Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CANALIZARE MENAJERA COMUNA SECUIENI SI SATELE APARTINATOARE


Anunt de participare numarul 21779/03.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SECUIENI
Adresa postala: COMUNA SECUIENI NR.224, Localitatea: Secuieni, Cod postal: 537290, Romania, Punct(e) de contact: MIZES FURI, Tel.0266244755, Email: [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CANALIZARE MENAJERA COMUNA SECUIENI SI SATELE APARTINATOARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: SECUIENI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXECUTARE CANALIZARE MENAJERA IN COMUNA SECUIENI SI SATELE BODOGAIA SI ELISENI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45332300-6 - Lucrari de instalare de conducte de evacuare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Retea canalizare totala de 19235 ml, statii de pompare 2 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 784, 411RON
II.2.2) Optiuni
Da
Contractul se incheie pe toata lucrarea.Termenul de realizare se poate modifica
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 75690 RON sau 22594 EURO
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantat din bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
orice forma legala de asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Contractul se incheie pentru toata lucrarea.Termenul de realizare se modifica prin act aditional la contract in limita fondurilor necesare executiei. Se admite recalcularea de preturi , utilizand coeficientul mediu al IPC comunicat
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentare declaratie pe propria raspundere, formulare tip emise de organisme competente cu valabilitate la 30.07.2007. Certificate fiscale indeplinire obligatii fata de : Bugetul consolidat al statului, Bugetul local, Certificat emis de Oficiul registrului comertului , Autorizatie de functionare/altele echivalente, Persoane juridice/fizice straine care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil, Informatii privind cifra de afaceri, Solvabilitatea patrimoniala, Lichiditate generala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pe anuul 2006 si la 3 luni formula 7, media anuala de 4500000 RON lei, nivel minim impus
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari in ultimii 3 ani, Lista experienta similara , canalizare, apa, Declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele .Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii, Informatii privind subcontractantii, Sistem de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular nr. 6. realizarea in ultimii 5 ani a unui contract similar in valoare minima de 3700000 RON.Se completeaza formular 22, 21 , pondere maxima pentru subcontractanti si specializarea acestora, Certificat ISO 9001 emis de organisme independente. Program de control, etc.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.07.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1200 RON
Conditii si modalitate de plata: La caseria primariei sau cu ordin de plata
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.08.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.08.2007 12:00
Locul: sediul primariei comuneiSecuieni
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen legal conform OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI SECUIENI
Adresa postala: str.Principala nr. 224, Localitatea: Secuieni, Cod postal: 537290, Romania, Tel.0266244755, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2007 11:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer