Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Canalizare menajera in comuna Valu lui Traian


Anunt de participare numarul 15897/25.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Valu lui Traian
Adresa postala: Calea Dobrogei nr. 53, Localitatea: Valu lui Traian, Cod postal: 907300, Romania, Punct(e) de contact: Monica Stroe, Tel.0241-231353, Email: [email protected], Fax: 0241-231006
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Canalizare menajera in comuna Valu lui Traian
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: In intravilanu comunei Valu lui Traian
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de canalizare-conducta de refulare si retele de canalizare, statii de pompare, instalare de echipament de distributie a energiei, etc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.1)
45232423-3-Statie de pompare a apelor reziduale (Rev.1)
50911200-6-Servicii de instalare de echipament de distributie si de comanda a energiei electrice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
retele de canalizare, subtraversari, trei statii de pompare, conducte de refulare, alimentarea cu energie electrica a statiilor.
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 100, 000 si 3, 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 10.07.2007 pana la 10.07.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare solicitata este de 50.000 ron constituita in favoarea autoritatii contractante sub forma de scrisoare de garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local sau surse atrase
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere in forma autentica.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii pvd. eligibilitatea, decl pvd. neincadrarea in prevederilor art. 181 din OG 34/2006-certificat constator emis de Oficiul Registrului Comertului-certificat unic de inregistrare-certificat de inregistrare in scopuri de TVA-certificat constator pvd. indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat pentru ultima luna incheiata financia-statutul societatii pt. pers. juridice straine: doc care dovedesc forma de inregistrare -cf. cerintelor din documentatia de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
se solicita inf. pvd.:
-rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii trei ai,
-situatia furnizorilor
-bilantul contabil la 31.12.2006
-balanta contabila
-asigurarea riscului profesional la accidente de munca ale personalului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
se sol. inf. ref. la :
-lista principalelor lucrari din ultimii trei ani,
-inf. pvd. subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
garantia lucrarii
25%
Descriere:
3.
perioada de executie
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.06.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 2500 RON
Conditii si modalitate de plata: plata se va efectua la casieria Primariei; pe baza chitantei se va putea ridica documentatia de la biroul urbanism.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.06.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
2luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.06.2007 14:00
Locul: sala de sedinte a Primariei
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza imputernicirii ofertantului si a CI sau Pasaport
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a contestatiilor
Adresa postala: Dinicu Golescu 38, Localitatea: buc, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021210461
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Bd. Tomis, Localitatea: Cta, Cod postal: 8700, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al Primariei
Adresa postala: Calea Dobrogei 53, Localitatea: Valu lui Traian, Cod postal: 907300, Romania, Tel.0241-231.353, Fax: 0241-231.006
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.05.2007 09:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer