Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CANALIZARE MENAJERA IN COMUNA GHIZELA SI SAT SANOVITA


Anunt de participare numarul 50875/24.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA GHIZELA (PRIMARIA GHIZELA) TIMIS
Adresa postala: GHIZELA, NR.41, Localitatea: Ghizela, Cod postal: 307205, Romania, Punct(e) de contact: IOAN URSU, Tel.0256-232501, Email: [email protected], Fax: 0256-232501
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
BURSA ROMANA DE MARFURI - TERMINAL TIMISOARA
Adresa postala: STR GARII 1, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300166, Romania, Tel.0256490502, In atentia: Anca Balas, Email: [email protected], Fax: 0256274724, Adresa internet (URL): www.brm.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
BURSA ROMANA DE MARFURI - TERMINAL TIMISOARA
Adresa postala: STR GARII 1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300166, Romania, Tel.0256490502, In atentia: Anca Balas, Email: [email protected], Fax: 0256274724, Adresa internet (URL): www.brm.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
BURSA ROMANA DE MARFURI - TERMINAL TIMISOARA
Adresa postala: STR GARII 1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300166, Romania, Tel.0256490502, In atentia: Anca Balas, Email: [email protected], Fax: 0256274724, Adresa internet (URL): www.brm.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CANALIZARE MENAJERA IN COMUNA GHIZELA SI SAT SANOVITA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: LOCALITATEA GHIZELA SI LOCALITATEA SANOVITA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarea se va executa in conformitate cu Proiectul tehnic si Caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45332000-3 - Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
intreaga lucrare, conform proiect
Valoarea estimata fara TVA: 5, 733, 805RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 57.350 lei;garantia de buna executie 10%din valoarea fara TVA a contractului, prin retinere succesiva din facturi partiale
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget propriu si fonduri de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din oug 34/2006
Certificat de atestare fiscalaprivind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat Eliberat de Directia Generala a Finantelor PubliceCertificat privind plata taxelor si impozitelor locale eliberat de Primaria locala
Certificat Constatatoremis de Ofciul Registrului Comertului de pe alnga Tribunalul Teritorial;
Certificat de cazier fiscal
Certificat de Inregistrare Fiscala
Pentru persoane juridice straine documente edificatoare care sa dovedeasca oforma de inregistrareca persoana juridical sau de inregistare/atestare profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara de apartenenta in copie legalizata insotita de traducerea autorizata;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani2.Bilantul contabil la 31.12.2007 sau 30.06.2007
3.Elemente privind evolutia bonitatii financiare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani- 17 201 415 lei;lichiditate generala 100% si solvabilitate patrimoniala minim 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista a principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani , insotita de copii de contract, process verbal de receptie la terminarea lucrarilor, certificari de buna executiie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul de executie a lucrarilor
2. Declaratie pe propria raspunderereferitoare la personalul/organismul ethnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant in special pentru asigurarea controlului calitatii
3. Declaratie pe propria raspundere referitoare la studiile , pregatirea profesionala si calificareapersonalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor4. Declaratie pe propria raspundere privind masurile de protectie a mediului
5. Declaratie pe porpeia raspundere referitoare la utilajele, instalatiile echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indelinirtea corespunzatoare a contractului
6. Declaratie privind subcontractarea insotita de acorul de subcontractare
7. Declaratie pe propria raspundere privin respectarea conditiilor de munca si protectia muncii
8. Standarde de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. 3 recomandari , experienta similara solicitata: fie un contract de lucrari similare in valoare de 1720141lei, fie 3 contracte de lucrari similare care insumatesa fie de2866902lei8.ISO 9001 SAU ECHIVALENT, ISO 14001 SAU ECHIVALENT
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
durata de executie
15%
Descriere:
3.
garantia lucrarii
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.05.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 700 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la ridicarea documentatiei la sediul Bursei Romane de Marfuri-Terminal Timisoara sau OP
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.05.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.05.2008 12:00
Locul: SEDIUL BURSEI ROMANE DE MARFURI - TERMINALUL TIMISOARA, STR GARII NR 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRI COMISIEI DE EVALUARE, REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR, EXPERTI COOPTATI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR STAVROPOLEOS NR 6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile conform oug 94/2007
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI GHIZELA
Adresa postala: STR PRINCIPALA NR 41, Localitatea: GHIZELA, Cod postal: 307205, Romania, Tel.0256232501, Email: [email protected], Fax: 0256232501
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.04.2008 11:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer