Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Canalizare menajera in Comuna Criseni, Jud. Salaj


Anunt de participare numarul 22657/09.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CRISENI (PRIMARIA CRISENI JUD. SALAJ)
Adresa postala: CRISENI, NR. 304, Localitatea: Criseni, Cod postal: 457105, Romania, Punct(e) de contact: MARIA SABOU, Tel.0260-610480, Email: [email protected], Fax: 0260-610480
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Canalizare menajera in Comuna Criseni, Jud. Salaj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Criseni, Localitatile Criseni, Cristur- Criseni si Garceiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor executa lucrari de canalizare in Comuna Criseni, Localitatile Criseni, Cristur- Criseni si Garceiu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarile se vor executa conform dimensiunilor specificate in caietul de sarcini din documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 180, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 20 000 lei - conform fisei de date.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- finatarea prin O.G. 7/2006 - modalitati de plata prin Ordin d plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ofertant sau grup de asocati
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratii privind eligibilitatea , declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, prezentare documente privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul locala si bugetul consolidat , declaratie privind calitatea de participant, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale - conform fisei de date din documentatia de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- informatii privind cifra de afaceri , documente privind sustinerea financiara, rezultatul ultimului bilant la data de 31.dec. 2007 avizat de DGF - conform fisei de date din documentatia de atribuire.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- informatii privind personalul tehnic de specialitate, declaratiile privind echipamente tehnice, utilaje, informatii privind programarea lucrarilor , lista cu principalele lucrari in ultimii 5 ani, lista experienta similara - conform fisei de date
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.07.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1000 RON
Conditii si modalitate de plata: De la sediul Primariei Criseni, prin achitare la caseria Institutiei.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.08.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.08.2007 12:00
Locul: Sediul Primariei Criseni, Com. Criseni, Sat Criseni, Str. Principala, nr. 304, Jud. Salaj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- reprezentantii operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): - fonduri alocate de Guvernul Romaniei conf. O.G. nr. 7/2006 - prin programul de dezvoltare a infrastructurii locale;
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CLUJ
Adresa postala: Piata STEFAN CEL MARE, NR. 1, Localitatea: CLUJ- NAPOCA, Cod postal: 3400, Romania, Tel.0264/631063, Fax: 0264/593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 - zile de la luarea la cunostinta a documentelor emise de autoritatea contractanta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI CRISENI - SECRETAR AL COMUNEI
Adresa postala: STR. PRINCIPALA, NR. 304, COM. CRISENI, JUD. SALAJ., Localitatea: CRISENI, Cod postal: 457105, Romania, Tel.0260/610480, Email: [email protected], Fax: 0260/610480
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.07.2007 15:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer