AL CALITATII; RESPONSABILUL CU LUCRAREA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRETUL OFERTEI
70%
Descriere:
2.
TERMEN DE EXECUTIE
15%
Descriere:
3.
PERIOADA DE GARANTIE ACORDATA
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.11.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: IN BAZA UNEI SOLICITARI SCRISE SI PLATA NUMERAR LA CASIERIA PRIMARIEI DOROHOI
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.11.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.11.2007 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII OFERTANTILOR IN BAZA UNEI IMPUTERNICIRI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
DATA LIMITA DE PRIMIRE A SOLICITARILOR DE CLARIFICARE MINIM 7 ZILE INAINTE DE DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR LA ADRESA MENTIONATA; DATA LIMITA DE TRANSMITERE A RASPUNSURILOR LA CLARIFICARI MINIM 6 ZILE INAINTE DE DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRADA STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 03084, Romania, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Judecatoria Dorohoi
Adresa postala: str. Postei nr.1, Localitatea: Dorohoi, Cod postal: 715200, Romania, Tel.0231/610131
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conditiile art.272, alin. (3) din O.U.G.nr34/2006, modificat prin O.U.G.nr.94/2007
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Dorohoi
Adresa postala: str. Grigore Ghica nr.34, Localitatea: Dorohoi, Cod postal: 715200, Romania, Tel.0231/610133, Email: [email protected], Fax: 0231/611310
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.10.2007 09:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer