Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CANALIZARE MENAJERA CARTIER RACOVITA, ORAS MIOVENI, JUD. ARGES


Anunt de participare numarul 60503/05.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA ORASULUI MIOVENI
Adresa postala: B-DUL DACIA, NR.1, MIOVENI, ARGES, Localitatea: Mioveni, Cod postal: 115400, Romania, Punct(e) de contact: NELA BARBUTA, Tel.0248/260963, Email: [email protected], Fax: 0248/260500
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CANALIZARE MENAJERA CARTIER RACOVITA, ORAS MIOVENI, JUD. ARGES
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: CARTIER RACOVITA, ORAS MIOVENI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXECUTIE LUCRARI RETEA DE CANALIZARE - CARTIER RACOVITA, ORAS MIOVENI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232411-6 - Canalizare de ape reziduale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Retea de canalizare gravitationala formata din 2 canale principale si 7 canale laterale, in lungime totala de 4954 m , din tubulaturadin polietilena tip ECOPAL cu Dn 400x28, 5mm si Dn315x22mm ;
Conducte de refulare realizate din tevi de polietilena de inalta densitate tip PE 80 cu diametrul de 160 mm si SDR 17, 6- lungime totala712 m
5 statii de pompare cu instalatii hidraulice, utilaje si instalatii mecanice
Valoarea estimata fara TVA: 3, 036, 990RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare :30.000 lei ;Garantia de buna executie :8% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL CONSILIULUI LOCAL MIOVENI;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE LEGALIZATA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA
-DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE la art. 181 DIN ORDONANTA DE URGENTA A GUVERNULUI NR. 34/2006, APROBATA CU MODIFICARI SI COMPLETARI PRIN LEGEA NR. 337/2006-certificate valabile la data deschiderii ofertelor, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale
-Se va atasa copie dupa certificatde inregistrare
-Se va atasa, in original, Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani (2005, 2006 si 2007)-copii dupa bilanturile contabile la data de 31.12.2007 si 30.06.2008 inregistrate la administratia financiara.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani sa fieminim 9.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELOR LUCRARIEXECUTATE IN ULTIMII 5 ANI-copie dupa Certificatul ISO 9001, Certificatul ISO 14001 si Certificatul OHSAS 18001 .- Incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin 3 contracte de executie lucrari de canalizare- Pentru fiecare contract de lucrariprezentat vor fi atasate copii dupa procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor;
-Se vor prezenta minim 3recomandari din partea beneficiarilor lucrarilor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa fi executat si finalizat, in ultimii cinciani, cel putin 1 contract similar, a carui valoare totala sa fie egala cu minim900.000 lei ( fara TVA).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
OFERTANTII TREBUIE SA FIE INREGISTRATI IN SEAP SI SA ACHITE TARIFUL DE PARTICIPARE.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.08.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 400 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia se va plati si se va ridica de la Biroul Investitii din cadrul Primariei orasului Mioveni.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.09.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.09.2008 11:00
Locul: Primaria orasului Mioveni, B-dul Dacia nr.1, SALA DE SEDINTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si membrii Comisiei de Evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRADA STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia se depune in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator a unui act al Autoritatii Contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic - Primaria orasului Mioveni
Adresa postala: B-dul Dacia nr.1, Localitatea: Mioveni, Cod postal: 115400, Romania, Tel.0248/260155, Fax: 0248/260500
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.08.2008 08:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer