Licitatie Publica - CANALIZARE MENAJERA IN COMUNA GALAUTAS (modificare anunt de participare nr.2260/06.07.2007)
Anunt de participare numarul 23498/12.07.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA GALAUTAS (PRIMARIA COMUNEI GALAUTAS JUD. HARGHITA)
Adresa postala: str. Principala , nr. 1, Localitatea: Galautas, Cod postal: 537120, Romania, Punct(e) de contact: ADRIAN MORAR, Tel.0266345712, Email: [email protected], Fax: 0266345712
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CANALIZARE MENAJERA IN COMUNA GALAUTAS (modificare anunt de participare nr.2260/06.07.2007)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Galautas
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarea presupune monarea de conducte PVC gravitationala DN 200-250 mm pe o lungime de 11 km, conducta subpresiune PE cu DN 63 mm, 2, 3 mm, 1 (una) statie de epurare cu 240 mc/ zi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.1)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala este conforma cu proiectul tehnic.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 377, 167RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 03.09.2007 pana la 28.11.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 30000 RON , garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
OG nr.7/2006 si bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere si subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate.
Declaratie de eligibilitate conform art.180 si 181 din OUG nr.34/2006, dovada indeplinirii obligatiilor fiscale catre bugetul de stat si local, dovada inregistrrii la ORC ca persoana juridica cu domeniul de activitate corespunzator.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani , bilant contabil pe anul 2006, lichiditate generala , solvabilitate patrimoniala , scrisoare de bonitate bancara.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim 5, 1 milioane RON , obligatoriu pozitiv, active circulante nete > 0, minim 100%, minim 30% capacitate financiara de sustinere a lucrarii pe o perioadade minim de 4 luni.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari pe ultimii 5 ani , experienta similara, dotare tehnica la nivelul solicitat, de volumul si natura lucrarilor, personal tehnic de specialitate, asigurarea calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Dovada realizarii in ultimii 5 ani a minim 2 lucrari similare cu valoare de cel putin 2800000 RON, prezentare CV-uri personal de specialitate, prezentare certificat ISO 901 sau echivalent si sistemul propriu de asigurare a calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
85%
Descriere:
2.
durata de executie
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2183/2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.08.2007 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.08.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.08.2007 14:00
Locul: La sediul Primariei Galautas
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti inputerniciti ai ofertantilor, persoane oficial delegate din MEF (UCVAP)
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Adresa postala : str.Stravopoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL TG.MURES , sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: postala : str.justitiei nr.1, ,Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 545210, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In maxim 10 zile de la primirea comunicarii rezultatului procedurii.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Galautas-Viceprimar
Adresa postala: postala str.Principala nr.1, Harghita, ,Localitatea: Galautas, Cod postal: 537120, Romania, Tel.0266345604, Email: [email protected], Fax: 0266345712
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.07.2007 16:22